05:00 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حصر

اطلاعیه مهم سمات درباره انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
نماد برتر- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: زیرساخت انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث قانونی درحال آماده سازی است و به محض عملیاتی شدن سامانه های مربوطه فرایندهای آن به عموم مردم اطلاع رسانی می شود.
شباهت ها و تفاوت های بورس ایران با بازارهای دنیا در نحوه انجام معاملات
نماد برتر- علت اصلی مرحله بندی معاملات در بورس‌های جهانی به همراه شباهت ها و تفاوت های بورس ایران با بازارهای پیشرفته دنیا بررسی شد.
صندوق دارا دوم با سهام سه بانک تا پایان سال عرضه می‌شود
نماد برتر- وزیراقتصاد از عرضه صندق دارا دوم با سهام سه بانک تا پایان سال خبر داد و گفت: در صدد تسریع انتقال مالکیت و واگذاری باقیمانده سهام دولت به بخش خصوصی و عموم مردم هستیم.
سود مناسب در بلندمدت کسب می‌شود/ سهامداران با دانش لازم وارد بازارسرمایه شوند
نماد برتر- احمد جاویدی، بازارسرمایه را بازاری بلند مدت دانست که ضروری است سهامداران در آن صبر و حوصله باشند، همچنین حتما برای ورود به این بازار از پول مازاد خود استفاده کنند.
سهام اپل با اعلام تولید خودروی برقی بدون راننده ۴ درصد بیشتر شد
نماد برتر- سهام اپل با اعلام ورود به بازار خودرو برای ساخت وسیله نقلیه مسافربری دارای فناوری باتری منحصر به فرد با بیش از چهار درصد رشد به ۱۳۴ دلار رسید .
دوره رایگان تابلوخوانی و آشنایی با معاملات سهام عدالت
نماد برتر- ثبت نام حضور در دوره رایگان آموزش مقدماتی تابلو خوانی و آشنایی با معاملات سهام عدالت در کارگزاری دلیران پارس آغاز شد.
مذاکره دیپلمات‌های سایبری برای ساختن آینده اینترنت جهانی
نماد برتر- چشم‌اندازهای متناقضی برای آینده اینترنت جهانی به‌طور اجتناب‌ناپذیری با یکدیگر برخورد می‌کنند و دیپلمات‌های سایبری مجبور به مذاکره در مورد این گزینه‌های دشوار و ساختن آینده فضای سایبری هستند.
تولید نانو عایق‌هایی با خواص همزمان جاذب صوت و حرارت
نماد برتر- تولید نانو رنگ‌های عایق محصول دانش بنیان یکی از شرکت‌های فناور است که به طور همزمان از خواص جاذب صوت (در محدوده فرکانس هزار هزتر) و حرارت برخوردار است و توانسته این محصولات را صادر کند.
صادرات نفت ونزوئلا سه برابر شد
نماد برتر- صادرات نفت ونزوئلا با وجود تشدید تحریم‌های آمریکا علیه شرکتهایی که با دولت این کشور آمریکای جنوبی تجارت می کنند، تقریبا سه برابر شده است.
پاسخ به ۶۸پرسش مهم پیرامون سهام عدالت
نماد برتر- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به پرسش های مهم در خصوص سهام عدالت پاسخ داد.
چرا شوک مثبت واکسن کرونا به نفت دوام نخواهد داشت؟
نماد برتر- قیمت نفت هفته جاری با اعلام نتایج موفق آزمایش واکسن کووید ۱۹ سومین شرکت داروسازی، روند صعودی پیدا کرده و به بالاترین حد خود در چند ماه گذشته رسید.
امکان پژوهش دربارۀ ۶G را برای دانشمندان‌مان فراهم می‌کنیم
نماد برتر- مدیرعامل ایرانسل در افتتاحیۀ سومین سمپوزیوم مخابرات بی‌سیم نوری و موج میلی‌متری غرب آسیا (WASOWC۲۰۲۰)، بر توسعۀ پژوهش‌های دانشگاهی در زمینه نسل ششم تلفن‌همراه (۶G)، تأکید کرد.
امکانات ویژه سامانه معاملات "ایزی‌تریدر" برای سهامداران مبتدی‌ و حرفه‌ای‌
نماد برتر- سامانه معاملات "ایزی‌تریدر" با نسخه دسکتاپ و تلفن همراه و سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.
در قانون‌گذاری حوزه فضای مجازی با خلأ مواجهیم
نماد برتر- کارشناسان فناوری اطلاعات با اشاره به خلأهای قانونی و تنظیم‌گری در حوزه سایبری، عنوان کردند با وجود بروز تحولات فضای مجازی در سال‌های گذشته، قوانین سایبری در ایران به‌روز نشده و جرائمی که در نظر گرفته‌شده، متناسب با جرائم همان سال‌ها است.
کمبود عرضه پلی‌پروپیلن در کشور به ٣ دلیل
نماد برتر- قائم‌مقام بورس‌کالای ایران در گفت و گویی سه مشکل اصلی کمبود خوراک پروپیلن در کشور را مورد بررسی قرار داده است. رضا محتشمی پور، مهم‌ترین مساله در خصوص معضل کمبود عرضه پلی پروپیلن در کشور را سیاست اشتباه قیمت‌گذاری خوراک‌ عنوان کرد که باعث شده صنعت پتروشیمی ایران به سمت خوراک‌های سبک‌تر نظیر گاز متان پیش برود که در این حالت جذابیت تولید محصولاتی مثل پروپیلن کاهش می‌یابد.