11:50 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توربو

بهترین خودروهای شاسی بلند اروپایی معرفی شدند
نماد برتر- خودروهای آلمانی بیشترین نماینده را در رتبه بندی امسال دارند.
رشد تولید ۱۳ درصدی با تولید بالغ بر ۴۹۶ هزار دستگاه
نماد برتر- اعلام صورت‌های مالی خودروسازان بزرگ کشور به بورس نشان می‌دهد که تیراژ تولید آن‌ها در هفت ماه سال جاری در مجموع از ۴۹۶ هزار دستگاه انواع خودرو عبور کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۳ درصدی را رقم زده است.
آغاز پیش‌فروش دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از امروز
نماد برتر- در حالی که کمتر از یک ماه از ثبت‌نام و قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش هشت محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو می‌گذرد، این خودروساز از صبح امروز (پنجشنبه) برنامه پیش‌فروش خودرو "دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک" خود را با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد سال آینده، به مدت سه روز اجرایی خواهد کرد.
محصولات ایران خودرو با نسل جدید قوای محرکه در راه بازار
نماد برتر- معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو گفت: در راستای کاهش مصرف سوخت و آلایندگی محصولات، مطابق با نقشه راه موتور و قوای محرکه ایران خودرو، ارتقای موتورهای جاری، تولید موتور سهاستوانه و عرضه خودرو با گیربکس های جدید در دستور کار قرار دارد.
فرصت تاریخی جهش تولید با اقبال نقدینگی به بورس و سبزپوشی شاخص
نماد برتر- با توجه به اصلاح قابل توجه قیمت‌ها و ارزندگی بسیاری از نمادها، اقبال نقدینگی به بازار سرمایه می تواند فرصتی تاریخی برای جهش تولید و در صورت تداوم روند، سبز پوشی شاخص در هفته آتی باشد.
ایران خودرو تولید دو نوع هایما را متوقف کرد / معرفی محصولات جایگزین
نماد برتر- ایران خودرو با صدرور اطلاعیه ای از توقف تولید هایما S۷ و S۵ خبر داد و اعلام کرد این دو محصول به دنا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ و پارس تیو 5 و پارس اتوماتیک تویو 5 تبدیل خواهند شد.
شرایط تبدیل تعهدات معوق هایما S۷ به دنا پلاس توربو اعلام شد
نماد برتر- ایران خودرو شرایط تبدیل تعهدات معوق هایما S۷ به دنا پلاس توربو را اعلام کرد.
خودروساز بورسی دو ماه آینده محصول شاشی بلند رونمایی می کند
نماد برتر- گروه بهمن از برنامه تولید محصول جدید شاسی بلند کوپه با ابعاد ویژه خبر داد که درحال طی آزمایش نهایی و پیش‌ تولید بوده و تا دو ماه دیگر رونمایی خواهد شد.
عرضه محصولات ایران خودرو با گیربکس شش سرعته جدید
نماد برتر- معاون تحقیقات، توسعه و نوآوری شرکت صنعتی نیرومحرکه با اعلام این خبر گفت: در مرحله نخست عرضه محصولات ایران خودرو با گیربکس شش سرعته جدید، این گیربکس بر روی خودروهای رانا پلاس با موتور EC5 و دنا پلاس با موتور EF7 توربو شارژ نصب می شود. این پروژه در اوایل پاییز امسال به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.
افسار قیمت خودرو در دست کیست؟
نماد برتر- افزایش قابل توجه قیمت خودروها موضوعی است که حرف و حدیثهای زیادی را به دنبال داشته است. در همین رابطه رییس شورای رقابت به عنوان نهاد تصمیم‌گیر در بخش قیمت‌گذاری کارخانه‌ای محصولات خودروسازان و معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و تنی چند از فعالان این عرصه این موضوع را مورد بررسی قرار دادند.
نخستین دناپلاس‌های توربواتوماتیک به مشتریان تحویل شد
نماد برتر- مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در مراسم تحویل نخستین سری محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، با تاکید براینکه بهبودهای ۲۰گانه در دناپلاس توربواتوماتیک صورت گرفته است، از این محصول به عنوان دستاورد و گام بزرگ رو به جلو در صنعت خودروسازی کشور یاد کرد.
معرفی دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک در آستانه ورود به بازار
نماد برتر- گروه صنعتی ایران‌خودرو در معرفی محصول دناپلاس توربوروشارژر، آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبا میداند که از قدرت ۱۵۰ اسب بخاری و گیربکس مدرن شش سرعته اتومات بهره می‌برد؛ این محصول به زودی وارد به بازار می‌شود.
افزایش ۵ تا ۷۰ میلیونی قیمت محصولات یک خودروساز نسبت به بازار
نماد برتر- شرکت مدیران‌خودرو که تولیدکننده محصولات خودرویی چینی است حتی از بازار آزاد نیز گران‌تر می‌فروشد. این در حالی است که در سال گذشته در پی گران‌فروشی‌های مداوم، پرونده‌اش تعزیراتی هم شد اما دست از گرانفروشی برنداشت.
وانت فورد مدل ۲۰۲۱ با پیشرانه هیبریدی به بازار می‌آید
نماد برتر- وانت فورد F-۱۵۰ مدل ۲۰۲۱ قرار است با پیشرانه هیبریدی در اختیار مشتریان و علاقمندان به خودروهای قدرتمند و در عین حال پاک قرار بگیرد.
مروری بر ۱۰ شاسی بلند هیبریدی برتر در سال ۲۰۲۰
نماد برتر- با توجه به محبوبیت روزافزون خودروهای پاک در بسیاری از کشورهای جهان، این گزارش به مروری بر بهترین خودروهای شاسی بلند هیبریدی و پلاگین هیبریدی در سال ۲۰۲۰ می پردازد.