19:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروهای سنگین

تبدیل بنز ایران خودرو دیزل به کشنده!
نماد برتر - ایران خودرودیزل در نظر دارد تا کامیون بنز را در نسخه کشنده به بازار خودروهای کار و تجاری عرضه کند.
نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور اعلام شد+ جدول
پایگاه خبری راد: در پی اعلام خبر افزایش ۲۱ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها، نرخ‌نامه مصوب آن منتشر شد که بر اساس آن حداقل عوارض برای تردد خودروهای سواری در آزادراه باغچه مشهد، بخش فریمان به مبلغ ۱۵۰۰ تومان و حداکثر عوارض برای تردد نفتکش‌ها در آزادراه قم - گرمسار به مبلغ ۱۵۱ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
نیمی از مردم عوارض الکترونیکی پرداخت نکردند/ خبری از جریمه نیست!
پایگاه خبری راد: مدیرکل بهره‌برداری آزادراه‌های کشور اعلام کرد که عوارض الکترونیکی خودروهای عمومی و سنگین که طی پنج ماه گذشته از آزادراه‌های دارای تجهیزات الکترونیکی اخذ عوارض استفاده کرده‌اند قسطی شده و به زودی چگونگی پرداخت آن‌ها ابلاغ می‌شود.
جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای سنگین
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در تیرماه امسال را منتشر کرد.
جدیدترین ستاره‌های خودروهای سنگین
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در خرداد ماه امسال را منتشر کرد.
مسئله تولید یا توقف خودروهای دیزلی باید در دولت حل شود
پایگاه خبری راد: به اعتقاد عضو هیات علمی گروه مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت، در تولید خودروهای دیزلی باید همه جوانب از جمله معیارهای مصرف سوخت در راستای منافع ملی کشور در نظر گرفته شود تا برای تولید یا توقیف خودروهای موتور دیزل، تصمیم گرفته شود.
اجازه واردات لاستیک از تمام مرزهای کشور و مناطق آزاد داده می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه «مراغه - هشترود» پروژه ترانزیتی به شمار می‌رود که آذربایجان غربی را به آزادراه «تهران - تبریز» متصل می‌کند.
سازمان محیط زیست در مورد دیزل‌ها محافظه‌کارانه برخورد نکند
پایگاه خبری راد: به دنبال درخواست صدور مجوز تولید سواری دیزلی از سوی مرکز تحقیقات ایران‌خودرو و مخالفت سازمان محیط زیست با این طرح، استاد مکانیک دانشگاه بهشتی توسعه سبد سوختی کشور را دلیل تولید سواری دیزلی دانست و گفت: سازمان محیط زیست به‌جای رفتار محافظه‌کارانه با تکنولوژی‌های جدید در کشور، به سمت تقویت قدرت پایش خود حرکت کند.
خودروهای باری پرفروغ‌تر ظاهر شدند
پایگاه خبری راد: در گروه خودروهای سنگین تولید شده در فروردین ماه سال جاری، خودروهای باری بیشترین ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.
همکاری ولوو با ال‌جی برای تامین باتری خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی ولوو روز چهارشنبه اعلام کرد که با ال‌جی و یک شرکت دیگر به منظور تولید باتری خودروهای برقی قرارداد همکاری به امضا رسانده و منعقد کرده است.
شش خودروی سنگین ۴ ستاره کیفی گرفتند
پایگاه خبری راد: طبق گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سنگین تولید شده در اسفند ماه ۹۷، شش خودرو چهار ستاره کیفی کسب کرده‌اند.
هشدار تخلیه به 19 هزار خانوار در کرمانشاه/ شدت بارشها از امشب
پایگاه خبری راد: مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: ۱۹ هزار و ۴۰۰ خانوار شهری و روستایی در سطح استان هشدار تخلیه گرفته و در حال تخلیه منازل مسکونی خود هستند.
نقش موثر مرزنشینان در اشتغال و صادرات
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران گفت:تعاونی‌های مرزنشینان نقش مؤثری در اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت دارند و باید از پتانسیل‌ها و ظرفیتهای آنها در شرایط موجود استفاده کرد.
۲۰ خودرو و موتور مجوز شماره‌گذاری نگرفتند
پایگاه خبری راد: سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: از ابتدای آبان‌ماه سال ۹۷، ۱۱۲ درخواست صدور شماره‌گذاری برای وسایل نقلیه به کمیته فنی صدور گواهینامه‌های زیست‌محیطی ارسال شده که از این میان ۹ مدل موتورسیکلت، شش مدل خودروی سنگین و پنج مدل خودروی سبک موفق به دریافت مجوز شماره‌گذاری زیست‌محیطی نشدند.
هیچ خودروی سنگینی ۵ ستاره نگرفت
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت کیفی خودروهای سنگین تولیدی در دی ماه امسال را اعلام کرد که براساس آن هیچ خودرویی موفق به کسب پنج ستاره کیفی نشده است.