02:08 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جمشید انصاری

بسته حمایتی دولت شامل بازنشستگان و کارمندان نیز می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهارکرد: بازنشستگان و کارمندان دولت نیز از بسته حمایتی که برای افرادی که کمتر از سه میلیون تومان درآمد ماهانه دارند، استفاده خواهند کرد که اولین نوبت اجرای آن در آبان ماه است.
۶۰ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل‌ بگیرند
پایگاه خبری راد: فعال حوزه کار معتقد است شرایط فعلی اقتصاد چندان مطلوب نیست، بنابراین نه تنها ترمیم حقوق کارگران و کارمندان، بلکه بازنشستگان هم باید در دستور کار قرار گیرد.
توسعه دولت الکترونیک از فساد اداری جلوگیری می‌کند
پایگاه خبری راد: ‌رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: الکترونیک کردن خدمات دولت علاوه بر اینکه به کاهش هزینه خدمات کمک می‌کند، همچنین ارتباط کارکنان دولت با مردم را کم کرده و سبب جلوگیری از فساد اداری می‌شود.
دنبال افزایش ریالی دستمزد نیستیم!
پایگاه خبری راد: دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران می‌گوید به دنبال افزایش ریالی حقوق کارگران نیستیم و معتقدیم در شرایط امروز اقتصاد بهترین راه تقویت قدرت خرید، کمک به جبران هزینه‌های زندگی کارگران و کارمندان است.
هشدار نسبت به بحرانی شدن اوضاع سازمان تامین اجتماعی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان اداری و استخدامی یکی از چالش‌های جدی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را صندوق‌های بازنشستگی دانست که با مشکل جدی در تامین منابع مواجه هستند و گفت: سازمان تامین اجتماعی که وضعیتی سربه سر دارد، اگر روند موجودش ادامه یابد از نقطه سر به سر خارج و با بحران روبرو می‌شود.
پرهیز از جایگزینی شتابزده بازنشستگان شاغل
پایگاه خبری راد: کارشناس حوزه کار بر لزوم پرهیز از جایگزینی شتابزده بازنشستگان شاغل با نیروهای جدید و جوان تاکید کرد و در عین حال گفت: مدیریت آن نیست که تلاش کنیم به هر قیمتی جایگاهی را تصاحب کنیم، شرط آن است که سازمان‌ها با اثبات توانمندی‌هایمان تمایل به همکاری نشان دهند.
 انصاری درباره اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان توضیح داد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان اداری و استخدامی در پی طرح اظهارات مختلف درباره نحوه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و اصلاحیه اخیر یکی از تبصره‌های این قانون، به ارائه توضیحاتی درباره اصلاحیه اخیر قانون منع بکارگیری بازنشستگان پرداخت.
جو روانی عامل گرانی و ارزانی دلار/ دو شرط برای ثبات ارز
پایگاه خبری راد: بازار ارز طی هفته گذشته، روند معکوسی را طی کرد و یکباره ضرب افزایشی آن گرفته شد که به گفته رییس اتاق بازرگانی ایران گرانی و ارزانی سریع و شدید ارز در بازار، خارج از منطق اقتصادی بوده و عامل روانی دارد که ثبات و آرامش آن نیازمند بازگشت اعتماد عمومی و پیش‌بینی پذیر کردن بازار برای فعالان اقتصادی است.
قیمت دلار به زیر ۷۰۰۰ تومان می‌رسد
پایگاه خبری راد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، گفت: از بحران تغییرات قیمت ارز در حال عبور هستیم و برآوردها نشان می‌دهد که قیمت ارز باید زیر ۷۰۰۰ تومان قرار بگیرد.
کدام معاونان از وزارت کار می‌روند؟
پایگاه خبری راد: قانون اخیر مجلس در ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را نشانه گرفته است تا آنجا که خبر می‌رسد تعدادی از معاونان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز ابلاغیه قانون به دستشان رسیده و استعفای خود را تقدیم کرده‌اند.
مهلت دو ماهه به بازنشستگان برای تحویل پست دولتی
پایگاه خبری راد: اصلاح و ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی، درخواست از سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص باقیمانده منابع طرح اشتغال روستایی و امضای تفاهم‌نامه افزایش اشتغال نیروهای انسانی تحصیلکرده از مهم‌ترین عناوین خبرهای این هفته حوزه اشتغال و تعاون بود.
شروط ماندن بازنشسته‌ها + جزئیات حقوقی و ساعت کار
پایگاه خبری راد: تا دو ماه آینده باید تمامی بازنشسته‌ها از سازمان‌ها بروند؛ مگر آنهایی که مستثنی‌ شده‌اند. آنهایی که می‌مانند هم شرایط خاصی برای حقوق و مزایا، ساعت کاری و پست خود دارند.
آغاز مرحله دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان اداری و استخدامی از آغاز مرحله دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری از امروز خبر داد.
دستگیری ضارب درگیری «غرق‌آباد»
پایگاه خبری راد: رئیس حوزه قضایی نوبران از دستگیری ضارب نزاعی در شهر غرق‌آباد از توابع بخش نوبران، خبر داد.
زنان ۲۵ درصد اعضای تعاونی‌ها را تشکیل می‌دهند
پایگاه خبری راد: مشاور امور بانوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه زنان ۲۵ درصد اعضای تعاونی‌های فعال را تشکیل می‌دهند، گفت: دستیابی به توسعه همه‌جانبه و پایدار بدون مشارکت همه‌جانبه زنان در عرصه اقتصاد و اجتماع ممکن نیست.