21:58 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خشکبار

تورم ۲۰ تا ۱۳۶ درصدی کالاها و خوراکی‌ها
پایگاه خبری راد: در اردیبهشت ماه سال جاری تغییرات قیمتی در خوراکی‌ها و کالاها نشان از تورم بین ۲۰ تا ۱۳۶ درصدی در مقایسه با همین ماه در سال گذشته دارد.
جزئیات عملکرد صادراتی ایران تا پایان ۲۰۱۷
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد عبور از وابستگی به درآمدهای نفتی بیش از هر زمان دیگری در پرونده صادراتی ایران اهمیت خواهد داشت.
نقش نان و گوشت و تخم مرغ در مصرف آب کشور
پایگاه خبری راد: نتایج یک پژوهش نشان داده تغییر رژیم غذایی مردم نسبت به گذشته تاثیر زیادی در افزایش مصرف آب داشته است.
دلیل افزایش دو برابری قیمت گوجه فرنگی
پایگاه خبری راد: گوجه فرنگی از حدود دو روز پیش رشد قیمت دو برابری را تجربه کرده است.
کاهش 15 درصدی قیمت آجیل و خشکبار در سال آینده
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه صنف خشکبار کرمان از کاهش حدود 15 درصدی قیمت آجیل و خشکبار در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: اکنون قیمت آجیل نسبت به 10 روز گذشته 5 درصد کاهش یافته است.
گرانفروشی را به ۱۲۴ گزارش دهید
پایگاه خبری راد: در حالی که رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروش از قیمت ۱۵۰ تا ۱۷۰ هزارتومانی هر کیلوگرم آجیل چهارمغز درنمایشگاه های بهاره خبر داد و گفت که مردم گرانفروشی را به بازرسان مستقر در نمایشگاه های بهاره و سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش کنند تا با آن ها برخورد شود، نگاهی به بازار این محصولات نشان می دهد که فاصله قیمتی قابل توجهی نسبت به این نرخ های اعلامی وجود دارد.
قیمت جعبه شیرینی از خود شیرینی بیشتر شده است
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه قنادان، خشکبار و بستنی البرز با اشاره به گرانی آجیل در بازار گفت: در این شرایط مردم آجیل نخرند و به جای آن از انواع شیرینی و شکلات که قیمت بهتری دارد استفاده کنند.
آیا در شب عید کمبود مواد غذایی وجود دارد؟
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان این‌که زمستان و ایام شب سال نو کمبودی در مواد غذایی وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: در پی نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد غذایی رشد فزاینده‌ای به خود گرفته که این موضوع در برخی اقلام همچنان ادامه دارد و کاهش قدرت خرید مردم را به‌دنبال داشته است.
 جو روانی و دلالان عامل گرانی آجیل است!
پایگاه خبری راد: در حالی‌که برخی از مسئولان اتحادیه‌های بخش خصوصی می‌گویند گرانی پسته ناشی از کاهش تولید این محصول و کمبود آن است، مدیرکل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی معتقد است که هیچ کمبودی در زمینه پسته وجود ندارد.
فروش خشکبار به قیمت دلار!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه قنادان و خشکبار البرز از فروش خشکبار به دلار توسط کشاورزان خبر داد و اظهار کرد: تاجرهایی از تمامی کشورها برای خرید خشکبار به ایران می‌آیند و خشکبار را از کشاورزان به دلار می‌خرند، این معامله برای کشاورزان کاملاً سودمند است.
قیمت آجیل در شب یلدا!
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه خشکبار و آجیل‌فروش اعلام کرد که قیمت متوسط هر کیلوگرم آجیل شب یلدا حدود ۶۰ هزار تومان است و مردم برای تامین این محصول به واحدهای صنفی مجاز دارای پروانه کسب مراجعه کنند و فریب برخی ارزانی‌ها را در این بازار نخورند.
شب یلدا و هزینه هاش!
پایگاه خبری راد: با نزدیکی به آخرین شب پاییز خانواده‌های ایرانی در گیرودار تامین نیاز اقلام شب یلدا هستند که با توجه به بررسی‌ها، یک خانواده چهار نفره باید برای این شب حداقل ۱۲۴ هزار تومان هزینه کند.
عامل اصلی گرانی آجیل در شب یلدا چیست؟!
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه خشکبار و آجیل‌فروش اعلام کرد که امسال قیمت آجیل و خشکبار در بازار شب یلدا نسبت به پارسال حدود ۸۰ درصد افزایش یافته که کمبود تولید و عرضه و دلالی تاجران افغانستانی عوامل اصلی این نوسانات است.
 تنظیم بازار شب یلدا!
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان تعاون روستایی اعلام کرد که این سازمان با ظرفیت بیش از ۲.۵ میلیون تنی انبارهای خود در کشور آماده تنظیم و کنترل بازار محصولات کشاورزی از جمله میوه برای شب یلدا و دیگر ایام به نفع مردم و تولیدکنندگان است.
۳ دلیل سرآمد شدن شرکتهای زیان‌ده در کشور/لزوم توجه به پدیده دهه هفتادی‌ها
پایگاه خبری راد: ‌محققان کشور در حوزه مدیریت فناوری بر این اعتقاد هستند که پدیده دهه هفتادی‌ها مدل‌های کسب و کار مبتنی بر فناوری‌های دیجیتالی و دیتا را ارائه کرده‌اند، گفت: در حال حاضر در اقتصاد تک‌محصولی ۲۰ شرکت سرآمد هستند که زیان‌ده هم هستند؛ چرا که سودآوری آن‌ها در غیاب نوآوری حاصل شده است.