18:58 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تولید سیگار

ماجرای شرکت دخانی آمریکایی و هشدار وزیر بهداشت به شریعتمداری
پایگاه خبری راد: اگر در را به روی صنعت دخانیات ببندید، آنها از راه دیگری وارد می‌شوند؛ محصولِ تقریبا جدید شرکت‌های دخانیات این موضوع را تایید می‌کند و نشان می‌دهد که آنها چگونه برای حفظ مشتریان خود تلاش می‌کنند.
بازار سیگار در قرق محتکران/قاچاق دوباره رونق گرفت
رییس هیات مدیره انجمن تولید کنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی در ارتباط با شرایط عجیب و غریب به وجود آمده در بازار سیگار و علل آن توضیح داد.
۴ سال با سیگار!
پایگاه خبری راد: میزان تولید، واردات، صادرات و برآورد قاچاق سیگار از سال ۱۳۹۳ تا پایان سال ۱۳۹۶ و نیز برنامه مدنظر طی سال جاری در بخش‌های مربوط به آن اعلام شد.
مصادیقی از برندگان و بازندگان تغییر نرخ ارز
پایگاه خبری راد: معمولا وقتی نرخ ارز بالا می‌رود، اعتراضها و شکایت‌ها بالا می گیرد و دولت متهم می شود که نتوانسته مدیریت اقتصادی انجام دهد. در ایران متاسفانه تغییرات نرخ ارز به شاخصی ساده برای ارزیابی عملکرد دولتها تبدیل شده است. به همین دلیل وقتی که نرخ ارز بالا می رود این تصور در میان مردم ایجاد می شود که عملکرد اقتصادی دولت پایین بوده است. معمولا در این شرایط هیجانات چنان بالا می‌گیرد که کسی حاضر به شنیدن دلایل معطوف به محاسن افزایش نرخ ارز نیست ولی واقعیت این است که افزایش نرخ ارز محاسنی نیز دارد.
واردات سیگار صفر شد
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات از صفر شدن واردات سیگار در دو ماه نخست امسال خبر داد.
وعده وزارت صنعت در پله آخر/ واردات ۳.۲ میلیارد نخ سیگار صفر می‌شود؟
پایگاه خبری راد: سال ۱۳۹۷ آخرین فرصت وزارت صنعت، معدن و تجارت برای عملیاتی شدن وعده به صفر رساندن میزان واردات سیگار است.
بهای واردات توتون سیگار گران شد
پایگاه خبری راد: حقوق ورودی و سود بازرگانی خرمن توتون مورد استفاده در واحدهای تولید سیگار از پنج به ۱۵ درصد افزایش یافت.
بررسی افزایش قیمت سیگار به کمیسیون تلفیق ارجاع شد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس تعیین تکلیف درباره افزایش قیمت هر نخ سیگار را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
اعلام میزان واردات، صادرات، تولید و قاچاق سیگار
پایگاه خبری راد: رییس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات وضعیت صنعت دخانیات را در بخش واردات، صادرات، تولید و قاچاق تا پایان آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل تشریح کرد.
اعلام میزان واردات، صادرات، تولید و قاچاق سیگار
رییس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات وضعیت صنعت دخانیات را در بخش واردات، صادرات، تولید و قاچاق تا پایان آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل تشریح کرد.
سرنوشت یک ساله سیگار
پایگاه خبری راد: وضعیت تولید، واردات رسمی، صادرات، برآورد قاچاق و برآورد مصرف سیگار در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام شد.
احتمال نصف شدن قاچاق سیگار
پایگاه خبری راد: رییس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات ایران معتقد است که در صورت نبود مکانیزم صحیح توزیع و عرضه سیگار در کشور به دلیل ورود محصولات قاچاق صرف افزایش قیمت موجب کاهش مصرف نخواهد شد.
صفحه قبل | صفحه بعد