19:52 | دوشنبه 28 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خریدار سهام

مروری بر پرتفوی آبان ماه "خبهمن"
نماد برتر- گروه بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود به سود نرسید.
"سیتا" تنها فروشنده بود
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۸۲۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال سود کسب کرد.
«وتوصا» از «صبا» نوسان گرفت
نماد برتر- «وتوصا» در آبان ماه و در روزهای منفی بازار سرمایه بیش از آن که خریدار سهام باشد، فروشنده بود.
توقف فروش سهام عدالت تا چه زمانی ادامه دارد؟
نماد برتر- قصه پر ماجرای آزادسازی سهام عدالت تمامی ندارد و فعلا آخرین فصل این قصه به توقف فروش این سهام رسیده است؛ توقفی که مشخص نیست تا چه زمانی ادامه خواهد یافت اما قطعا دائمی نخواهد بود.
"ومعادن" ۸ هزار میلیارد سود کسب کرد
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۸ هزار و ۲۰۴ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال سود کسب کرد.
"سدبیر" به سود رسید
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳۱ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال سود کسب کرد.
مروری بر پرتفوی مهرماه "وخارزم"
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۴۶ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال سود کسب کرد.
کسب سود ۳۰۰ میلیاردی "وصندوق"
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳۰۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وساپا" ۱۷۱ میلیارد سود کسب کرد
نماد برتر- گروه سرمایه‌گذاری سایپا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۷۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وتوصا" خریدار و فروشنده بود
نماد برتر- گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۵ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال سود کسب کرد.
مروری بر پرتفوی مهرماه "گوهران"
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری گوهران امید در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۷۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وپویا" خریدار و فروشنده بود
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری پویا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۴۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وآوا" خریدار و فروشنده بود
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری آوانوین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۸۰ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال سود کسب کرد.
"خبهمن" به سود رسید
نماد برتر- گروه بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۳۴ میلیارد و ۴ میلیون ریال سود کسب کرد.
تاپیکو" تنها خریدار بود
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، تنها خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و سهام هیچ شرکت بورسی را واگذار نکرد.