14:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حجم مبنا

۱۰ سئوال از دژپسند درباره بازارگردانی،دامنه نوسان ، فعالیت مخرب دو صندوق و...
نماد برتر- عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، ۱۰ سئوال در مورد بازارگردانی سهام، اوراق تبعی ، دامنه نوسان و حجم مبنا ، عدم برخورد با فعالیت مشکوک و فعالیت های مخرب دو صندوق و... از وزیر اقتصاد مطرح کرد.
افت شاخص منطق ندارد/ عرضه های بورس هیجانی است/ کاهش نرخ دلار موقتی است
نماد برتر- امروز با ادامه روند کاهشی قیمت ارز و تداوم رکود بازارهای موازی، قیمت ها در بازار سهام نیز کاهش یافت و شاخص تا سطح یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد پایین آمد. با این همه ، تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند در ریزش های سریع، بازگشت هم سریع تر خواهد بود و با کنترل هیجانات فروش، بازار در زمانی کوتاه، تعادل خود را بازخواهد یافت.
انتقاد از تفاوت معنا دار حجم مبنای سرمایه گذاری های استانی با سایر شرکت ها
نماد برتر- تحلیلگر بازارسرمایه با اشاره به بالا بودن غیرمنطقی حجم مبنای شرکتهای سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ، خواهان اقدامات لازم در رفع تفاوت معنادار این گروه با سایر شرکت ها شد .
امروز دو شرکت سرمایه گذاری حجم مبنا و دامنه نوسان ندارند
نماد برتر- امروز نماد دو شرکت سرمایه گذاری استانی مشمول دستور العمل رفع گره معاملاتی شده و داد و ستد این دو سهم با دامنه نوسان ۱۰ درصدی و بدون حجم مبنا انجام می شود.
با بازی محمود، حسن و...
نماد برتر- بازار سرمایه در ایران در تمام سال های گذشته با افت و خیزهای فراوانی روبه رو بوده است که هر کدام از این چالش ها می تواند به تنهایی یک ایده برای فیلم سازی باشند.
توقف ۱۱ نماد و رفع گره از یک سهم دارای صف فروش / محدودیت حجمی یک نماد
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش، مشمول رفع گره معاملاتی بوده و نماد ۱۱ شرکت برای یکی دو روز و یک ساعت بسته و برای یک شرکت هم محدودیت حجمی تعیین شد.
اثر تصمیمات صحیح سازمان بورس در سیگنال دهی مثبت و بازگشت روند معاملات
نماد برتر- تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به لزوم اتخاذ تصمیمات مناسب توسط سازمان بورس گفت: اقدامات صحیح به بازار سیگنال می دهد که بورس، فدای منافع سیاسی نشده و به شرایط قبل برمی‌گردد.
توقف ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی و رفع گره از یک سهم دارای صف فروش
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و نماد ۱۰ شرکت دیکر هم برای یک روز و یک ساعت بسته شد.
رفع گره معاملاتی از دو سهم بورسی دارای صف فروش و خروج موقت ۵ نماد
نماد برتر- امروز سهام دو شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی و نماد ۵ شرکت دیکر هم برای یک روز بسته شد.
خروج موقت ۱۹ نماد از تابلو و رفع گره از سه سهم بورسی دارای صف فروش
نماد برتر- نماد ۱۹ شرکت بورسی و فرابورسی برای دو ، یک روز و یک ساعت بسته و سهام ۳ شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شدند.
نماد ۱۴ شرکت بسته شد / رفع گره از سهام چهار شرکت بورسی
نماد برتر- نماد ۱۴ شرکت بورسی و فرابورسی برای دو ، یک روز و یک ساعت بسته و سهام ۴ شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شدند.
امروز ۴ سهم مشمول رفع گره هستند / خروج ۶ شرکت + محدودیت حجمی
نماد برتر- امروز سهام ۴ شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و نماد ۶ شرکت هم بسته و برای یک سهم محدودیت حجمی تعیین شد.
امروز دو سهم مشمول رفع گره هستند / خروج موقت سه شرکت + تعلیق یک نماد
نماد برتر- امروز سهام دو شرکت دارای صف فروش، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و نماد سه شرکت هم بسته و یک نماد هم تا ۸ آذر تعلیق و توقف "وتجارت و حفارس" ادامه دار شد.
پاسخ سازمان بورس به انتقادات بازارگردانی / قرارداد ۲۰۰ شرکت و تخلف ۲۰ مدیر
سازمان بورس به انتقادات عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس پاسخ داد و اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شرکت قرارداد بازارگردانی را امضاء و ۲۰ شرکت هم تمدید نکردند .
امروز۳ سهم مشمول رفع گره هستند / خروج موقت سه شرکت + تعلیق یک نماد
نماد برتر- امروز سهام ۳ شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و نماد سه شرکت هم بسته و یک نماد هم تا ۵ آذر تعلیق شد.