19:45 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ثابت خراسان

معاملات مشکوک سهم تازه وارد، چهار زیرمجموعه بنیاد، سه شرکت قندی + ۷ نماد
نماد برتر- در روز افت ۲۵ هزار و ۹۹۶ واحدی شاخص ، چهار زیرمجموعه بنیاد، سه شرکت قندی، سهم تازه وارد به همراه ۷ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
برنامه افزایش سرمایه فوق سنگین ۳۲۴۶ درصدی و دو برابری دو شرکت
نماد برتر- دو شرکت بورسی قند ثابت خراسان و فولاد کاوه جنوب کیش برنامه افزایش سرمایه ۳۲۴۶ و ۱۰۰ درصدی از سه محل تجدید ارزیابی، مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته دادند.
زمان مجمع شرکت پرحاشیه بورسی، یک پتروشیمی و سهم قندی
نماد برتر- شرکت آذرآب، پتروشیمی بورسی و شرکت قندی، زمان برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده را اعلام کردند.
زمان افزایش سرمایه ۴۵۰ درصدی + مجمع پتروشیمی بازار پایه ای و ۴ شرکت
نماد برتر- پتروشیمی بازار پایه ای به همراه پنج شرکت دیگر زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
بازگشت ۶ شرکت به تابلو و ادامه توقف نماد یک بانک / شستا همچنان غایب
نماد برتر- نماد ۶ شرکت بورسی از جمله تامین سرمایه تازه وارد، آماده بازگشت به تابلوی معاملات شدند و توقف نماد پست بانک نیز برای دو روز کاری ادامه می یابد.
پیش خرید شرکت قندی از محصول زیرمجموعه با هدف راه اندازی مجدد
نماد برتر- شرکت قند ثابت خراسان از پیش خرید شکر زیرمجموعه حاضر در بازار پایه زرد با هدف کمک به راه اندازی مجدد آن خبر داد.
شایعه لغو افزایش سرمایه شرکت قندی از محل تجدید ارزیابی تکذیب شد
نماد برتر- شرکت قندی حاضر در بورس ضمن تکذیب شایعه لغو افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی از پیگیری مراحل آن و اعلام نتایج در اولین جلسه هیات مدیره خبر داد.
رد شایعه لغو افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی هم مانع صف فروش نشد
نماد برتر- شرکت قندی با رد شایعه لغو افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها از طی مراحل پایانی صدور گزارش تکمیلی خبر داد اما با افت قیمت سهام و صف فروش روبرو شد.
اعلام ۳۰ نماد متوقف بورسی
پایگاه خبری راد: آخرین آمار ارائه شده حاکی از آن است که از ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ تا ۱۸ آذر امسال ۳۰ نماد معاملاتی در بورس اوراق بهادار تهران متوقف شده که از این میان چهار نماد به حالت تعلیق درآمده‌اند.
چند نماد معاملاتی در بورس متوقف هستند؟
پایگاه خبری راد: تا آخرین روز معاملاتی هفته اخیر ۲۱ نماد متوقف بودند که طول زمان توقف تعداد زیادی از آنها به کمتر از یک ماه می‌رسد.
صفحه قبل | صفحه بعد