09:49 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تنهایی

کسب سود همیشگی در بورس  با آموزش وبسایت ره­آورد365
نماد برتر - سایت ره‌آورد 365 به‌عنوان یکی از بزرگترین مراجع تحلیل و اطلاعات بورس، در شروع سال 1400 آموزش کامل استفاده از خدمات و منوهای وبسایت خود را در " اینستاگرام ره­آورد365 " در قالب ویدئوهای آموزشی، انتشار می‌دهد.
آمادگی صندوق نوآوری برای پشتیبانی از تولید شرکت‌های دانش‌بنیان
نماد برتر- رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از آمادگی این صندوق برای پشتیبانی از تولید و پشتیبانی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، خبر داد.
کم و کاستی‌های قانون آب و نگرانی‌هایی که درباره آن وجود دارد
نماد برتر- امروز ۲۲ مارس ( دوم فروردین ماه) به‌ عنوان روز جهانی آب نامگذاری شده است. موضوع آب همواره به‌عنوان یکی از موضوعات مهم در جهان و در کشور ما مطرح بوده است و اخیرا نیز در ایران وزارت نیرو از پیش‌نویس قانون آب رونمایی کرده است؛ پیش‌نویسی که علاوه بر کاستی‌ها، نگرانی‌هایی را نیز به‌دنبال داشته است.
خروج نقدینگی؛ فشاری مضاعف!
نماد برتر - بازار همچنان تحت فشار خروج نقدینگی قرار دارد بر اساس آمار‌های روز گذشته، حقیقی‌ها ۸۳۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.
تحلیلی از عوامل جذب سرمایه‌گذار خارجی و دلایل شکست ایران + تجربه مالزی
نماد برتر- رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران ، تحلیلی از اثر عوامل اثرگذار در جذب سرمایه‌گذاری خارجی و دلایل عدم موفقیت ایران ارایه کرد .
دو روش بورس های جهان در جلوگیری از دستکاری قیمت ها هنگام پیش‌ گشایش ها
نماد برتر- دو روش معمول در بورس های جهان برای جلوگیری از دستکاری قیمت در حراج‌های پیش‌ از گشایش نمادها یا بازار معرفی شد.
آثار منفی تغییر شیوه نامه عرضه فولاد در بورس کالا / جلسات فایده‌ ندارد
نماد برتر- عضو هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد از تصمیم وزارت صنعت برای تغییر شیوه نامه عرضه فولاد در بورس کالا خبر داد و گفت: برگزاری جلسات هفتگی فایده‌ای ندارد.
خسارت ۷ میلیون دلاری آلودگی هوای تهران
نماد برتر- مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از خسارت ۷ میلیون دلاری آلودگی هوای پایتخت طبق اعلام بانک جهانی خبر داد.
مذاکره با کره جنوبی برای تهاتر ۸.۵ میلیارد دلار بلوکه شده با واکسن کرونا و...
نماد برتر- رئیس اتاق ایران و کره جنوبی از آغاز مذاکره با کره‌ای‌ها برای تهاتر ۸.۵ میلیارد دلار پول بلوکه شده با انواع کالا از جمله واکسن کرونا خبر داد.
دلایل سهم ۲۰ درصدی ایران از بهره‌برداری معادن و انتقاد از مردم و نخبگان !
نماد برتر- مدیر شرکت دولتی با اعلام دلایل سهم اندک و ۲۰ درصدی ایران از ظرفیت بهره‌برداری معادن، انتقاداتی از مقاومت‌های معنادار مردم و نخبگان مطرح کرد.
چادرملو با بزرگترین بانک حاضر در بورس تفاهم نامه دو ساله امضاء کرد
نماد برتر- چادرملو و بانک تجارت تفاهم نامه همکاری های دو جانبه با اعتبار دو ساله در قبال تمرکز فعالیت های پولی و بانکی و انتقال بخشی از حساب ها به بانک امضا کردند.
با بازی محمود، حسن و...
نماد برتر- بازار سرمایه در ایران در تمام سال های گذشته با افت و خیزهای فراوانی روبه رو بوده است که هر کدام از این چالش ها می تواند به تنهایی یک ایده برای فیلم سازی باشند.
سودهای تصادفی؛ بلای جان نوسرمایه‌گذارانِ بدون دانش
نماد برتر- هومن عمیدی دستیابی سرمایه‌گذارانِ جدید به سودهای تصادفی را عاملی برای گرفتار شدن بیشتر آنان در گرداب سرمایه‌گذاریِ بدون دانش ارزیابی کرد.
جریان شفاف اطلاعات؛ عاملی موثر در بازگشت اعتماد عمومی به بازار/ عملکرد مثبت شرکت‌ها در ۶ماه نخست سال
نماد برتر- جعفر جولا: «نگاهی اجمالی به گزارش­‌های شش‌­ماهه نخست سال جاری نشان از عملکرد نسبتاً مناسب شرکت‌ها از منظر سودآوری و فروش به ­ویژه در شرکت‌­های صادرات محور دارد»
مخالفت دولت و وزارت خارجه با مصوبه امروز مجلس در لغو پروتکل الحاقی
نماد برتر- سخنگوی دولت و وزارت خارجه ضمن مخالفت با مصوبه مجلس مبنی بر لغو پروتکل الحاقی آن را ناکارامد و موجب دائمی شدن تحریم ها خواندند و خواستار تجدید نظر مجلس شدند.