03:50 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دهم آبان

مهم‌ترین وقایع آب و برق در سال۹۷
پایگاه خبری راد: سال ۹۷ با درخواست کمک وزیر نیرو از مردم برای گذر از تنش‌های آبی شروع شد، سالی که پر از تنش و بحران برای وزارت نیرو بود به‌گونه‌ای که طبق گفته خود مسؤولان آبی در ۵۰ سال گذشته وضعیت منابع آبی بی سابقه بوده در بخش برق نیز پس از گذشت سال‌ها با جداول خاموشی روبرو شدیم که فشار سنگینی را به وزارت نیرو تحمیل کرد.
زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف شدند
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس در مصوبه ای زائران اربعین را از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف کردند.
میانگین نرخ برنج خارجی غیر تایلندی بالاتر از نرخ تصویب شده!
پایگاه خبری راد: در حالی‌که قیمت مصوب فروش برنج هندی حداکثر ۸۰۰۰ تومان و برنج پاکستانی حداکثر ۸۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است، بررسی ها نشان می دهد که میانگین قیمت برنج بالاتر از نرخ مصوب است.
کاهش قیمت روغن نباتی
پایگاه خبری راد: در هفته گذشته برخلاف قیمت خرده‌فروشی ۹ گروه کالایی خوراکی که افزایش یافت، روغن نباتی با کاهش قیمت همراه بود.
 تخم‌مرغ تنظیم بازاری در تهران عرضه شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد: عرضه تخم مرغ تنظیم بازاری در تهران و شهرستان‌ها آغاز شده و بازار این محصول پروتئینی از محل واردات و تولید داخل کنترل می‌شود.
قیمت مرغ در بازار، ۲۰ درصد گران‌تر از نرخ مصوب!
پایگاه خبری راد: در حالی‌که آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار حداکثر قیمت مصرف‌کننده برای هر کیلوگرم گوشت مرغ را ۸۱۷۵ تومان اعلام کرده است، این محصول پروتئینی به‌طور میانگین حدود ۲۰ درصد گران‌تر از آن‌چه که باید به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.
جنایت در حین مصرف موادمخدر
پایگاه خبری راد: معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری قاتلی خبر داد که مردی ۵۸ساله را در خیابان ری به قتل رساند بود.
استفاده ۷۰ هزار نفر از تماشاگران مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا از مترو
پایگاه خبری راد: مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از جابجایی ۷۰ هزار نفری تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن با ناوگان متروی تهران و حومه خبر داد.
اگر اروپا به وعده‌های بانکی عمل نکند چه می‌توانیم بکنیم؟
پایگاه خبری راد: مهلت نهایی آمریکا به جامعه جهانی ارتباطات مالی بین‌ بانکی (سوئیفت) برای قطع ارتباط با بانک‌های ایرانی در حالی به سرانجام می‌رسد که اروپایی‌ها هنوز راهکار جایگزینی برای مساله تبادلات بانک ایران ارائه نکرده‌اند.
دستگیری ۳ نفر در درگیری منجر به جنایت در خیابان امین
پایگاه خبری راد: رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری سه نفر در پرونده درگیری منجر به جنایت در محدوده خیابان امین خبر داد.
زلزله ۴.۲ ریشتری لاله‌زار کرمان را لرزاند
پایگاه خبری راد: زمین‌لرزه‌ ۴.۲ ریشتری بعد از ظهر امروز، حوالی لاله‌زار کرمان را لرزاند.
جزئیات سانحه واژگونی مینی‌بوس در محور "کلیبر-آینالو" +عکس
پایگاه خبری راد: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور «کلیبر-آینالو» خبر داد.
بانک‌ها باید سالم‌سازی شوند؛ اما چگونه؟!
پایگاه خبری راد: تاکید چندباره رئیس جمهور بر اصلاح نظام بانکی و تعیین آن به‌عنوان اولویت اصلی برای وزارت امور اقتصادی و دارایی، افکار عمومی را نسبت به مقوله نظام بانکی حساس‌تر از گذشته کرده است. اما این نظام بانکی به چه ایرادی دچار شده که حالا وزارت اقتصاد مامور حل آن شده است؟
افزایش قیمت تخم‌مرغ با وجود کنترل آنفلوآنزا
پایگاه خبری راد: با وجود کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان که سال‌ گذشته حجم زیادی از تولید تخم‌مرغ را از بین برده و قیمت این محصول را افزایش داده بود، قیمت این محصول در بازار همچنان رو به افزایش است.
ایران می تواند قطب تولید گل در منطقه شود
پایگاه خبری راد: سفیر ایران در لاهه گفت: ظرفیت‌های ایران در گل و گیاه ایجاب می‌کند که تولیدکنندگان با نگاه صادرات‌محور وارد شبکه‌های مهم توزیع جهانی این حوزه شوند.