10:57 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ثبت سفارش خودرو

آیا ادعای خودروسازان مضحک نیست؟
پایگاه خبری راد: تصور کنید یک خانواده به خاطر آن که یک خودروی صفر کیلومتر به وراث آنها داده شود، همگی حاضر شده‌اند خود را به کام مرگ بفرستند تا بلکه از خودروساز خطاکار، یک خودروی صفر کیلومتر غرامت بگیرند! آیا این ادعا مضحک نیست؟
توضیح معاون وزیر صنعت درباره تخلفات واردات خودرو
پایگاه خبری راد:معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تخلفات انجام گرفته در بحث ثبت سفارشات خودرو گفت: اینکه گفته می‌شود وزیر یا معاون وزیر در این خصوص تخلف کرده‌اند، اینگونه نیست.
حاجی‌دلیگانی: پول کالای قاچاق شده به کشور را چه کسی بازپرداخت می‌کند؟
پایگاه خبری راد: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: پول کالای قاچاق شده به کشور را چه کسی بازپرداخت می‌کند؟ معاون ارزی بازداشت شده رییس کل بانک مرکزی، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز یا رییس‌جمهور. حدود ۱۸۰ هزار میلیارد تومان پول کالای قاچاق شده به کشور است، این مبلغ را چه کسی باید بازپرداخت کند؟
آمار جدید واردات خودرو منتشر شد
پایگاه خبری راد: آمار گمرک حاکی از آن است که در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودروی سواری وارد ایران شده است.
فرهنگی: تعقیب قضایی مجرمان ثبت سفارش خودرو ضروری است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برخورد بدون اغماض و تعقیب قضایی متخلفان و مجرمان ثبت سفارش خودرو در هر سطح مدیریتی و در هر لباسی و بستن راه‌های سوء استفاده و جلوگیری از تکرار این اتفاقات ناگوار، ضروری است.
استنکاف مدیران بانک‌ها از اعلام گردش‌های پولی کلان افراد به دادستانی و مراجع
پایگاه خبری راد:دادستان تهران از آغاز تحقیقات از ۱۰۰ شرکت دریافت کننده ارز دولتی خبرداد و گفت: استنکاف مدیران بانک‌ها از اعلام گردش‌های پولی کلان افراد به دادستانی و مراجع نظارتی موجب تعقیب قضایی است.
لیست ارزبگیران ۴۲۰۰ تومانی بین تخلفات خودرو گم شد
پایگاه خبری راد: با وجود هشدارهای داده شده مبنی بر شفاف‌سازی لیست دریافت‌کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالا، هنوز این فهرست کامل نشده و وزارت صنعت، معدن و تجارت تنها به انتشار اسامی ثبت سفارش کنندگان خودرو در سال گذشته اکتفا کرده است.
این پنهان کاری عقل خدادادی بود یا بی عقلی خود داده!
پایگاه خبری راد: یکسری اتفاقات فقط و فقط در ایران می افتد و بس! یعنی چنانچه جای دیگری چنین اتفاقی رخ دهد کمترین پیشامدی که خواهد افتاد استعفای دسته جمعی مصوبان و مطلعان آن است.
خجسته: نتیجه پرونده بنیاد شهید به زودی اعلام می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این‌که پرونده تخلفات بنیاد شهید در شعبه ویژه‌ای در دستگاه قضایی رسیدگی شده است، اظهار کرد: قرار است در آینده نزدیک نتیجه رسیدگی به این تخلفات اعلام شود؛ تخلفاتی که حاصل بررسی ۳۶ پرونده و موضوع بانک دی است.
پاسخ شریعتمداری به تخلفات واردات خودرو و عدم شفافیت
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تخلفات واردات خودرو به ارائه توضیحاتی پرداخت.
دستگیری ۵ نفر در پرونده خودروهای وارداتی/ محکومیت متهمان یک پرونده مهم اقتصادی به حبس و رد مال
پایگاه خبری راد: دادستانی تهران با اشاره به محکومیت متهمان یک پرونده مهم اقتصادی گفت: دو متهم اصلی این پرونده به پانزده سال حبس و رد مال به میزان ۸۵۹ میلیارد تومان و ۲۶ میلیون یورو محکوم شده‌اند و جالب توجه این است که مبلغ فوق صرفاً نیمی از رد مال است چرا که نیمی دیگر در مرحله‌ی رسیدگی مسترد شده بود.
لیست کامل تخلفات ثبت سفارش خودرو در سال گذشته
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید ثبت سفارش خودرو در سال گذشته توسط وزیر وقت صنعت (نعمت زاده) متوقف شده که این دستور غیر قانونی بوده است. وی همچنین فهرست کامل ثبت سفارش غیرقانونی خودرو را اعلام کرد.
توضیحات «شریعتمداری» درباره تخلفات ثبت سفارش خودرو
پایگاه خبری راد: سخنگوی فراکسیون مستقلین گفت که در نشست این فراکسیون، وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی را درباره تخلفات صورت گرفته در موضوع ثبت سفارش خودرو ارائه کرد.
مردم مراقب کلاهبرداران پیش‌فروش خودروهای وارداتی باشند
پایگاه خبری راد:یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پیش‌فروش خودروهای وارداتی تنها در یک صورت کلاهبرداری و تقلب نیست و آن اینکه واردات توسط نمایندگی‌های داخلی برندهای خودرویی انجام شود.
آمار خودروهای وارداتی مشمول تخلف به وزارت اقتصاد رفت
پایگاه خبری راد: در پی دستور رئیس جمهوری مبنی بر رسیدگی به پرونده‌های تخلف واردات خودرو، گمرک ایران فهرست تمامی خودروهای وارداتی مشمول تخلف ثبت سفارش و همچنین خودروهای دریافت‌کننده ارز ۴۲۰۰ تومانی را به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارائه کرده است.