11:50 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حسین سلاح ورزی

بازارگردانی ، کلید توسعه بازار سرمایه
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس، پیاده سازی بازارگردانی صحیح در بازار سرمایه را نیازمند حمایت و همکاری حقوقی‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد که با تصویب آیین نامه صیانت از حقوق سهامداران ، شاهد حرکت منطقی بازار سرمایه باشیم.
واکنش به ادعای تخلف در مصوبه مهم شورای عالی بورس و مربوط به بانک ها
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس در واکنش به اظهارات رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مبنی بر تخلف در مصوبه جدید گفت: با توجه به حضور دو نماینده ناظر، بهتر بود درباره جزئیات با همکاران مشورت می کردند.
جزئیات اعطای وام از طریق سهام عدالت
نماد برتر- طرح جدید وزارت اقتصاد که به تصویب شورای پول و اعتبار نیز رسیده، حاکی از آن است که ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت مشمولانی که روش مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، وثیقه کارت اعتباری خواهد شد. در واقع بانک ها معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را بابت وام با نرخ سود ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت سه ساله ارائه می کنند.
راه اندازی بورس املاک تصویب شد
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس از تصویب تشکیل بورس املاک، مستغلات و امتیازات ایران خبر داد.
آیا استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می شود!
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتاق ایران در پی تصمیم دولت برای واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد که بخش خصوصی آمادگی و توان خرید این دو باشگاه را دارد، اما شرایط واگذاری آنها باید شفاف و منطقی باشد.
بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار ذخائر ارزی داریم/ نرخ دلار نباید بالا باشد
پایگاه خبری راد: نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هیچ روش اقتصادی تائید نمی‎کند که ارزش دلار تا این حد بالا باشد.
بکارگیری نظام‌مند صرافی‌ها در راستای مدیریت نیازها و تقاضاها
پایگاه خبری راد: نائب رئیس اتاق ایران گفت: باید با استفاده از بازار ثانویه و بکارگیری نظام‌مند صرافی‌ها بتوانیم در بازار با قیمت تعادلی، نیازها و تقاضاها را مدیریت و برآورده کنیم.
ایران از دشواری‌ها به سلامت عبور می‌کند
پایگاه خبری راد: نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: این درست است که جامعه ایرانی این روزها با دشواری‌هایی مواجه شده است، اما باید به این مهم هم توجه داشت که سرزمینی به نام ایران نشان داده همواره این توانایی را دارد که از میان دشواری‌ها به سلامت عبور کند.
صرافان واسطه معاملات کالاهای گروه ۳ هم شدند
پایگاه خبری راد: رییس سازمان توسعه تجارت گفت: در این سازمان تصویب شد که پروانه صادراتی در سامانه نیما به شکل رقابتی به صرافان فروخته شود و صرافان برای کالاهای گروه سه، ارزهای خریداری شده از صادرکنندگان را به واردکنندگان عرضه کنند.
۴۰ درصد بیکاران، فارغ التحصیلان دانشگاهی‌اند
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که به دلیل مهارت محور نبودن سیستم آموزشی کشور، ۴۰ درصد از خیل بیکاران را فاغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند.
صفحه قبل | صفحه بعد