14:52 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دفترچه بیمه

انتقاد نماینده صنعتی ها از قطع برق صنایع
پایگاه خبری راد: رییس خانه صنعت و معدن کشور گفت: قانون ارزش افزوده فشار زیادی به صنعت وارد کرده است و در واقع کمر این بخش را شکسته است .
تحت پوششی‌های بیمه سلامت چقدر حق‌بیمه می‌پردازند؟
پایگاه خبری راد: معاون بیمه‌گری سازمان بیمه سلامت ایران جزییات حق بیمه پنج صندوق بیمه‌ای سازمان را اعلام کرد.
تفاهم چهار بیمه درمانی برای رفع همپوشانی‌های بیمه‌ای/ سقف ریالی برای داروخانه‌ها نگذاشتیم
پایگاه خبری راد: مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از تفاهم چهار بیمه درمانی برای رفع همپوشانی‌های بیمه پیشبرد بحث استحقاق سنجی و اجرای راهنماهای بالینی خبر داد.
چگونگی برقراری "بیمه روی تخت" برای اتباع ایرانی و خارجی
پایگاه خبری راد: مدیرکل بیمه سلامت استان تهران ضمن اعلام جزییات بیمه درمانی اتباع مجاز خارجی، درباره چگونگی برقراری "بیمه روی تخت" برای افراد فاقد بیمه هنگام بستری در بیمارستان‌ها توضیح داد.
اعلام فرآیند حذف دفترچه بیمه سلامت در بیمارستان‌های تهران
پایگاه خبری راد: مدیر کل بیمه سلامت استان تهران ضمن اعلام راهکارهای در نظر گرفته شده برای کنترل هزینه‌ها در سال جاری، در عین حال فرآیند حذف دفترچه بیمه سلامت در بیمارستان‌های تهران را تشریح کرد.
نکاتی برای حفظ سلامتی در سفرهای تابستانی
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن فصل تابستان، دور جدیدی از سفرها هم در کشور آغاز می‌شود، اما باید توجه کرد که گرمای هوا در این فصل می‌تواند مشکلاتی را برای سلامتی مسافران بویژ بیماران به دنبال داشته باشد.
خطر تعطیلی آزمایشگاه‌های تشخیص طبی/ افزایش قیمت تجهیزات آزمایشگاهی
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تاکید کرد: در صورت تداوم مشکلات اقتصادی آزمایشگاه‌ها، ممکن است بسیاری از آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی تعطیل شوند.
در آرزوی کار با دست پینه بسته
پایگاه خبری راد: آن چه این روزها بار زیادی را بر دوش کارگران می گذارد، مشکلات اقتصادی است و در این میان بیکار شدن این کارگران به علت تعدیل نیرو و ورشکستگی شرکت ها به دلیل بحران های اقتصادی و به ویژه قاچاق گسترده بار مشکلات را دو صدچندان می‌کند.
اشتغال ۷۲۰هزار کار اولی در سال گذشته
پایگاه خبری راد: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از اشتغال ۷۰۰هزار کار اولی دارای دفترچه بیمه در سال گذشته خبرداد.
از فاز دوم رجیستری تا آغاز تعرفه‌های جدید اینترنت
پایگاه خبری راد: اعلام اقدامات وزارت ICT در 100 روز ابتدایی دولت دوازدهم، آغاز تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت، اجرای فاز دوم رجیستری با برند اپل و تشریح ویژگی‌های این فاز توسط مسوولان از مهم‌ترین اخبار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته گذشته بود.
اگر مدارکتان را گم کرده‌اید بخوانید
پایگاه خبری راد: همواره اینگونه اعلام شده که اگر فردی مدرکی از دیگران پیدا کند باید حتما آن را در صندوق پستی انداخته یا به یکی از دفاتر پستی تحویل دهد اما فردی که مدارک خود را گم کرده چگونه می‌تواند از این موضوع مطلع شود که مدارک مد نظر او به دفاتر پستی تحویل داده شده است؟
فتاح: دیگر آن کمیته‌امداد قدیمی نیستیم/ زیربار بیمه سلامت نرفتیم
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد که برای مبارزه با فقر باید به صورت ریشه‌ای وارد عمل شد.
صفحه قبل | صفحه بعد