21:12 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دهنوی

آزادسازی سهام عدالت؛ فعلا تصمیمی نداریم
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تا زمانی که طراحی‌های لازم برای عدم تاثیر منفی این اقدامات بر بازار به پایان نرسد هیچ تصمیمی برای آزادسازی ۴۰ درصد باقیمانده سهام عدالت اتخاذ نمی‌شود، اما بعد از طراحی ابزار‌های لازم، این اقدام به تدریج به مرحله اجرا خواهد رسید.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
توسعه زیرساخت‌های فناورانه بازار سرمایه به کمک دانشگاه شریف
تفاهم‌نامه همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار با دانشگاه صنعتی شریف از هم‌افزایی بالایی برخوردار است. این تفاهم‌نامه به توسعه فناوری‌های پیشرفته نظارت بر بازار سرمایه، راه‌اندازی و توسعه آزمایشگاه تخصصی علوم مالی، استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی، علمی و نیز افراد خبره در حوزه بازار سرمایه و توسعه زیرساخت های فناوری مطالعات بازار سرمایه، می‌انجامد.
 تعدیل مثبت ۳ شرکت  پالایشی
در فاصله کمتر از ۵ روز از ارسال نامه ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار به وزیر نفت مبنی بر ضرورت اعلام اطلاعات شرکتهای پالایشی‌ پیش از برگزاری مجامع آنها، شرکت های پالایشی که شمارش معکوس برای برگزاری مجامع سالانه انها آغاز شده ؛نسبت به انتشار یا اصلاح گزارشهای حسابرسی شده ۹۹ با تغییرات قابل توجه اقدام کردند.
جهش‌های بزرگ اقتصادی با تکیه‌ بر نوآوری‌ها
به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار سرمایه ویژگی‌هایی دارد که تأمین مالی را تسهیل می‌کند و می‌تواند منابع کوچک مردمی را ‏جمع‌آوری و به سمت این بخش هدایت کند.‏ آنچه در صندوق نوآوری و شکوفایی رخ‌داده، بذری برای ‏ایجاد جهش‌های بزرگ اقتصادی است.‏
پایان دولت؛ بازیِ بورسی ادامه دارد!
یادداشت از محمد علی رفیعی
تصمیمات جدید در انتظر مالباختگان ETF
نماد برتر - آینده درخشانی که برای ETF ها یا همان صندوق های سرمایه گذاری دولتی متصور می‌شد، مانند سهم های دیگر بازار سرمایه سرابی بیش نبود و کار به جایی رسیده است که صندوق هایی که قرار بود عدالت را بین مردم برقرار کنند و سودده باشند، تا جایی ضرر داده اند که خریداران این صندوق در لیست مال باختگان قرار گرفته اند و صحبت از این است که ضرر آن ها چگونه جبران شود!
10 فرمان دولت برای نجات بورس!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته موفق شدیم ۱۰ مورد مصوبه از ستادی اقتصادی دولت برای حمایت از بورس بگیریم که سه مصوبه با تصویب ستاد اقتصادی دولت از امروز قابلیت اجرا دارد.
تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان به بازار
نماد برتر - در جلسه رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری فعال در بازار سرمایه که به صورت آنلاین برگزار شد با انتشار اوراق موافقت شد.
برگزاری انتخابات برای سهام عدالت
نماد برتر - بر اساس اعلام مسوولان، تا تاریخ ۲۸ فروردین افرادی که تمایل دارند به عضویت هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی انتخاب شوند، فرصت دارند در سامانه ستان سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت نام کنند.
تسهیل ورود تازه‌نفس‌ها به بورس
نماد برتر - در جلسه اعضای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران با رییس سازمان بورس، بخش خصوصی خواسته‌های خود برای ورود به بازار سرمایه را تشریح کرد.
بورس قطعا مثبت است؛ در دراز مدت!
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: انتظار ما در شرایط منفی بازار سرمایه از حقوقی ها این است که با خرید بیشتر، به عرضه سهام پاسخ دهند.
سرمایه گذاری پیش نیاز اصلی تولید
نماد برتر - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به ظرفیت های بازار سرمایه، از برنامه های در دست اقدام این سازمان به منظور تحقق شعار سال سخن گفت.
دعوت مردم برای ورود به بورس کاملا درست بود!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر این‌که دعوت مردم به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کار درستی بود، از احتمال حذف دامنه نوسان در آینده خبر داد.
سود ۴۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی دارندگان سهام عدالت
نماد برتر - رئیس سازمان بورس سود سال گذشته دارندگان سهام عدالت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی حدود ۴۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد که تا پایان سال واریز خواهد شد.