10:47 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دانش آموزان

چرخ رونق شهرک های صنعتی نوبران و غرق آباد روی دست انداز
نماد برتر- مدیرعامل یک واحد تولیدی در نوبران، تامین برق را مهمترین زیرساخت مورد نیاز برای ایجاد و توسعه صنایع در شهرک‌های صنعتی نوبران و غرق آباد دانست و گفت: جهش تولید با تامین برق صنایع مستقر در این شهرک ها محقق خواهد شد.
برای یک اشتباه یک دلیل بیاوریم، می شود ۱۰۰۱ اشتباه
نماد برتر- سرپرست اسبق و عضو هیئت علمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه انتظارات زودهنگام از سندتحول را شاهد بودیم گفت: همه ما که در ستاد هستیم مقصر هستیم چه وزیری که ناکارآمد، خودمحور و خودشیفته بوده و درست عمل نکرده و چه ما که بله قربان گو بودیم و معترض نشدیم.
چرا حمایت دولت ها از بازار سهام را نباید به فال نیک گرفت؟
نماد برتر- پیامدهای برداشت از صندوق توسعه ملی برای تزریق به بازار سرمایه با مقوله شاخص‌سازی با پول تورمی بررسی شد.
ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری در خصوص مدارس گرفته شود
نماد برتر- وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نداریم، گفت: ما موظف به ارائه خدمات آموزشی بوده و به علت کارکردهای آموزش حضوری، این نوع آموزش را به آموزش غیر حضوری ترجیح می دهیم.
مجموعه ۲۷ جلدی داستان‌های سوادمالی رونمایی شد
نماد برتر- مجموعه ۲۷ جلدی داستان‌های هوش مالی شامل مهارت‌های امور مالی که به همت آکادمی هوش مالی با زبان داستان به کودکان مقطع دوم دبستان منتشر شده با حضور شماری از اساتید دانشگاه، نماینده مردم در مجلس و معاون امور محتوایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
فیشینگ اطلاعات با تله لوازم‌التحریر ارزان!
نماد برتر- با باز شدن مدارس، کلاهبرداران با موضوع فروش لوازم‌التحریر ارزان‌قیمت، اقدام به ارسال لینک‌های جعلی و هدایت کاربران به درگاه‌های فیشینگ بانکی برای سرقت اطلاعات بانکی شهروندان و خالی کردن حساب آن‌ها می‌کنند.
بیش از ۶ هزار دانش آموز بوشهری در انتظار دریافت تجهیزات آموزشی
نماد برتر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از نیاز ۶ هزار و ۶۰۰ دانش آموز تحت پوشش این نهاد به تجهیزات آموزشی از جمله تبلت خبر داد.
ممنوعیت انجام ورزش‌های جمعی در مدارس/عدم رعایت پروتکل‌ها را به مرکز بهداشت اعلام کنید
نماد برتر- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در صورتی که والدین شکایتی از روند رعایت پروتکل‌ها داشته باشند می‌توانند مراتب را به واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهر یا منطقه خود اعلام کنند که در سریعتر زمان رسیدگی خواهد شد.
دانش‌آموزان آسیب‌پذیرترین قشر در انتشار و ابتلا به کرونا هستند
نماد برتر- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بر اساس شیوه‌نامه‌های جهانی، در شرایط کرونایی نخستین مکانی که تعطیل و آخرین جایی که بازگشایی می‌شود مدارس است.
فرصتی به مدیران مدارس برای تکمیل ثبت نامها در سناد تا ۱۷ شهریور
نماد برتر- دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از مدیران مدارس خواست تا ۱۷ شهریور نسبت به بروز رسانی و تکمیل ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد اقدام کنند.
آغاز آموزش حضوری و مجازی مدارس مطابق شیوه نامه های بهداشتی
نماد برتر- معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: از آنجائی که چشم انداز دقیق و مشخصی نسبت به زمان کشف واکسن و مهار ویروس کرونا متصور نیست، لذا می بایست سبک جدیدی از زندگی با این ویروس را فرا بگیریم و با رعایت و عمل به دستورالعمل های بهداشتی با این ویروس زندگی کنیم و بر این اساس نسبت به بازگشائی مدارس و آموزش حضوری و مجازی مطابق شیوه نامه های بهداشتی اقدام شد.
چند توصیه تغذیه ای برای دانش آموزان در دوران کرونا
نماد برتر- به دنبال بازگشایی مدارس و احتمال برگزاری کلاسهای مجازی در منزل به دلیل شرایط کرونا، دانش آموزان در این دوران از تحرک کمتری برخوردار خواهند بود، بنابراین تغذیه آنها در چنین وضعیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
آمادگی پلیس برای همکاری با آموزش و پرورش در زمینه فعالیت دانش آموزان درفضای مجازی
نماد برتر- جانشین فرمانده ناجا از آمادگی نیروی انتظامی برای هرگونه همکاری با آموزش و پرورش و مردم در زمینه فعالیت دانش آموزان در فضای مجازی خبرداد.
ضربه فنی بازار مهر در زمین کرونا
نماد برتر- هرسال این روزها، در آستانه بازگشایی مدارس، فصل خرید لوازم التحریر، کیف، لباس مدرسه و ذوق زدگی دانش آموزان برای خریدهای مدرسه ای جدید بود، آنها گاهی حتی یک ماه زودتر وسایل خود را تهیه کرده و ماه پایانی تابستان را به ذوق استفاده قریب الوقوع از این وسایل می‌گذراندند.
کاهش ۶۰ درصدی تولید لباس فرم مدرسه
نماد برتر- عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه تولیدکنندگان پوشاک مدارس امسال معادل ۳۵ تا ۴۰ درصد ظرفیت سال گذشته فعالیت کردند، گفت که امسال بیشترین قیمت لباس مقطع دبستان مربوط به کار سه تکه سارافون شلوار است که حدود ۳۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود و بیشترین قیمت لباس‌های مقطع متوسطه نیز هر دست حدود ۱۶۰ هزار تومان است.