15:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توالت

راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف آب
پایگاه خبری راد: با توجه به این که در هر دقیقه حدود ۱۵ لیتر آب از دوش خارج می‌شود، یک استحمام ۱۰ دقیقه‌ای می‌تواند ۱۵۰ لیتر آب را وارد شبکه فاضلاب کند؛ همچنین در موقع شست‌وشوی اتومبیل با شیلنگ آب حدود ۵۰۰ لیتر آب مصرف می‌شود حال آنکه می‌توان با یک سطل ۲۰ لیتری آب و یک تکه اسفنج این کار را انجام داد.
«انعام» در کشورهای مختلف چگونه است؟
پایگاه خبری راد: «عیدی ما یادتون نره!»، «شیرینی بچه‌ها فراموش نشه!»، «به ما انعام نمی‌دی؟» و... جمله‌هایی است که در طول سال آن‌ها را می‌شنویم اما از این به بعد هر چه به سال نو نزدیک‌تر می‌شویم، این جملات در آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، کارواش‌ها و ... برایمان گوش‌آشناتر می‌شود. چیزی که در همه دنیا به آن انعام یا «تیپ» می‌گویند. درست است که «انعام‌دادن» در قراردادهای رسمی جایی ندارد اما در روابط اجتماعی ما کاملا رواج پیدا کرده و معمول است.
بحران شرم‌آوری که خار چشم گردشگری ایران شده
پایگاه خبری راد: پروژه سرویس‌های بهداشتی بیشتر از ۱۵ سال است که در ایران به شوخی گرفته شده، از همان موقع که اسفندیار رحیم مشایی، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود و از ساخت «یک هزار سرویس بهداشتی در هر ۲۵ کیلومتر از جاده‌های ایران و سرویس‌های فوق‌العاده پاکیزه‌ای که اگر عسل روی کف آن ریخته شود، از خوردن آن منصرف نمی‌شوید»، سخن گفت.
«پساب طلای خاکستری» شعار روز جهانی آب
پایگاه خبری راد: بخش آب سازمان ملل متحد شعار روز جهانی آب (دوم فروردین مصادف با ۲۲ مارس) را در سال ۲۰۱۷" پساب، طلای خاکستری" اعلام کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد