05:53 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دانش آموزی

استفاده ۱۱۰ درصد ابهای زیرزمینی کشور
پایگاه خبری راد: مدیرکل محیط زیست آذربایجان غربی گفت: از ۱۱۰ درصد ابهای زیر زمینی کشور استفاده می شود.
افتتاح طرح دانش‌آموزی "داناب" در سیستان و بلوچستان
پایگاه خبری راد: طرح جامع دانش‌آموزی "داناب" که جامعه مخاطب آن 87 هزار دانش آموز دوره متوسط اول هستند، مسائل و چالش‌های اصلی حوزه آب را مورد بررسی قرار می‌دهد.
ابلاغ عناوین دروس امتحان نهایی دبیرستانی‌ها در انتظار تایید رییس جمهور
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوم وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر دستورالعملی مبنی بر کاهش تعداد ساعت و عناوین درسی در برنامه هفتگی دانش‌آموزان سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم وجود ندارد و ما همچنان دارای ۳۵ ساعت برنامه مصوب هفتگی لازم‌الاجرا برای این پایه‌ها هستیم.
نیاز آموزش و پرورش به ۴۰ هزار نیروی متخصص مشاور
پایگاه خبری راد: معاون پرورشی آموزش و پرورش از نیاز ۴۰ هزار نیروی متخصص مشاور خبر داد.
برگزاری پیش رویداد "استارت‌آپ ویکند دریاچه ارومیه" در دانشگاه صنعتی شریف
پایگاه خبری راد: دبیر علمی جشنواره تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه گفت: پیش رویداد استارت آپ ویکند دریاچه ارومیه امروز (۱۳ آبان) در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار می‌شود.
وعده‌های عجیب انتخاباتی در مدارس
پایگاه خبری راد: بیست و یکمین انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس اول آبان ماه با مشارکت ۱۰ میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور برگزار و اعضای شورای دانش‌آموزی انتخاب شدند، انتخاباتی که با شعارهای تبلیغاتی عجیب کاندیداها همراه بود.
«ابتدایی‌»ها نباید دروس کلاس را تکرار و رونویسی کنند
پایگاه خبری راد: مدیر کل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در این طرح تاکید بر این است که دانش‌آموز مجبور به بازنویسی و تکرار یک متن نشود.
تنظیم آیین نامه «شب مانی» دانش‌آموزان در مدارس
پایگاه خبری راد: دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ضمن اعلام خبر تصویب آیین نامه اردوهای دانش آموزی از تنظیم آیین نامه «شب مانی دانش آموزان در مدرسه» خبر داد.
مدارس اسثنایی با رشته‌های ورزشی پاراالمپیکی آشنا می‌شوند
‌پایگاه خبری راد: رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از ارسال محتواهای آموزشی به مدارس استثنایی به منظور آشنایی با رشته‌های ورزشی پارالمپیک خبر داد و گفت: قصد داریم از این طریق ورزش را در مدارس استثنایی، با سیاست‌های پارالمپیک همسو کنیم تا به کانون استعدادیابی ورزشی در این حیطه تبدیل شوند.
راه‌اندازی انجمن‌های ورزشی در مدارس
‌پایگاه خبری راد: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۳۳ هزار دبیر تربیت بدنی و پنح میلیون مشارکت کننده در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای داریم و از این طریق استعدادیابی صورت می‌گیرد گفت: معتقدم آموزش و پرورش نظام استعدادیابی ورزشی را پایه ریزی کرده است.
بررسی تخصصی سند تحول بنیادین در مجلس دانش‌آموزی
پایگاه خبری راد: رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی فرایند انتخاب نمایندگان مجلس دانش آموزی را تشریح کرد و گفت: یکی از سرفصل‌های اصلی همه کمیسیون‌ها، متناسب با عنوان کمیسیون، بررسی مباحث سند تحول بنیادین و نقش این مجلس و نمایندگان در ایجاد بسترسازی لازم برای تحقق و اجرایی شدن تمام‌عیار آن در مدارس است.
نرخ ۵۵ درصدی بهره‌وری در آموزش و پرورش/۴۵ درصد پرتی منابع داریم
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بهره‌وری منابع انسانی اظهار کرد: اکنون بر اساس محاسبات اولیه، بهره‌وری بکارگیری منابع اعم از منابع مالی، فیزیکی و انسانی حدود ۵۵ درصد است که قبلا ۴۵ درصد بود. نرخ بهره وری با ساماندهی نیروی انسانی به ۵۵ درصد رسیده است و ما هنوز ۴۵ درصد پرت منابع داریم و از تبعاتش متاثر می‌شویم.
 خواستار افزایش نظارت وزارت صنعت و سازمان تعزیرات بر قیمت‌ها
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که «متاسفانه هر روز شاهد افزایش قیمت کالاها هستیم،» ابراز عقیده کرد: اما از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی هیچگونه نظارتی نمی‌بینیم. به میزان مغازه‌های کشور قیمت‌های متفاوت داریم.
شرط فعالیت اصناف در سرویس مدارس
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان اینکه در حوزه سرویس مدارس برای فعالیت اصناف هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: شرکت‌هایی که صلاحیت آنها توسط شهرداری و بخشداری تایید شده باشد و مجوز لازم را دریافت کنند می توانند در حوزه سرویس مدارس فعالیت کنند.
ایجاد مشاغل خانگی برای زنان با اجرای "طرح معین" در بسیج سازندگی
پایگاه خبری راد: مدیر کارآمدی و سازندگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اعلام اجرای "طرح معین" گفت: در این طرح زنانی که توانمندی ویژه ای در زمینه تولید صنایع دستی و دیگر هنرها دارند شناسایی کرده و در راستای ایجاد مشاغل خانگی و کوچک از آنها حمایت می کنیم.