02:14 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جلسه دولت

آمادگی وزارت نیرو برای وقوع سیلاب‌های شدید در خوزستان
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو با اشاره به جلسه فوق‌العاده شورای عالی آب اظهار کرد: در این جلسه گزارش بارش‌ها و سیلاب‌های استان خوزستان بررسی شد و پیشنهاد وزارت‌خانه‌های نیرو ، کشور و سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتباری ۶۱ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اضطراری و فوری کنترل سیلاب در استان خوزستان به هیأت وزیران تقدیم شد.
صفوف گوشت قرمز برچیده می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی از تصمیم این وزارتخانه برای عرضه هدفمند گوشت قرمز به گروه‌های هدف خبر داد و اظهار کرد: با این کار صفوف ایجاد شده بر چیده می‌شود.
علت افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی از زبان وزیر ارتباطات
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات گفت: اینها برای تامین نقدینگی تغییرهایی در قیمت‌ها داده بودند که مورد اعتراض قرار گرفت ما هم ورود کردیم و بررسی کردیم و آنچه به دست آمد این بود که واقعا به لحاظ دخل و خرج این تغییرات اجتناب ناپذیر بوده است.
واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن واریز می‌شود.
آخرین تصمیمات از نحوه تخصیص ارز برای بازار تلفن همراه
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اقدامات این وزارتخانه برای تثبیت قیمت در بازار تلفن همراه، اظهار کرد: بر اساس اعلام تصمیم نهایی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تامین ارز گوشی‌های تلفن همراه با قیمت زیر ۳۰۰ دلار از گروه دو، مقداری تکلیف بازار تلفن همراه روشن خواهد شد.
کاهش سود تسهیلات ساخت در بافت‌های ناکارآمد
پایگاع خبری راد: کاهش نرخ سود تسهیلات برای توسعه‌گران، رفع موانع تسهیلات برای زمین‌های دولتی و تملیکی و ورود تمامی بانک‌ها به اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری از تصمیمات جدید دولت در این زمینه است.
اطلاعیه وزارت ارتباطات درباره فعالیت پیام‌رسان‌های فیلترشده
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات گفت: با نمایندگان مردم ارتباط خوبی داریم و طی روزهای اخیر جلسات خوبی داشتیم. درباره برخی پیام‌رسان‌های فیلترشده که در قالب‌های دیگر به فعالیت می‌پردازند اطلاعیه داده‌ایم.
توقف ساخت "خانه‌های دودکشی" در تهران/ اختصاص سوله‌های شهرداری به شرکت‌های دانش بنیان
پایگاه خبری راد: شهردار تهران گفت با تاکید بر بلندمرتبه‌سازی در پایتخت تنها براساس طرح جامع و تفصیلی گفت: دیگر اجازه نخواهم داد ساختمان‌هایی مثل دودکش به نام مجموعه مسکونی ساخته شود، ساختمان‌هایی که مانع دید و منظر مردم و آفتاب‌گیری ساختمان‌ها می‌شدند.
انتشار لیست واردکنندگان موبایل با ارز ۴۲۰۰ تومانی
پایگاه خبری راد: در پی اعتراض روز یکنشبه تعدادی از کسبه و فروشندگان موبایل و تبلت در تهران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که ‏لیست شرکتهایی که به آنها ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی تلفن همراه تخصیص یافته است منتشر می شود.
صفحه قبل | صفحه بعد