12:42 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تولید مشترک

 سرمایه‌گذاری چین در آمریکا به کجا رسید؟!
پایگاه خبری راد: یک موسسه تحقیقاتی اعلام کرد سرمایه‌گذاری‌های چین در امریکا در مقایسه با سال ۲۰۱۷، بیش از ۶۰۴ درصد کاهش یافته است.
رنگ‌های نانو آنتی‌باکتریال؛ از کسب ۲ جایزه فناوری تا راه‌اندازی خط تولید مشترک
پایگاه خبری راد: رنگ‌های پودری الکترواستاتیک نانو آنتی‌باکتریال تولیدی یکی از شرکت‌های فناور کشور علاوه بر آنکه در فن‌بازار دانشگاه آزاد به عنوان محصول برتر، انتخاب و خط تولید مشترک آن در کشور چین راه‌اندازی شد.
هندی‌ها برای تمدید خرید نفت ایران برنامه دارند
پایگاه خبری راد: مدیرکل آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اینکه هندی‌ها توانستند امتیاز خرید نفت ایران را به مدت ۱۸۰ روز به دست آورند، گفت: هندی‌ها برای تمدید خرید نفت و شارژ حساب روپیه ایران در هند برنامه دارند تا بتوانیم خریدهای خود را از این کشور ادامه دهیم.
 تفاهمات ایران و روسیه در حوزه اقتصادی تشریح شد
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو گفت: تحریم‌های ایالات متحده فرصت بی‌نظیری را برای شکوفایی امکاناتی از جمله منابع طبیعی و انسانی جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده است.
فرصتی برای صنعت هواپیمایی ایران
پایگاه خبری راد: چهار سال پس از سقوط هواپیمای آنتونوف ۱۴۰حوالی فرودگاه مهرآباد تهران، بار دیگر صحبت‌هایی از این هواپیما در ایران مطرح شده و به نظر می‌رسد تحریم‌های جدید، مسئولان این شرکت اوکراینی را دوباره برای بازگشت به ایران امیدوار کرده است.
درخواست عربستان سعودی از روسیه برای کاهش دوباره تولید نفت!
پایگاه خبری راد: با سقوط چشمگیر قیمت‌ها، اتحاد نفتی عربستان و روسیه که قدرتمندترین شراکت در بازار جهانی نفت است، با دشوارترین آزمون خود تاکنون روبرو خواهد شد.
افزایش سقوط قیمت نفت !
پایگاه خبری راد: قیمت نفت تحت تاثیر انتظارات بازار برای کاهش تولید اوپک، معاملات پرنوسانی را پشت سرگذاشت و نهایتا برای ششمین هفته متوالی کاهش پیدا کرد.
پاسخ سازمان غذا و دارو به پیشنهاد چینی‌ها برای تولید دارو در چابهار
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به اخبار مطرح مبنی بر پیشنهاد چینی‌ها برای تولید دارو در منطقه آزاد چابهار، گفت: هر کشوری که بخواهد در ایران به صورت تولید مشترک در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی اقدام کند، باید بر اساس ضوابط فنی و قانونی سازمان غذا و دارو پیش رود.
بازار سیگار، صاحب ندارد!
پایگاه خبری راد: بازار سیگار از اواخر سال گذشته رها شده و هیچ خبری از نهادهای مسئول به منظور جلوگیری از فعالیت دلالان و محتکران نیست. از فروش با قیمت‌هایی تا دو برابر قیمت درج شده روی پاکت تا جولان سیگارهای قاچاق بدون قیمت درج شده به خوبی خلاء نظارتی را به رخ می‌کشد.
احتمال ادغام دو خودروساز آلمانی و آمریکایی قوت گرفت
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دو شرکت خودروسازی فولکس واگن و فورد قصد دارند پس از مدتها مذاکره، با یکدیگر ادغام شوند تا بتوانند محصولات بهتر و باکیفیت‌تری را به بازارهای جهانی عرضه کنند.
پیشنهادی برای کاهش هزینه‌ها در خودروسازی
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دو خودروساز بزرگ می‌توانند با تولید و تامین مشترک قطعات اصلی خودرو، به میزان قابل توجهی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.
تحریم صنعت خودرو بهترین فرصت برای ایران خودرو و سایپا
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت گفت: تحریم صنعت خودرو از سوی آمریکا فرصت مناسبی برای ایران خودرو و سایپا است تا با طراحی پلت‌فرم مشترک، با کمترین هزینه به سمت خودکفایی در این صنعت حرکت کنند.
مقایسه فنی مسافری از چین با کراس اوور کوچک فرانسوی
پایگاه خبری راد: هدف غایی این مطلب تنها مقایسه این دو خودرو نیست بلکه قصد داریم به این بهانه واقعیاتی را درخصوص خودروهای مونتاژ یا تولید داخل کشور منعکس کنیم.
در دومین سفر مستندسازان به معدن چه گذشت؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در نشست با مسئولان معدن گل‌گهر سیرجان که با حضور جمعی از مستندسازان سینمای ایران برگزار شد، گفت: فیلم مستند بعنوان یک هنر- رسانه می‌تواند بهترین کارکرد را در توسعه صنعت معدن و صنایع معدنی کشور ایفا کند.
سیگارها در پستو؛ بازار در التهاب!
پایگاه خبری راد: رییس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی از ورود پول‌های سرگردان به خرید سیگار توسط افراد غیر مرتبط خبر داد و اعلام کرد: سیگارهای خریداری شده به پستوها منتقل شده و شاهد التهاب در بازار محصولات دخانی هستیم.