10:24 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خدمات پس از فروش خودرو

توضیحات کرمان‌موتور درباره لیست شرکتهای متخلف واردکننده خودرو
پایگاه خبری راد: به دنبال اقدام روز گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت در انتشار لیست شرکتها و افرادی که در پرونده ثبت سفارش و واردات غیرقانونی خودرو دست داشته‌اند، شرکت کرمان موتور توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
خدمات پس از فروش خودرو به مشکل خورد
پایگاه خبری راد: یک کارشناس صنعت خودرو از توقف حجم قابل توجهی قطعات یدکی خودرو در گمرکات خبر داده و هشدار داد که تاخیر پیش آمده در ترخیص این قطعات، باعث ایجاد اختلال در ارائه خدمات پس از فروش به خودروها شده است.
دلایل نارضایتی مشتریان از خدمات خودرویی اعلام شد
پایگاه خبری راد: مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی اعلام شد.
دستورالعمل فعالیت امدادخودروها به وزارت صنعت ارسال شد
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو، از تدوین دستورالعمل ضوابط فعالیت شرکت‌های امدادخودرویی و ارسال آن به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تصویب و اجرا خبر داد.
عرضه‌کنندگان خودرو همچنان از قانون تمرد می‌کنند
پایگاه خبری راد: بررسی گزارش ارزیابی عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو نشان می‌دهد که این شرکتها، همچنان از قانون تمرد و حقوق مصرف‌کنندگان خودرو را نقض می‌کنند.
خدمات پس از فروش «سایپا دیزل» 2 ستاره شد
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شركت خدمات فنی رنا موفق به كسب رتبه 2 خدمات پس از فروش در نیمه دوم سال 1396 شد.
ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در سال ۱۳۹۶/ بهمن‌دیزل اول شد، پیشروشتاب آخر
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در سال ۱۳۹۶ را منتشر کرد. طبق این گزارش بهمن دیزل در رتبه اول و پیشرو شتاب در رتبه آخر رده‌بندی قرار گرفته است.
ساماندهی امداد خودروهای غیر مجاز کشور
پایگاه خبری راد: به دنبال اصلاح ماده 31 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، امداد خودروهای غیر مجاز ساماندهی خواهد شد.
بیشترین نارضایتی ها از کمبود قطعه است
پایگاه خبری راد: در سال های گذشته بیشترین نارضایتی مشتریان خودرو چه داخلی و چه وارداتی از نبود قطعات پرمصرف در تعمیرگاه ها و شبکه تامین است.
 ارایه امداد نوروزی برای 9 برند خودرویی مطرح کشور
پایگاه خبری راد: مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان گفت: برای امداد رسانی به مشترکان خود در ایام نوروز 24 ساعته آماده هستیم و هیچ کدام از مشترکان ما در این ایام در جاده ها نخواهد ماند.
اجبار به خرید کارت اشتراک امدادخودرو غیر قانونی است
پایگاه خبری راد: چنانچه امدادی غیر از امداد برند خودرویی شما برای تعمیر و حمل خودرو مراجعه کند، کمترین اتفاق، خارج شدن خودرو از پوشش گارانتی و بدترین حالت ایجاد خسارت های مالی و جانی برای راننده و سرنشینان است.
طرح خدمات نوروزی ایران خودرو آغاز شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی این شرکت از امروز تا ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۷ خبر داد.
تحول در حوزه خدمات پس از فروش کشور حتمی است
پایگاه خبری راد: وقتی شرکت های مادر در ایران سرمایه گذاری کنند، این دلگرمی برای شرکت ها و نمایندگان ایجاد می شود که حواس شرکت مادر به بازار و اهمیت آن هست.
تامین مناسب و به موقع قطعات مورد نیاز است
پایگاه خبری راد: خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامی‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاییدی بر تلاش‌های خود در راستای افزایش رضایت مشتریان از شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، دریافت كند و صعودی 18 پله‌ای را از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه، تجربه كند.