16:53 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حقوق بازنشستگی

شرایط و نحوه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان
پایگاه خبری راد: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان که از اول شهریور شروع شده، تا آخر این ماه ادامه دارد و به ۴۰۰ هزار نفر تعلق می‌گیرد.
 من عاشق و گرفتار این کار شده‌ام
پایگاه خبری راد: "از تماشاخانه که خارج شدیم پشت سرش راه می‌رفتم اما یک دفعه برگشت گفت: تو خجالت نمی‌کشی؟ و بعد هم دنبالم کرد و من هم پا به فرار گذاشتم. پدرم دید به پایم نمی‌رسد و رفت خانه. اما وقتی من به خانه رسیدم در قفل بود و راهم نمی‌دهد. دم در نشسته بودم که دیدم مادرم آمد و در را باز کرد. من با این وجود تئاتر را ادامه دادم..."
افزایش سختی زندگی بازنشستگان روس در پی تغییر قوانین
پایگاه خبری راد: دولت روسیه در نظر دارد سن بازنشستگی در این کشور را افزایش دهد که همین مساله با مخالفت گسترده در بین اقشار مختلف روبرو شده است.
رأی وحدت رویه دیوان عالی کشور در مورد رسیدگی به اختلافات فردی کارگر و کارفرما
پایگاه خبری راد: هیأت عمومی دیوان عالی کشور با صدور رای وحدت رویه‌ای اعلام کرد که رسیدگی به اختلافات فردی کارگر و کارفرما مطابق مقررات مواد ۱۵۷ و ۱۸۸ قانون کار که از اجرای این قانون ناشی شده باشد در صلاحیت هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف است و در صورتی که خواهان مشمول مقررات قانون استخدام کشوری باشد در صلاحیت دادگاه‌های دادگستری است.
احتمال تغییر نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی/فعلا، ملاک ۲ سال آخر بیمه‌پردازی است
پایگاه خبری راد: معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه همچنان محاسبه مستمری بر اساس بیمه‌پردازی دو سال آخرخدمت افراد ملاک است و تغییری نکرده است گفت: محاسبه مستمری بر اساس دوسال آخر خدمت، خساراتی برای سازمان دارد که باید رفع شود. مایل هستیم با مشارکت خود بیمه شدگان و بازنشستگان طرحی را آماده و آنها را قانع کنیم. کاری که می‌خواهیم انجام دهیم به نفع نظام، سازمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان است.
رانندگان کامیون از یارانه دولتی بهره‌مند می‌شوند
پایگاه خبری راد: یک فعال کارگری با اشاره به تشکیل کارگروه بررسی و پیگیری مشکلات کامیون‌داران، گفت: رانندگان از یارانه‌ای که دولت در شرایط خاص در نظر گرفته، بهره‌مند می‌شوند.
حداکثر حقوق کارمندان ۷۸۶۱۰۰۰ تومان
پایگاه خبری راد: سازمان برنامه و بودجه مصوبه تعیین ضریب، حداقل و حداکثر حقوق کارمندان در سال ۱۳۹۷ را منتشر کرد.
اشتغال ۷۲۰هزار کار اولی در سال گذشته
پایگاه خبری راد: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از اشتغال ۷۰۰هزار کار اولی دارای دفترچه بیمه در سال گذشته خبرداد.
۸ کشور برتر برای زندگی در دوران بازنشستگی
پایگاه خبری راد: فهرست بهترین کشورها برای گذراندن دوران بازنشستگی از نظر مزایا، رفاه و هزینه های زندگی اعلام شد.
گزارش ایسنا از اولین روز بررسی بودجه ۹۷
مجلس شورای اسلامی امروز؛ یکشنبه ، هشتم بهمن ماه ۱۳۹۶ بررسی بودجه سال ۹۷ را در صحن علنی در دستور کار قرار داد.
 نحوه نقل و انتقال سوابق پرداختی حق بیمه یا کسور بازنشستگی
پایگاه خبری راد: در مورد انتقال صندوق بازنشستگی قوانین بسیاری موجود است که نحوه انتقال و محاسبه کاملا توضییح و تبصره های آن جهت شفافیت موضوع تشریح شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد