02:10 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی

ارزان‌ترین و گران‌ترین محصولات تره‌بار در بازار
پایگاه خبری راد: بازار تره‌بار وضعیت باثبات‌تری نسبت به بازار میوه دارد و در این بخش کمتر قیمت غیرمنطقی به چشم می‌خورد. در این بازار برگ مو گران‌ترین و پیاز زرد ارزان‌ترین محصول هستند.
سبزی ارزان می شود/قیمت سبزی‌های بسته‌بندی مورد تایید ما نیست
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه در روزهای آینده قیمت سبزی کاهش می‌یابد، گفت: سبزی‌های بسته بندی و پاک کرده از لحاظ قیمتی مورد تایید اتحادیه نیست.
قیمت میوه‌ها برای شب یلدا مصوب شد + جدول
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اعلام کرد که در آستانه شب یلدا کشف قیمت عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران انجام و مقرر شد که این قیمت‌ها تا سوم دی ‌ماه تغییر نکند. بر این اساس حداکثر قیمت برای هندوانه ممتاز در میدان مرکزی کیلویی ۲۵۰۰ تومان و حداکثر قیمت برای انار ممتاز ۸۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده که نهایتا ۳۵ درصد افزایش قیمت نسبت به این نرخ‌ها باید در سطح شهر اعمال شود.
دلیل گرانی گوجه فرنگی/گران‌فروشی سیب‌زمینی و پیاز تخلف است
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اعلام کرد که افزایش قیمت گوجه فرنگی طی هفته گذشته ناشی از کاهش قیمت تولید و عرضه این محصول بود؛ اما سیب‌ زمینی و پیاز هیچ اتفاقی در بازارشان نیفتاده و هر کسی این دو را گران کند، مرتکب تخلف شده است.
انار کم نداریم/نوبرانگی دلیل گرانی است
پایگاه خبری راد: در حالی رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی کمبود انار ناشی از سرمازدگی را علت گرانی این محصول دانسته بود، مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری وزارت کشاورزی اعلام کرد که با وجود سرمازدگی بخشی از باغ‌های انار، هیچ کمبودی وجود ندارد و نهایتا بخشی از صادرات این محصول تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد نوبرانه بودن، دلیل گرانی این محصول است.
هر نوع میوه را باید کیلویی چند بخرید؟
پایگاه خبری راد: وضعیت بازار انواع میوه و تره‌بار به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی مناسب است و در این میان تنها قیمت انار با گرانی مواجه شده که به گفته او ناشی از سرمازدگی سال‌های گذشته و کم بار بودن درختان و مناطق تولید کننده این محصول است.
مردم سیب نخرند تا ارزان شود!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی عنوان کرد که قیمت‌ها در روزهای آینده پایین خواهد آمد و به مردم پیشنهاد کرد که میوه‌هایی مانند سیب را نخرند تا کسانی که باعث افزایش قیمت آن شدند نتیجه کارشان را ببینند.
صفحه قبل | صفحه بعد