12:50 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دومین بار

ممنوعیت فروش کالاهای غیرضروری در سوپرمارکت‌های فرانسه
نماد برتر- تحت تدابیر قرنطینه ملی برای مهار شیوع ویروس کرونا، فروش کالاهای غیرضروری در سوپرمارکت‌های فرانسه از روز سه شنبه ممنوع می‌شود.
معاون دادستان برای دومین بار به وزیر صنعت هشدار داد
نماد برتر- معاون قضایی دادستان کل با ورود به بحث قیمت‌گذاری فولاد برای دومین بار به وزیر صنعت هشدار داد و خواستار حضور قاطعانه این وزارتخانه در عرضه و توزیع عادلانه فولاد در بورس کالا شد.
نکته مهمی که در تسعیر ارز بانک ها باید بدانیم
نماد برتر- شاخص سهام اگرچه در پایان هفته گذشته برای دومین بار با صعود همراه بود اما همچنان مولفه‌هایی هستند که بورس را با تردید روبه رو کرده است.
شمار بیشتری از کارکنان نفتی اخراج می‌شوند
نماد برتر- شرکت کانادایی سانکور انرژی به دلیل افت شدید تقاضا و قیمتهای پایین که تولیدکنندگان را به تلاش برای بقا واداشته است، حداکثر ۱۵ درصد از کارکنانش معادل ۲۰۰۰ شغل را تعدیل می کند.
صنعت کشتیرانی جهان قربانی حمله سایبری شد
نماد برتر- صنعت کشتیرانی جهان در کمتر از یک هفته برای دومین بار هدف حمله سایبری قرار گرفت که نگرانیها نسبت به مختل شدن زنجیره تامین را در شرایط بغرنج فعلی برانگیخت.
شستا اقدام به خرید و فروش سهام بانک ملت و تاپیکو کرد
نماد برتر- شستا برای دومین بار از فروش بیش از ۲ میلیارد سهم بانک ملت و خرید بیش از ۵۹۸.۳ میلیون سهم تاپیکو خبر داد.
دومین وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت صنعت معرفی شد / سوابق
نماد برتر- رئیس جمهور بعد از رای منفی ۱۴۰ نماینده مجلس به حسین مدرس خیابانی ، برای دومین بار وزیر پیشنهادی وزارت صنعت را معرفی کرد تا این وزارتخانه مهم شاید بعد از ۴ ماه تعیین تکلیف شود.
کاهش بیشتر پالایش جهانی نفت در راه است
نماد برتر- پالایشگاه‌های جهانی نفت که ماه‌ها تقاضای ضعیف و سطح بالای ذخایر را پشت سر گذاشته اند، به دلیل ضعیف ماندن تقاضا تحت تاثیر تداوم شیوع ویروس کرونا تولید سوخت را در پاییز کاهش می دهند.
پیچیدگی بازار نفت با وجود ویروس کرونا
نماد برتر- عربستان سعودی در تازه ترین سیاست اقتصادی خود تصمیم گرفته است تا در ماه اکتبر قیمت نفت را با تخفیف به مشتریان آسیایی و آمریکایی ارائه دهد.
پیشنهادی برای تامین مالی پروژه‌های ملی در بورس
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نقدینگی بورس را می‌توان در پروژه‌های ملی استفاده کرد، گفت: با تشکیل شرکت سهامی عام «توسعه پروژه» نسبت به تامین مالی پروژه‌ها و همچنین عرضه سهام این شرکت ها در بازار سرمایه اقدام شود.
میزبانی فرابورس از عرضه نیروگاه گیلان (بگیلان)
نماد برتر- بازار سهام چهارشنبه این هفته میزبان واگذاری ۶ درصد از سهام توسعه مسیر برق گیلان با نماد «بگیلان» در فرابورس است.
سقوط قیمت طلا تمامی ندارد
نماد برتر- قیمت طلا در پی ریزش بازار سهام آمریکا و هجوم سرمایه‌گذاران برای تهیه نقدینگی و پوشش ضرر در بازارهای دیگر در بحبوحه نگرانی‌ها از تاثیر اقتصادی اپیدمی کرونا، در معاملات روز سه شنبه کاهش پیدا کرد.
هشدار ترامپ نسبت به تعلل چین در مذاکرات تجاری
پایگاه خبری راد: رییس جمهور آمریکا هشدار داد اگر مذاکرات تجاری طولانی شود، در دوره دوم ریاست جمهوری خود نسبت به چین برخورد شدیدتری خواهد داشت.
طرح تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی برگشت خورد
پایگاه خبری راد: شورای نگهبان به طرح تسهیل تسویه بدهی بدهکاران غیر جاری شبکه بانکی کشور ایراداتی را وارد کرد و آن را به مجلس بازگرداند.
نرخ تورم آمریکا افزایش یافت
پایگاه خبری راد: نرخ تورم ماهانه آمریکا بیشترین افزایش خود از سال ۲۰۰۶ را تجربه کرد.