23:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توقف تولید

اقدامات دو ساله سایپا در رونق تولید / برنامه بومی سازی و هدف سال جاری
نماد برتر- مدیرعامل سایپا با اشاره به اقدامات دو ساله گروه در رونق تولید از برنامه بومی سازی بیش از ۸۰ قطعه با همکاری وزارت دفاع، نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش و هدف سال جاری خبر داد.
خطوط تولید گرانترین سهم سابق تا اطلاع ثانوی متوقف شد + دلیل
نماد برتر- گرانترین سهم سابق از تعلیق تمامی فعالیت ها به دلیل کسری موجودی مواد اولیه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
سقوط قیمت نفت در واکنش به حواشی انتخابات آمریکا
نماد برتر-قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه در پی انتظارات فزاینده برای پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و قوی شدن دلار، یک درصد سقوط کرد.
انتخابات آمریکا چه بر سر طلای سیاه می آورد؟
نماد برتر- سیاست های متفاوت دو نامزد انتخابات آمریکا این شائبه را به وجود آورده که ممکن است وضعیت بازار نفت شرایط متفاوتی را در آینده تجربه کند اما با این حال بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هرچند شاهد تغییراتی در کوتاه مدت خواهیم بود اما به طور کلی وضعیت تغییر چندانی نخواهد کرد.
ریزش بیشتر قیمت نفت در راه است؟
نماد برتر- قیمت نفت برنت هفته جاری که ابرهای تیره دورنمای تقاضا و عرضه را در بحبوحه افزایش موارد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در اروپا و آمریکا پوشاندند، به پایین ۴۰ دلار در هر بشکه سقوط کرد.
فرصت تاریخی جهش تولید با اقبال نقدینگی به بورس و سبزپوشی شاخص
نماد برتر- با توجه به اصلاح قابل توجه قیمت‌ها و ارزندگی بسیاری از نمادها، اقبال نقدینگی به بازار سرمایه می تواند فرصتی تاریخی برای جهش تولید و در صورت تداوم روند، سبز پوشی شاخص در هفته آتی باشد.
ایران خودرو تولید دو نوع هایما را متوقف کرد / معرفی محصولات جایگزین
نماد برتر- ایران خودرو با صدرور اطلاعیه ای از توقف تولید هایما S۷ و S۵ خبر داد و اعلام کرد این دو محصول به دنا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ و پارس تیو 5 و پارس اتوماتیک تویو 5 تبدیل خواهند شد.
اثر گرانی مصالح بر صنعت ساخت‌ و‌ ساز و نقش بورس کالا
نماد برتر- عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش چشمگیر قیمت مصالح ساختمانی و توقف تولید در صورت ادامه گرانی ها، راهکار ساماندهی این حوزه را عرضه محصولات در بورس کالا دانست .
روستاییان از پربازده ترین سهم دو ماهه بورس طرح دعوی کردند + توضیحات شرکت
نماد برتر- شرکت معدنی دماوند که یکی از پربازده ترین سهام دوران رکود چند ماه اخیر است از طرح دعوی اهای روستا برای فعالیت غیر اصولی معدن و کارخانه سرب خبر داد .
درخشش هفتگی چشمگیر طلای سیاه
نماد برتر- بهای معاملات نفت روز جمعه پس از این که رویترز از توافق دستمزد میان مقامات اتحادیه کارکنان نفتی و تولیدکنندگان نفت نروژ خبر داد، کاهش یافت اما تحت تاثیر وقوع یک طوفان گرمسیری دیگر و مختل شدن بخشی از تولید آمریکا، درخشش هفتگی چشمگیری را به ثبت رساند.
اختلال هکری در سیستم‌های صنعتی
نماد برتر- محققان امنیتی در سیستم‌های دسترسی راه دور صنایع، باگ‌های مهمی را پیدا کردند که مهاجمان می‌توانند برای ممنوعیت دسترسی به طبقات تولید صنعتی، هک شبکه‌ها، دستکاری در داده‌ها و حتی سرقت اسرار تجاری حساس، سوءاستفاده کنند.
ثبت بزرگترین کاهش تولید نفت آمریکا پس از طوفند لورا
نماد برتر- طوفند لورا که اواخر اوت منطقه خلیج مکزیکوی آمریکا را درنوردید، باعث توقف تولید ۱۴.۴ میلیون بشکه نفت خام در مدت دو هفته شد که بزرگترین ضرر تولید ناشی از یک طوفان در این منطقه از سال ۲۰۰۸ به این طرف بود.
«دلر» 150 درصد افزایش سرمایه می دهد
نماد برتر- شرکت داروسازی اکسیر برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی را به جریان انداخت.
سرمایه‌گذاری ٧۵ هزار میلیارد ریالی در بخش معدن و فولاد
نماد برتر- شرکت معدنی و صنعتی چادرملو قصد دارد تا سرمایه‌گذاری ٧۵ هزار میلیارد ریالی در بخش معدن و فولاد کشور را رقم بزند.
می توانیم سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار کاهش ارزبری داشته باشیم
نماد برتر- به اعتقاد دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی، باتوجه به محدودیت منابع تامین ارز چنانچه به بخش خصوصی اجازه داده شود که از ارزها و سرمایه‌های غیربانکی مردم استفاده کند، صنعتگران خواهند توانست سالانه دو تا سه میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی برای کشور رقم بزنند.