23:49 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تهویه مطبوع

چند پرده از مشکلات بیماران دیالیز صفاقی + پاسخ وزارت بهداشت و ثامن
پایگاه خبری راد: ۱۷۰۰ بیمار دیالیزی در سراسر کشور از اردیبهشت ماه سال جاری با مشکل محلول دیالیز صفاقی و تجهیزات مصرفی آن روبرو شده‌اند؛ مبحثی که وعده حل آن داده شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ است.
واردات کولر گازی و دستگاه‌های برودتی ممنوع شد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی از ممنوعیت واردات کولرهای گازی و دستگاه های برودتی به دلیل تولید داخلی این دست محصولات خبر داد.
آئودی Q3 مدل 2019 رونمایی شد
پایگاه خبری راد: نسل جدید کراس‌اور آئودی Q3، با بهره‌گیری از تغییرات ظاهری و فناوری معرفی شد. این محصول، تا اواخر امسال در بازارهای اروپایی به مشتریان عرضه می‌شود.
خانه‌های هوشمند دردسرساز شدند!
پایگاه خبری راد: ضعف‌های امنیتی موجود در پلت‌فرم‌ها می‌تواند اعتماد مصرف‌کنندگان به خانه‌های هوشمند را از بین ببرد و موجب شود آن‌ها اپراتورهای خود را تغییر دهند یا تمام سیستم را به طور کامل کنار بگذارند.
رابطه استفاده از وسایل سرمایشی و آلودگی هوا
پایگاه خبری راد: محققان اظهار کردند: تهویه مطبوع ممکن است عامل مرگ سالانه هزار نفر باشد.
خودروهای جیلی GC6 تحویل مشتریان شد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازان بم شریک تجاری جیلی در ایران، نخستین سری از خودروهای جیلی GC6 تولید‌ شده را به مشتریان خود تحویل داد.
آشنایی با خاص ترین آلفارومئو 4C
پایگاه خبری راد: آنچه که در این مقاله مشاهده می‌کنید، جدیدترین پروژه شرکت Mole Automobile خواهد بود که براساس آلفارومئو 4C ساخته شده است.
وضعیت "فوق‌بحرانی" زباله در مازندران و گیلان/رابطه معنادار شیوع بیماری‌ها با میزان زباله
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مازندران و گیلان از لحاظ میزان زباله و پسماند در وضعیت «فوق بحرانی» قرار دارند، گفت: زباله‌سوزها در انتهای زنجیره امحاء قرار دارند و لازم است فناوری‌های مورد نیاز برای زنجیره مدیریت پسماند به کار گرفته شود تا میزان باقی‌مانده زباله کمتر شود.
مقصراصلی افزایش مصرف برق
پایگاه خبری راد: آژانس بین‌المللی انرژی رشد استفاده از دستگاه‌های تهویه مطبوع در ادارات و خانه‌ها را عامل اصلی رشد تقاضا برای برق در ۳۰ سال آینده اعلام کرد.
آمیکو مدعی آفرود ایران
پایگاه خبری راد: اولین تست درایو آسنای آمیکو در حاشیه افتتاح خط تولید این خودرو در منطقه آزاد ارس برگزار شد.
چگونه مصرف انرژی را در ساختمانهای مسکونی و تجاری کاهش دهیم؟
پایگاه خبری راد: سایه سنگین محدودیت منابع انرژی، کم و بیش بر اقتصاد تمامی کشورها ازجمله صنعتی و توسعه یافته و یا در حال توسعه گسترده شده است و این در شرایطی است که ۳۷ درصد از انرژی مصرفی کشور در بخش ساختمان‌ها استفاده می‌شود که از این میزان حدود ۶۰ درصد بخش گرمایش و سرمایش ساختمان را تشکیل می‌دهد که ۲۲ درصد از کل مصرف انرژی کشور است.
قیمت داچیا ساندرو 17 درصد افزایش پیدا کرد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی داچیا بدون اینکه آپشن‌های جدید به خودروی داچیا ساندرو اضافه کند، قیمت آن را حدود 17 درصد در بازار انگلستان افزایش داد.
نسل جدید فولکس واگن توارگ مدل 2019 رونمایی شد
پایگاه خبری راد: شاسی‌بلند فولکس‌واگن توارگ مدل ۲۰۱۹ به عنوان مدل پرچم‌دار برای بازار اروپا، با انبوهی از فناوری‌های روز رونمایی شد.
معرفی نسل جدید تویوتا کورولا هاچبک
پایگاه خبری راد: یکی از پرفروش‌ترین خودروی دنیا در سال‌های اخیر، با بدنه‌ی هاچبک و طراحی مدرن؛ وارد بازار جهانی خواهد شد. نسل جدید تویوتا کورولا، اسپرت‌تر و قدرتمندتر از گذشته خواهد بود.
ایران گردی با مدیران خودرویی ها
پایگاه خبری راد: «مدیران خودرو» برای شبیه سازی به یک سفر خانواده ایرانی با محصولات خود و آشنایی با فرهنگ ایرانگردی اقدام به برنامه ریزی و برگزاری این تور کرد.