16:09 | سه شنبه 29 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دادستان کل کشور

محاکمه تحریم کنندگان توسط قوه قضاییه ایران!
پایگاه خبری راد - حسن روحانی گفت: ما باید ابتدا در دستگاه قضایی خودمان این شکایت را مطرح کنیم که آمریکا با تحریم‌های خود و کسانی که او را یاری می‌دهند، علیه بشریت جنایت می‌کنند و باید محاکمه شوند و سپس آن را از دادگاهی بین‌المللی بخواهیم.
انتقاد صریح آذری‌جهرمی از صداوسیما
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات این روزها منتقد شماره یک برخی فعالیت‌های صداوسیماست. او در تازه‌ترین گفت‌وگویش آشکارا برخی از رفتارهای صداوسیما را نقد کرده است.
نظارت بر توزیع گوشت قرمز و بازار شب عید تشدید می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نظارت بر بازار شب عید گفت: از چند روز گذشته، نظارت و کنترل توسط تعزیرات و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تشدید شده است و ضمن برگزاری گشتهای مشترک، در جاهایی که نیاز بوده دادستانی‌ها هم ورود کردند.
شکایت دو هزار نفر از مردم اهواز و دادستان کل کشور از وزیر ارتباطات
پایگاه خبری راد: معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور از شکایت دو هزار نفر از مردم اهواز و دادستان کل کشور از وزیر ارتباطات خبر داد.
لزوم ورود دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی به هرج و مرج قیمتی بازار خودرو
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شرایط غیرعادی و هرج و مرج قیمتی در بازار خودرو ایجاب می‌کند دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی در کنار دستگاه قضایی با قاطعیت به مسئله ورود کنند و بساط اخلالگران اقتصادی و مافیای ثروت را در بازار خودرو جمع کنند.
هیچ واحد تولیدی نباید بخاطر مشکلات قضایی تعطیل شود/ ۶۰ کانتینر گوشت در گمرک باقی مانده است
پایگاه خبری راد: دادستان کل کشور گفت: در شرایط جنگ اقتصادی امروز، نباید اجازه دهیم هیچ واحد تولیدی به‌دلیل معوقات بانکی و مشکلات حقوقی و قضائی تعطیل شود.
احتمال رده‌بندی بانک‌ها از نظر امنیت مبادلات بانکی
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی با بیان اینکه ما باید به سمت ارتقای امنیت در مبادلات پیش برویم، گفت: در آینده شاید مجبور شویم که بانک‌ها را از نظر توجه به امنیت مبادلات کاربران‌شان رده‌بندی کنیم.
تهدید حذف بلیت‌های چارتر برای سفر
پایگاه خبری راد: رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی با تاکید بر این‌که پرواز چارتر واقعی، قیمت بلیت و یا سفر هوایی را بالا نمی‌برد، گفت: اگر پروازهای چارتری و گروهی حذف شود، گردشگری تعطیل می‌شود، انگیزه برای سفر از بین می‌رود و دیگر کمتر می‌توان تب سفر ایجاد کرد.
فیلترینگ مساله اصلی مردم کشور نیست
پایگاه خبری راد: دادستان کل کشور با اشاره به موضوع فیلترینگ گفت: ما دنبال این نیستیم جایی را ببندیم و نه اینکه جا می‌زنیم، ما می‌گوییم باید فضای سالمی در اختیار مردم باشد.
تاکسی اینترنتی ها رفع پلمپ شدند
پایگاه خبری راد: ۸۰ درصد دفاتر پلمب شده تاکسی‌های اینترنتی فک پلمب شدند.
دادستان کل کشور نتیجه بررسی‌ها درباره اسماعیل بخشی را اعلام می‌کند
پایگاه خبری راد: رییس دفتر دادستان کل کشور گفت: دادستان کل کشور نتیجه اعزام هیات ویژه کارشناسی به خوزستان برای بررسی ادعای اسماعیل بخشی را اعلام می کند.
لزوم نظارت نهادهای نظارتی بر قیمت‌گذاری خودرو
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار نظارت سازمان تعزیرات، سازمان بازرسی و قوه قضاییه و دادستان کل کشور بر روند قیمت‌گذاری خودرو شد.
تلگرام‌های فارسی هم‌چنان در بیم و امید
پایگاه خبری راد: پس از مهلت مجددی که به هاتگرام و طلاگرام تا پایان آذر داده شده بود که از تلگرام مستقل شوند، این نسخه‌های فارسی در حالی به فعالیت خود ادامه می‌دهند که هنوز درباره وضعیت ادامه فعالیت آن‌ها اظهار نظری نشده است.
تعیین تکلیف اینستاگرام به زودی
پایگاه خبری راد: معاون فضای مجازی دادستان کل کشور گفت: ما منتظریم اتخاذ تصمیم جمعی صورت پذیرد و سریع‌تر اینستاگرام که متاسفانه بسیار محتوای خلاف قانون و خلاف اخلاق کشور دارد، تعیین تکلیف شود.
افرادی بدون ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند!
پایگاه خبری راد: به راستی دولتمردان چگونه بدون دریافت این اطلاعات، ثروت ملی را در اختیار کسانی قرار دادند که امروز متهم به فساد هستند؟ اگر قرار است که در کشور پایداری نظام مالی برقرار باشد، هیچ راهکاری جز حسابداری مستقل وجود ندارد.