03:45 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفره امنیتی

آسیب‌پذیری جدید دوباره حریم کاربران اندروید را نقض کرد
پایگاه خبری راد: آسیب‌پذیری موجود در سیستم عامل اندروید به مجرمان سایبری این امکان را می‌دهد تا اطلاعات کاربران گوشی‌های اندرویدی را به سرقت ببرند.
کاربران فتوشاپ به‌روزرسانی کنند!
پایگاه خبری راد: شرکت آدوب تصمیم گرفته یک نسخه به‌روزرسانی امنیتی از نرم‌افزار فتوشاپ را منتشر کند تا به برطرف کردن آسیب‌پذیری و ضعف‌های امنیتی موجود بپردازد.
آسیب‌پذیری گلکسی اس ۷ در برابر نفوذ هکرها
پایگاه خبری راد: به تازگی محققان امنیت سایبری دریافته و اعلام کرده‌اند که گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ سامسونگ در برابر حملات سایبری و نفوذ هکرها آسیب‌پذیری بالایی دارد.
هک مودم‌های وای فای برای استخراج ارزهای دیجیتالی
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته‌اند که هکرها با نصب برنامه‌های استخراج ارزهای دیجیتالی به تعداد زیادی از مودم‌های روتر اینترنت وای فای میکروتک حمله کرده اند.
ادعاهایی که «قاضی‌پور» در طرح سوال از زنگنه مطرح کرد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از عملکرد وزیر نفت، با طرح ادعاهایی، اتهاماتی را نسبت به کارشناسان وزارت نفت مطرح کرد.
ابلاغیه جدید وزیر صنعت برای جلوگیری از تقلب در ثبت سفارش کالا
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، ‌ معدن و تجارت طی نامه‌ای به رییس سازمان توسعه تجارت مواردی را در خصوص ثبت سفارش کالا ابلاغ کرد.
فروش اطلاعات کاربران موبایل با یک حفره امنیتی
پایگاه خبری راد: بر اساس اعلام یک دانشجوی علوم کامپیوتر، اطلاعات مربوط به مکان جغرافیایی کاربران گوشی‌های هوشمند تحت تاثیر یک حفره امنیتی موجود در وب سایت شرکت LocationSmart افشا شده است.
به‌روزرسانی نرم‌افزارهای آدوب برای مقابله با حفره‌های امنیتی
پایگاه خبری راد: شرکت آدوب به تازگی نسخه‌های به‌روزرسانی جدیدی را برای نرم‌افزارهای آکروباتریدر و فوتوشاپ سی سی منتشر کرده است تا کاربران رایانه‌های ویندوز و مک او اس بتوانند در برابر آسیب‌پذیری این نرم‌افزارها از اطلاعات خود مراقبت کنند.
۲۰ انتقاد از مایکروسافت به خاطر وصله‌های امنیتی
پایگاه خبری راد: مایکروسافت اخیرا ۶۵ مورد آسیب‌پذیر را کشف کرده که بیش از یک‌سوم آن‌ها بحرانی و در سراسر محیط سیستم‌عامل، مرورگر و برنامه آفیس گسترش‌یافته است.
نفوذ به بیش از ۱۰۰۰ وب‌سایت
پایگاه خبری راد: بنابر اخبار منتشر شده مهاجمان بیش از ۱۰۰۰ وب‌سایت که از اسکریپت magento در ساختار خود استفاده کرده‌اند، هدف حملات خود قرار داده‌اند.
جزییات آسیب‌پذیری تجهیزات صنعتی زیمنس
پایگاه خبری راد: آسیب‌پذیری بر روی کنترل‌کننده و کارت‌های شبکه صنعتی زیمنس براساس اعتبارسنجی نامناسب ورودی است که به مهاجم امکان ایجاد شرایط انکار سرویس را از طریق بسته‌های شبکه PROFINET DCP می‌دهد.
آسیب‌پذیری هزاران سرور متعلق به سازمان‌های خصوصی
پایگاه خبری راد: هزاران سرور متعلق به سازمان‌های خصوصی در معرض نشت اطلاعات مهم و اعتبارنامه‌های خود هستند.
آی او اس ۱۱.۳ منتشر شد
پایگاه خبری راد: گفته‌ها حاکی است تازه‌ترین و مهمترین آپدیت نرم‌افزاری سیستم عامل آیفون و آیپد امروز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
آسیب‌پذیری ویندوز ۱۰ پای هکرها را به رایانه باز می‌کند
پایگاه خبری راد: ضعف امنیتی موجود در سیستم عامل ویندوز ۱۰ به هکرها اجازه می‌دهد تا بوسیله دستیار صوتی کورتانا به رایانه‌های شخصی کاربران دسترسی یابند و وب سایت‌های مورد نظرشان را باز کنند.
سوء‌استفاده از سرویس اندرویدی برای ضبط صدا
پایگاه خبری راد: یکی از آسیب‌پذیری‌های اندروید به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد محتوای صفحه نمایش دستگاه اندرویدی را رصد کرده و صداها را ضبط کنند و طبق آمار، سه‌چهارم از دستگاه‌های اندرویدی فعال فعلی، تحت تاثیر این آسیب‌پذیری قرار گرفته‌اند.
صفحه قبل | صفحه بعد