17:50 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا

هواوی برای حفظ آبروی خود، کارمندش را اخراج کرد
پایگاه خبری راد: پس از انتشار خبر دستگیری یکی از کارمندان هواوی به اتهام جاسوسی توسط مقامات امنیتی لهستان، حالا هواوی اعلام کرده است که وی را به علت افزایش بی‌اعتمادی کشورهای مختلف به این شرکت اخراج کرده است.
لهستان خواستار ممنوعیت فعالیت هواوی در اروپا شد
پایگاه خبری راد: یوآخیم برودزینسکی، وزیر کشور و امور داخلی لهستان در خصوص خبر دستگیری کارمندان هواوی در این کشور به اتهام جاسوسی، اتحادیه اروپا و ناتو را به اعلام ممنوعیت فعالیت این شرکت چینی در بازارهای اروپا فراخواند.
کارخانه فاکسکان از چین به هند منتقل می شود!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد با توجه به تنش‌های سیاسی و جنگ تجاری میان چین و آمریکا، اپل قصد دارد تامین و تولید گوشی های آیفون خود را از کارخانه فاکسکان از چین به هند منتقل کند.
 ممنوعیت رسمی فعالیت هواوی و زد تی ای در کاخ سفید!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که کاخ سفید به دنبال صدور دستوری برای ممنوعیت رسمی فعالیت و فروش محصولات و تجهیزات دو شرکت چینی هواوی و زدتی‌ای در ایالات متحده آمریکاست.
 هواوی برخلاف سنگ‌اندازی آمریکایی‌ها رشد چشمگیری داشته است
پایگاه خبری راد: مدیر هواوی به تازگی اعلام کرده است که با وجود چالش های زیاد اخیر پیش روی این شرکت چینی، درآمدهای آن در سال آینده میلادی با رشد ۲۱ درصدی روبرو خواهد شد.
چینی ها در صورت استفاده از آیفون اخراج می شوند!
پایگاه خبری راد: شرکت‌های چینی در راستای اقدامات تلافی جویانه هواوی علیه ایالات متحده آمریکا، به کارکنان خود اعلام کرده‌اند در صورتی که از آیفون استفاده کنند، اخراج خواهند شد.
هواوی برای مقابله با چالش‌های امنیتی میلیاردها دلار هزینه می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت چینی هواوی اعلام کرده که در نظر دارد با اختصاص یک سرمایه‌گذاری دو میلیارد دلاری در پنج سال آینده به افزایش امنیت سایبری تجهیزات و محصولات خود بپردازد.
پروانه های گردوخوار در یزد!
پایگاه خبری راد: مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان یزد گفت: خشکسالی عامل غیراقتصادی شدن باغات گردو شده است.
مواجه شدن آمریکا با رکود اقتصادی در سال 2019
پایگاه خبری راد: یکی از تحلیلگران ارشد فعال در حوزه سرمایه گذاری در ایالات متحده آمریکا برآورد کرده است که اقتصاد این کشور به احتمال زیاد در سال آینده میلادی وارد مرحله رکود خواهد شد.
نگرانی‌های امنیتی کشورهای جهان در مورد هواوی
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که نگرانی‌های امنیتی کشورهای جهان در خصوص فعالیت شرکت چینی هواوی، به نفع سامسونگ تمام شده و کسب و کار آن را در حوزه توسعه فناوری شبکه نسل پنجم اینترنت (۵G) رونق خواهد بخشید.
مکالمه تلفنی مقامات چین و آمریکا بر سر پایان جنگ تجاری
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد چین و ایالات متحده آمریکا دور جدیدی از مذاکرات خود برای پایان بخشیدن به جنگ تجاری و رسیدن به یک توافق بر سر کاهش تعرفه‌های گمرکی محصولات را اغاز کرده‌اند.
 ژاپن همکاری‌های مخابراتی و ارتباطی خود را با هواوی قطع می کند!
پایگاه خبری راد: پس از تصمیم دولت ژاپن به قطع همکاری با هواوی، حالا شرکت‌های ارتباطی و مخابراتی بزرگ و فعال در این کشور از حذف تمامی تجهیزات هواوی و زدتی‌ای بکاررفته در شبکه‌های آنها خبر داده‌اند.
 تحریم هواوی توسط بلژیک!
پایگاه خبری راد: بلژیک نیز به عنوان یک کشور اروپایی دیگر اعلام کرد که قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به همکاری با شرکت چینی هواوی پایان دهد.
تلاش آمریکا برای تخریب شرکت چینی هواوی!
پایگاه خبری راد: دولت ژاپن نیز اعلام کرده است که قصد دارد همکاری‌های مخابراتی و ارتباطی خود را با شرکت چینی هواوی قطع کند.
افزایش تعرفه‌های گمرکی هزینه‌ گزافی بر خودروسازان تحمیل می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی بی‌ام‌و به تازگی اعلام کرده است که هزینه‌های آن در سال آینده میلادی در صورت تداوم جنگ تجاری آمریکا و چین به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.