13:54 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

درگذشت

برخی هتل ها با رعایت پروتکل فعال هستند!
نماد برتر- مدیر کل میراث فرهنگی استان همدان درباره وضعیت برگزاری مراسم در هتل های استان عنوان کرد: یکی از مراسم با وجود وضعیت قرمز استان به دلیل اینکه به هتل این ابلاغ دیر رسیده، به ناچار برگزار شده است.
طغیان کرونا در پالایشگاه‌های نفت تگزاس
نماد برتر- پالایشگاه‌های نفت از شیوع ویروس کرونا در تگزاس که رکورد روزانه جدیدی را از نظر شمار موارد جدید ابتلا و بستری شدن در آمریکا به ثبت رسانده، در امان نمانده اند.
پیام تسلیت وزیر علوم در پی درگذشت دکتر جمشید پژویان
نماد برتر- وزیر علوم، با صدور پیامی خطاب به رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، درگذشت دکتر جمشید پژویان عضو هیئت علمی این دانشگاه را تسلیت گفت.
مبارزی که با بمب‌ها و تحریم‌های اقتصادی جنگید
نماد برتر- حسین کاظم پور اردبیلی که روز شنبه درگذشت، از یک بمب گذاری جان سالم بدر برد که در آن به شدت مجروح شد، به اتهامات قاچاق اسلحه وقعی ننهاد و از منافع ایران در طول جنگ و تحریمها دفاع کرد و یکی از بهترین مذاکره کنندگان اوپک بود.
‌بازسازی مناطق سیل‌زده یک ساله به اتمام می‌رسد
‌پایگاه خبری راد: قائم مقام بنیاد مسکن گفت: بازسازی مناطق سیل‌زده شروع شده و امیدواریم در کمتر از یک سال عملیات بازسازی در این مناطق به اتمام برسد.
رادیولوژی دیجیتال بومی‌سازی شد
پایگاه خبری راد: دستگاه رادیولوژی دیجیتال در قالب یک طرح ملی فناوری توسط یکی از شرکتهای دانش‌بنیان تولید شد.
پیام تسلیت نوبخت به مناسبت درگذشت مشایخی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه در پیامی درگذشت جمشید مشایخی را تسلیت گفت.
کدام اموال از مالیات بر ارث معافند؟
پایگاه خبری راد: وجوه بازنشستگی و وظیفه، پس‌انداز خدمت و مزایای پایان خدمت، بیمه‌های اجتماعی و وجوه پرداختی توسط مؤسسات بیمه یا کارفرما از جمله اموالی هستند که مطابق قوانین مالیاتی، مشمول مالیات بر ارث نمی‌شوند.
گربه‌ای با ۲۰۰ میلیون دلار ثروت!
پایگاه خبری راد: پس از مرگ طراح مشهور "شنل" ممکن است تمام ثروت ۱۹۵ میلیون دلاری وی به گربه‌اش برسد!
تشکیل تعاونی‌های دانشجویی با محور فعالیت‌های نوآورانه
پایگاه خبری راد: معاونت تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با هدف استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های نوآورانه و تشکیل تعاونیهای دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
آنچه وزیر راه درباره پرونده سقوط هواپیمای تهران - یاسوج به اعضای کمیسیون اصل ۹۰ گفت
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست این کمیسیون با وزیر راه برای بررسی گزارش پرونده سقوط هواپیمای تهران یاسوج گفت که کمیسیون اصل ۹۰ پس از برگزاری جلسه‌ای با قاضی پرونده مربوطه گزارش خود را جمع بندی و تقدیم صحن علنی مجلس خواهد کرد.
ادیسون یا تسلا!
پایگاه خبری راد: نیکولا تسلا نابغه بود و ادیسون کم و بیش یک شیاد. داستان چه بود؟
واگذار کردن پایانه های بار توسط دولت
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی با بیان این که ما در دولت به هیچ وجه نیاز به پایانه و پایانه‌داری نداریم و حتما به این موضوع خاتمه خواهیم داد، گفت: نقش‌آفرینی جامعه حمل و نقل در این عرصه برای ما بسیار مهم است چرا که آنها باید وظایف خود را برعهده گرفته و این امر را به بخش‌های دیگر واگذار نکنند.
پادرمیانی وزیر برای حل مشکلات قزوین
پایگاه خبری راد: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین رئیس شورا شهر درخصوص ملاقات خود با وزیر راه و شهرسازی و موضوعات مطرح شده در آن جلسه مربوط به بافت تاریخی، تعیین تکلیف پروژه‌های شهید انصاری و پل امام رضا (ع) مطالبی را بیان کرد.
بانک‌ها در حال صاحب شدن ۲۵۰ کارخانه مازندران هستند
پایگاه خبری راد: نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از افزایش بدهکاری واحدهای صنعتی به بانک ها خبر داد و گفت: متاسفانه حدود ۲۵۰ واحد صنعتی دیگر بر اثر سومدیریت در تسهیل و رفع موانع تولید در حال تصرف شدن توسط بانک‌ها هستند.