08:40 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تورج دهقانی

مذاکره با چینی‌ها برای توسعه میدان یادآوران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از ادامه مذاکره با شرکت ساینوپک چین برای توسعه فاز دوم میدان یادآوران خبر داد.
آخرین وضعیت قرارداد ۲۰ میلیارد دلاری بوئینگ، ایرباس و ای تی آر با ایران‌ایر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی ایران‌ایر اولویت‌های اصلی این شرکت هواپیمایی را اعلام کرد.
در میدان‌های مشترک نفتی عقب‌ماندگی از رقیب نداریم
پایگاه خبری راد: به جرأت می‌توان گفت عقب‌ماندگی از شریک و رقیب خود در این بخش از میدان‌های مشترک نداریم و توانسته‌ایم در این شرایط کنونی و بحرانی کشور، از منافع ملی دفاع کنیم.
افزایش ۴۰ تا ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران تا پایان بهمن‌ماه
پایگاه خبری راد: برداشت از میادین نفت کارون تا پایان سال گذشته، ٣٣٥ هزار بشکه و با احتساب میدان آذر، ٣٥٠هزار بشکه بوده و آخرین اخبار حاکی است که تولید روزانه نفت میدان آزادگان جنوبی با استفاده از دستگاه فرآورشی سیار به میزان ۴۰ تا ۵۰ هزار بشکه تا پیش از پایان بهمن‌ماه امسال افزایش یابد.
ورود ۳۵ حلقه چاه جدید نفت
پایگاه خبری راد: ۳۵ حلقه چاه جدید طی دو ماه آینده، در میدان نفتی آزادگان جنوبی وارد مدار تولید شده و حدود ۵۰ هزار بشکه نفت در روز به ظرفیت تولید این میدان افزوده خواهد شد.
توسعه جاسک نفت ایران را به جنوب شرق آسیا نزدیک‌تر می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان این که جاسک به شرق آسیا نزدیک‌تر است، گفت: توسعه آن به مناطق صادراتی ایران تنوع می‌دهد.
تولید نفت از آزادگان جنوبی 70 هزار بشکه بیشتر می‌شود
پایگاه خبری راد: مجری پروژه میدان نفتی آزادگان از افزایش تولید 70 هزار بشکه‌ای نفت در میدان نفتی آزادگان جنوبی تا اواخر تابستان سال 1397 خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد