08:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خطرناک

تصور اشتباه از ریزش شاخص و پیش بینی بازپس گیری کانال ۱.۵ میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بیان اینکه تصور اشتباه سهامداران از ریزش شاخص و اثر سه عامل بر روند صعودی بازار ، بازپس گیری کانال ۱.۵ میلیونی در چند روز آینده را پیش بینی کرد.
لایحه بودجه سال آینده به دو دلیل قابل تایید نیست !
نماد برتر- نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری به رئییس جمهور ، لایحه بودجه۱۴۰۰ را غیرقابل تایید اعلام کرد.
توضیحاتی از نقش تخلفات در نوسانات شاخص، اقدام نایب رییس مجلس و ...
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس درباره نقش برخی تخلفات در نوسانات شاخص، برخورد با متخلفین بازارگردانی ، اقدام جدید نایب رییس مجلس و نوع تعامل بازار سرمایه و مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
دعوت جهانگیری از اعضای شانگهای برای مشارکت در راه آهن چابهار- زاهدان
نماد برتر- معاون اول رییس جمهوری با یادآوری اهمیت بندر چابهار و اتصالات ریلی آن در مسیر افغانستان و آسیای مرکزی از اعضای سازمان همکاری شانگهای را برای همکاری در پروژه عظیم ریلی چابهار به زاهدان دعوت کرد.
نانوهایی که توانسته‌اند در یک دهه سرعت تغییرات آب و هوایی را کاهش دهند
نماد برتر- تقویت توربین‌ها، ارتقاء سوخت و بهبود راندمان احتراق در موتورها، کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و ناوگان حمل‌ونقل ریلی با کمک فناوری ‌نانو از جمله دستاوردهای این فناوری است که در یک دهه گذشته به کاهش تغییرات آب و هوایی کمک کرده است.
درخواست تولیدکنندگان از وزیر صنعت برای جلوگیری از ترخیص لوازم خانگی بوش
نماد برتر- دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) نسبت به احتمال ترخیص لوازم خانگی برند خارجی بوش اعتراض کرده و از وزارت صمت خواسته که دستور ویژه‌ای در خصوص جلوگیری از ترخیص این گونه محموله‌ها و نظارت کافی جهت اجتناب از تکرار موارد مشابه صادر کند.
۱۰ دلیل برای مخالفت شدید با انتشار اوراق پیش‌فروش نفت
نماد برتر- مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید بر اینکه انتشار اوراق پیش‌فروش نفت هیچ مزیتی نسبت به اوراق ریالی ندارد، ۱۰ دلیل برای مخالفت اعلام کرد.
تهران در وضعیت خطرناکی قرار دارد/ مراجعه غیرضروری به بیمارستان ممنوع
نماد برتر- فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران گفت: پایتخت در وضعیت خطرناکی قرار دارد و اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند با نارسایی‌های درمانی زیادی روبرو خواهیم شد.
تمدید احتمالی کاهش تولید نفت اوپک در سال آینده
نماد برتر- روسیه و اوپک پلاس از تمدید احتمالی کاهش تولید در ماه های نخست سال آینده میلادی با هدف تثبیت بازار، تحت تاثیر موج دوم کرونا خبر دادند.
ارائه روش سبز برای تصفیه و بی‌خطرسازی لجن‌های نفتی
نماد برتر- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روشی دوستدار محیط زیست برای تصفیه و بی‌خطرسازی لجن‌های نفتی موجود در مخازن پالایشگاه‌ها ارائه کردند.
اوپک و روسیه در فکر کاهش بیشتر تولید نفت
نماد برتر- منابع آگاه از تفکر روسیه و منابع نزدیک به اوپک اعلام کردند که اوپک و روسیه در حال بررسی کاهش بیشتر تولید نفت به عنوان یکی از گزینه ها در واکنش به ضعیف شدن بازارهای نفت در اوایل سال ۲۰۲۱ هستند.
چگونه می توان بازار گوشت قرمز را کنترل کرد؟
نماد برتر-مدیرعامل اتحادیه دامداران گفت: برای کنترل بازار دام زنده و گوشت قرمز و همچنین صادرات و واردات آن نیازمند مدیریت واحد در این بخش هستیم.
شناسایی بات‌نتی که به ماینر ارزهای دیجیتالی نفوذ می‌کند
نماد برتر- بات‌نت KashmirBlack شناسایی شده که به‌طور گسترده پلتفرم‌های مدیریت محتوای پرکاربرد را آلوده می‌کند و با استفاده از سرویس‌های ابری، به ماینر ارزهای دیجیتالی نفوذ می‌کند.
مواضع بایدن در مورد ایران و اسرائیل
نماد برتر- نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد پیوند با رژیم صهیونیستی را تعمیق خواهد کرد و به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
انتقاد نماینده مراغه از عدم تکمیل پروژه آزادراه مراغه به هشترود
نماد برتر- نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه آزادراه مراغه به هشترود خواستار ورود جدی وزارت راه و شهرسازی به موضوع شد.