15:47 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حملات فیشینگ

یک راه ساده برای جلوگیری از حملات فیشینگ
پایگاه خبری راد: در حالی که هکرها می‌توانند با هدایت شما به‌جای سایت واقعی به دامنه فیشینگ، حساب کاربری شما را هک کنند، با تصدیق دو مرحله‌ای می‌توان از حملات فیشینگ آن‌ها جلوگیری کرد.
هرگز پیوست‌ها را باز نکنید!
پایگاه خبری راد: اگرچه هر وسیله‌ای که به اینترنت متصل است، می‌تواند هک شود، اما موارد متعددی وجود دارد که می‌توانید برای محافظت از داده‌های خود انجام دهید.
ای‌میل یا پیام‌رسان؛ کدام آسیب‌پذیرتر است؟
پایگاه خبری راد: تحقیقات نشان می‌دهد ای‌میل‌ها نسبت به اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نظیر واتس‌اپ و اسکایپ آسیب‌پذیری بسیار بیش‌تری نسبت به حملات فیشینگی دارند.
تهدیدها و راه‌های امن کردن بانکداری الکترونیکی
پایگاه خبری راد: بانکداری الکترونیکی استفاده از تکنولوژی پیشرفته شبکه و مخابرات جهت انتقال پول در سیستم بانکداری است که تهدیدهایی از جمله فیشینگ، استفاده از ویروس‌ها و تروجان‌ها برای نصب برنامه‌های جاسوسی، استفاده از تجهیزات جانبی برای کپی کارت‌های بانکی هم دارد و برای ایمن کردن این شیوه از بانکداری راه‌هایی پیشنهاد شده است.
دست هکرها در واتس اپ باز است
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ در مقابل نفوذ هکرها و مجرمان سایبری آسیب پذیری بالایی دارد.
کارت‌های اعتباری هک و یک میلیارد یورو سرقت شد!
پایگاه خبری راد: ظرف مدت پنج سال گذشته، سه نفر از مجرمان سایبری با هک 15 میلیون کارت بانکی، بالغ بر یک میلیارد یورو را از بانک‌های مختلف جهان به سرقت برده‌اند.
کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگی باشند!
پایگاه خبری راد: مجرمان سایبری و هکرها این بار با فریب کاربران گوشی های آیفون، قصد دارند آنان را به دام حملات فیشینگی انداخته و اطلاعاتشان را به سرقت ببرند.
وارد هر وب‌سایتی نشوید
پایگاه خبری راد: به گفته کارشناسان امنیت سایبری، بسیاری از کاربرانی که در دام هکرها می‌افتند، پس از ورود به وب‌سایت‌های آلوده قربانی حملات فیشینگی می‌شوند.
حمله هکرها با سرقت رمز عبور قربانیان
پایگاه خبری راد: مجرمان سایبری روزبه‌روز راه‌های بیش‌تری از حملات فیشینگ و نرم‌افزارهای جاسوسی برای سرقت اطلاعات کاربران استفاده می‌کنند و اما چاره‌ی این حملات محافظت بیش‌تر از رمزهای عبور و استفاده از نکات امنیتی لازم است.
حمله بدافزاری به مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ
پایگاه خبری راد: پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته‌اند که در طول سال گذشته مراکز خدمات پس از فروش سامسونگ در ایتالیا بارها مورد حمله سایبری و بدافزاری قرار گرفته‌اند.
واتس اپ لینک‌های مشکوک را به کاربران هشدار می‌دهد
پایگاه خبری راد: پیام‌رسان واتس اپ قصد دارد قابلیت جدید تشخیص لینک‌های آلوده را به پلت‌فرم خود بیفزاید تا امنیت سایبری گوشی‌های کاربرانش را تامین کند.
بزرگترین خطراتی که صاحبان تلفن همراه با آن مواجهند
پایگاه خبری راد: وقتی که از حفاظت از داده‌ها صحبت پیش می‌آید، دستگاه‌های تلفن همراه دارای برخی از مشکلات منحصر به فرد هستند و حفظ امنیت آن‌ها با توجه به ویژگی‌های آن‌ها بسیار دشوار است.
عاقبت نافرجام سایت‌های آلوده به بدافزار اخاذی از مالیات‌دهندگان
پایگاه خبری راد: سازمان گمرک و دارایی انگلستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از ۲۰ هزار سایت تقلبی و آلوده به بدافزار را از دسترس مالیات‌دهندگان انگلیسی خارج کرده است.
فیشینگ به‌عنوان خطرناک‌ترین حمله معرفی شد
پایگاه خبری راد: نتایج یک نظرسنجی نشان داد که کسب‌وکارهای کوچک و متوسط فناوری اطلاعات در حال انجام آموزش برای آگاهی‌رسانی کارکنان خود در خصوص امنیت سایبری بویژه فیشینگ هستند.
۱۱ روش برای اینکه کسب و کارتان را از جرائم سایبری محافظت کنید
پایگاه خبری راد: این روزها بسیاری از افراد باهوش در ارتباط با جرائم سایبری ناخوشایند هستند. این افراد با استفاده از هوش و مغز خود می‌خواهند به اطلاعات حساس شرکت‌ها دسترسی پیدا کنند و ممکن است قربانی بعدی شما باشید!