05:45 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تولید تراشه

هجوم ویروس تراشه‌ساز اپل را فلج کرد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که فعالیت‌های شرکت تایوانی تولیدکننده تراشه TSMC، تحت تاثیر حمله ویروسی به سیستم‌هایش به شدت مختل شده و بدین ترتیب تامین تراشه‌های مورد نیاز اپل نیز به تعویق خواهد افتاد.
شرکت تولید تراشه پردازنده هم ویروسی شد
پایگاه خبری راد: شرکت تایوانی TSMC به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه پردازنده در جهان، اعلام کرده که برخی از تجهیزاتش مورد حمله بدافزاری و هجوم یک ویروس خطرناک قرار گرفته است.
ورود غول تراشه‌سازی به حوزه ارزهای دیجیتالی
پایگاه خبری راد: شرکت TSMC به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در جهان قصد دارد از این پس به عرصه تولید تراشه برای ارزهای مجازی پا بگذارد.
تلاش برای حذف اینتل در تولید تراشه‌های اپل
پایگاه خبری راد: به‌نظر می‌رسد مدیاتک در حال تلاش برای جایگزینی اینتل در تولید تراشه‌های گوشی‌های آیفون و سایر محصولات اپل است.
کاهش مصرف برق دستیار صوتی الکسای آمازون
پایگاه خبری راد: یک شرکت فعال در حوزه تامین تراشه مدعی شده است درصورت همکاری با آمازون می‌تواند مصرف برق دستیار صوتی الکسای آمازون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
سامسونگ هم بسوی تراشه اختصاصی گام برداشت
پایگاه خبری راد: سامسونگ نیز همچون اپل اعلام کرده که قصد دارد به‌منظور همگام‌سازی بیشتر سخت‌افزار نرم‌افزار گوشی‌های تولیدی خود، به توسعه تراشه‌های اختصاصی بپردازد.
توافق زودهنگام اپل و کوالکام تحقق می‌یابد؟
پایگاه خبری راد: آنطور که بنظر می‌رسد شرکت‌های اپل و کوالکام پس از سالها اختلاف و کشمکش بر سر نقض پتنت و حق امتیاز، می‌خواهند در آینده‌ای نزدیک با هم به توافق برسند.
تراشه ویژه‌ی مودم‌های اینترنت ۵G در راه است
پایگاه خبری راد: مدیاتک قصد دارد تراشه مخصوص مودم‌های اینترنت ۵G را در سال ۲۰۱۹ میلادی به بازارهای جهانی روانه کند.
اپل مخفیانه در حال تولید پردازنده اختصاصی است
پایگاه خبری راد: اپل مخفیانه در حال کار و توسعه پردازنده‌های اختصاصی برای رایانه‌های تولیدی خود است.
واحد تولید تراشه سامسونگ قوت می‌گیرد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد وارد تولید و عرضه تراشه و پردازنده‌های دیجیتالی شده و کسب و کار خود را به‌طور جدی در این زمینه آغاز کند.
پرده‌برداری اینتل از یک پردازنده سریع و جدید
پایگاه خبری راد: شرکت اینتل در ۴۰ سالگی نخستین پردازنده تولیدی خود، قصد دارد از تراشه جدیدی رونمایی کند.
آخرین وضعیت آزمایش ارائه نسل پنجم اینترنت همراه
پایگاه خبری راد: شرکت‌های هواوی و اینتل قصد دارند با همکاری هم خدمات جدید نسل پنجم تلفن همراه را که بر استاندارد ۳ GPP ۵G New Radio (NR) مبتنی است ارائه دهند.
صفحه قبل | صفحه بعد