19:54 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دریافت وام

صعود سراسری وال استریت
نماد برتر- همه شاخصهای وال استریتی سبزپوش شدند.
قالیبافان وام ۱۲ میلیون تومانی می گیرند
نماد برتر- مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از پرداخت وام ۱۲ میلیون تومانی به قالیبافان با بازپرداخت ۳۶ ماهه خبر داد.
سردرگمی بورس ها در جهان
نماد برتر- شاخص های بورسی در نقاط مختلف جهان عملکرد مختلفی داشتند.
بازی موش و گربه دولت و سهامداران حقیقی
نماد برتر- گاهی می‌مانیم که این حجم از بی‌سوادی و کج‌اندیشی از کجا وارد بازار سرمایه کشور شده است به‌طوری که اساسا تمام اهداف و اساسنامه‌های منتشر شده و نشده بازار سرمایه را زیر سوال می‌برد.
فرایند وام یک میلیون تومانی به ۱۰ میلیون خانوار از امروز شروع شد / نحوه دریافت
نماد برتر- وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، آخرین وضعیت پرداخت یارانه معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی و نحوه دریافت وام یک میلیون تومانی به ۱۰ میلیون خانوار را اعلام کرد که از امروز شروع شد.
پرداخت با تأخیر وام اجاره
نماد برتر- با وجود آنکه آمار نشان می دهد ۷۸ درصد واجدان شرایط وام اجاره مدارک خود را در سامانه اقدام ملی بارگذاری کرده اند، طول کشیدن روند پرداخت این تسهیلات، بسیاری از مستاجران که مهلت قراردادشان به اتمام رسیده بود را با مشکلاتی مواجه کرد.
حداکثر رقم کارت به کارت روزانه ۱۰ میلیون تومان شد/ تمدید یکساله کارت‌
نماد برتر- بانک مرکزی با صدرو بخشنامه‌ای به بانک ها از افزایش سقف کارت به کارت به ۱۰ میلیون تومان و انجام غیر‌حضوری فرآیند‌های افتتاح حساب و دریافت وام خبر داد.
برگزاری مجامع الکترونیک ۵ شرکت سرمایه گذاری استانی
نماد برتر- سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت، از برگزاری مجامع الکترونیک ۵ شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در آینده نزدیک خبر داد.
دلایل هجوم به بورس ، دو وظیفه اصلی و سه مؤلفه برای صلاحیت رقابت بازار
نماد برتر- رئیس هیات مدیره بورس تهران با توضیح درباره دلایل هجوم به بورس، دو وظیفه اصلی این بازار و سه مؤلفه برای صلاحیت رقابت بازار گفت: در بازه پنج‌ساله بورس از تمام بازارها بهتر است.
اندازه ترکیه و گرجستان نیستیم؟!
نماد برتر- دبیرجامعه حرفه‌ای هتلداران ایران با انتقاد از نوع حمایت‌های دولت برای جبران خسارت گردشگری و هتل‌ها از ویروس کرونا و قصور بانک‌ها و سازمان تامین اجتماعی از اجرای مصوبات ستاد کرونا، گفت: یعنی ما اندازه ترکیه و گرجستان هم نیستیم که از کارمندان و سرمایه‌گذاران یک صنعت حمایت کنیم؟!
نارضایتی ۶۰ درصد مشمولان دریافت وام کرونایی
نماد برتر- سخنگو و نائب رئیس دوم رئیسه اتاق اصناف ایران گفت که نتایج نظرسنجی اتاق اصناف نشان می‌دهد ۶۰ درصد مشمولان دریافت وام کرونایی از این تسهیلات ناراضی اند.
ابلاغ‌های مکرر یک مصوبه و ادامه کارشکنی
نماد برتر- معاون گردشگری درحالی از اجرای بسته حمایتی جدید در تمام استان‌ها خبر داده که صاحبان کسب و کار و سرمایه‌گذاران گردشگری همچنان با بانک‌ها و وزارت نیرو دچار چالش هستند.
کوتاهی بانک‌ها در اجرای مصوبه ستاد کرونا
نماد برتر- با گذشت حدود ۲۰ روز از ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا توسط بانک مرکزی درباره امهال اقساط وام کرونا تا پایان سال، بانک‌ها همچنان وجود چنین دستوری را انکار می‌کنند.
متقاضیان وام کرونا فقط ۱۰ روز مهلت دارند
نماد برتر-بر اساس آخرین آمارها تاکنون بیش از ۲۹۰ هزار بنگاه آسیب دیده از کرونا موفق به دریافت تسهیلات حمایتی کرونا شده اند و با توجه به عدم تمدید مهلت زمان ثبت نام، متقاضیان دریافت وام کرونا تنها ۱۰ روز دیگر برای ثبت نام در سامانه کارا فرصت دارند.
اسناد مالکیت و ماشین آلات وثیقه شده "غزر" برای دریافت وام زیرمجموعه آزاد شد
نماد برتر- زر ماکارون از آزاد شدن زودتر از موعد وثیقه اسناد مالکیت و ماشین آلات برای دریافت وام زیرمجموعه از بانک کشاورزی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.