04:26 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خرید اینترنتی

روش‌های افزایش امنیت کارت‌های بانکی
پایگاه خبری راد: با افزایش میزان سوءاستفاده‌ از کارت‌های بانکی، مشتریان می‌توانند با اقدامات امنیتی، از احتمال قربانی‌ شدن در این حملات بکاهند.
اسپیکرهای هوشمند بیشتر برای خرید اینترنتی استفاده می‌شوند
پایگاه خبری راد: نتایج تازه‌ترین تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته بر روی کاربران آمریکایی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از آنها به منظور کارهای مرتبط با خریداری محصولات مختلف به صورت اینترنتی از اسپیکرهای هوشمند استفاده می‌کنند.
چرا قطار تهران–آنکارا راه‌اندازی نمی‌شود؟
پایگاه خبری راد: هرچند قرار بود قطار مسافری تهران–آنکارا از ابتدای تیرماه سال جاری راه‌اندازی شود، اما کماکان زمان آغاز به کار این مسیر مشخص نیست.
تمامی شماره تماس‌های مورد نیاز سفرهای نوروزی
پایگاه خبری راد: تمامی مسافران در ایام نوروز می‌توانند از طریق مبادی مختلف ارتباطی، از وضعیت تردد خود مطلع شوند.
افزایش 15 درصدی ضریب آمادگی در همه بخش‌های حمل‌ونقل در نوروز 98
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال ضریب آمادگی و کمیتی عرضه شده نسبت به سال گذشته در همه بخش‌ها حداقل حدود 15 درصد افزایش داشته و به‌طور طبیعی پیش‌بینی‌مان این است که مقدار سفر نیز نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.
بالاخره گوشی هوشمند خوب است یا بد؟
پایگاه خبری راد: در عصر رسانه، آنچه می‌تواند ما را از آسیب‌های این ابزار در امان بدارد و به زبان ساده بگذارد ما سوار آن شویم به جای آنکه رسانه سوار ما شود، مدیریت مصرف و گرفتن رژیم مصرف رسانه‌ای است.
قیمت بلیت اتوبوس ۲۰ درصد افزایش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت بلیت اتوبوس‌های مسافری بین شهری از ۲۵ اسفندماه سال جاری با رشد ۲۰ درصدی همراه خواهد بود.
 استفاده از محتوای آنلاین تصویری در ایران رشد ۱۰۰ درصدی داشته است
پایگاه خبری راد: رشد محتوای داخلی از اهداف شبکه ملی اطلاعات است و به گفته‌ی مسوولان این حوزه، با سرمایه‌گذاری عظیمی که در بخش دسترسی اپراتورهای سیار صورت گرفته، ترافیک VOD با رشد چهار برابری مواجه شده است.
خرید اینترنتی و آنلاین  جمعه سیاه ، با ۲۳ درصد افزایش از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
پایگاه خبری راد: حراج جمعه سیاه سال جاری در ایالات متحده آمریکا نشان داد که مشتریان به خرید آنلاین و اینترنتی از وب‌سایت فروشگاه‌های تخفیف‌دار نسبت به خرید حضوری علاقه و تمایل بیش‌تری نشان داده‌اند.
جوانان تبریزی امکان عکسبرداری ۳۶۰ درجه را فراهم کردند
پایگاه خبری راد: جوانان تبریزی، امکان عکسبرداری ۳۶۰ درجه را فراهم کردند.
روش جدید کلاهبرداری، سوء‌استفاده از شماره کارت فروشگاه‌های معتبر
پایگاه خبری راد: کلاهبردارن اینترنتی با سوء‌استفاده از وب‌سایت‌های نیازمندی‌های رایگان، آگهی‌های فروش لوازم نو، دست دوم و کارکرده‌، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند و یکی از راه‌های کلاهبرداری هم استفاده از شماره کارت فروشگاه‌های معتبر است که با این روش صاحبان این فروشگاه‌ها را هم به دردسر می‌اندازند.
برخی رسانه‌ها مسئله‌ی "انتقال دانشجویان خارجی" را بزرگنمایی کردند
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن اندودونتیست‌های ایران تاکید کرد: برخی رسانه‌ها مسئله‌ی "انتقال دانشجویان خارجی" را بزرگنمایی کردند.
کمبود محتوا معضل تلویزیون‌های اینترنتی شد
پایگاه خبری راد: تلویزیون‌های اینترنتی که یکی از بخش‌های مهم محتوایی شبکه‌ ملی اطلاعات به شمار می‌روند، نیازمند تولید محتوا از طرف شرکت‌ها و هم‌چنین سایر ذی‌نفعان هستند.
۱۱ توصیه برای ممانعت از کلاهبرداری‌ پرداخت‌های الکترونیک
پایگاه خبری راد: با توجه به استفاده بالا از کارت‌های بانکی، احتمال وقوع جرائم و کلاهبرداری‌های مرتبط با «خدمات پرداخت الکترونیکی»، بانک مرکزی ۱۱ توصیه را برای افزایش امنیت پرداخت‌های الکترونیک به شهروندان اعلام کرد.
بازدید کننده گرامی از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم!
پایگاه خبری راد: در حالی که از سوی شرکت خودروسازی سایپا اعلام شد از ساعت 10 صبح امروز ثبت نام بیش از 50 هزار خودرو به صورت اینترنتی آغاز می شود اما تلاش ها برای ثبت نام متقاضیان با مشکلاتی همراه است.