03:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تفاهمنامه

اختیار صادرات و واردات نهاده‌های دامی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در مجلس از تفاهم نامه وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای بازگشت اخیارات سابق وزارت جهاد کشاورزی مثل صادرات و واردات نهاده دامی خبر داد.
بانک صادرات و مپنا تفاهمنامه ۵ هزار میلیاردی بستند/ چشم انداز ۳میلیارد دلاری
نماد برتر- بانک صادرات و گروه مپنا تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان و با هدف توسعه همکاری و پرداخت تسهیلات در حوزه حمل‌ و نقل ریلی امضا کردند.
مسکن ملی متری ۲.۷ میلیون تومان
نماد برتر- بر اساس هزینه های سه ماهه دوم سال جاری میانگین قیمت هر متر مربع مسکن ملی ۲.۷ میلیون تومان درنظر گرفته شده که به استان‌ها ابلاغ شده است.
افراد حقیقی هم میتوانند مسکن ملی بسازند؟
نماد برتر- متقاضیانی که قصد دارند در قالب طرح اقدام ملی مسکن ساخت و ساز کنند اگر شرایط پنج گانه این طرح از جمله سبز بودن فرم «ج» را داشته باشند می‌توانند به شکل گروهی تقاضای دریافت زمین دولتی بدهند و با استفاده از آورده خود و وام حداکثر ۱۰۰ میلیون تومانی ۱۸ درصد صاحبخانه شوند.
کشت قراردادی ۲۰۰ هزار هکتار دانه های روغنی در سال زراعی جاری
نماد برتر- مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی با دعوت از کشاورزان برای کشت این گیاهان در زمان مناسب باقی مانده، پیش بینی کرد: در صورت استقبال کشاورزان حدود ۹۰۰ هزار تن دانه های روغنی در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در کشور تولید شود
بانک ملت متولی سفر کارت ۲۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصدی شد
نماد برتر- بانک ملت برای اولین بار تفاهمنامه صدور سفر کارت ۲۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۴ درصدی ، بازپرداخت ۱۸ ماهه و تنفس یک ماهه را با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امضا کرد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فاوای شهرداری تهران و همراه اول
نماد برتر- تفاهم‌نامه همکاری‌ در زمینه‌ توسعه زیست‌بوم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند میان سازمان فاوای شهرداری تهران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت ارتباطات مبین‌نت به امضا رسید.
هپکو در آستانه امضای قرارداد تولید ماشین‌آلات معدنی
نماد برتر- به گفته رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در نشست کارگروه شرکت هپکو، با توجه به شرایطی که برای تسهیل فعالیت‌های هپکو ایجاد شده است، این شرکت در آستانه امضای قرارداد با شرکت‌های متقاضی داخلی است.
بهره‌مندی بازنشستگان از خدمات تخفیفی هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی
نماد برتر- با امضای تفاهمنامه ارائه خدمات اقامتی تخفیفی و تقسیطی، بازنشستگان کشوری از این پس می‌توانند با تخفیف ۵۰درصدی به شکل نقدی و تخفیف ۳۵درصدی به شکل تقسیطی از امکانات اقامتی هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سراسر کشور بهره‌مند شود.
نقش بخش خصوصی در توسعه صنعت ICT
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رشد ۱.۷ درصدی سهم اقتصاد دیجیتال در GDP، گفت: این اتفاقات حاصل تلاش بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بوده و بخش خصوصی ICT در توسعه صنعت در کشور نقش ویژه و حائز اهمیتی داشته است.
استفاده از پساب برای فضای سبز مانند ساختن یک سد مجازی است
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: اتفاق خوبی که در جهت استفاده از پساب فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز افتاده، مانند ساختن یک سد مجازی است.
فضای سبز تهران تا سال ۱۴۱۰ با پساب تصفیه خانه ها آبیاری می شود
نماد برتر- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد: بر اساس تفاهمنامه همکاری که میان شهرداری تهران و وزارت نیرو به امضا رسید میزان استفاده از منابع آبهای زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز در تهران تا سال ۱۴۱۰ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و منبع اصلی تأمین آبیاری تهران پساب تصفیه خانه ها خواهد بود.
سازمان محیط زیست نظارت­‌ کافی بر فعالیت­‌های اقتصادی در دریا نداشته است
نماد برتر- معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم انعقاد تفاهمنامه با منطقه آزاد کیش گفت: طی سال‌های گذشته سازمان حفاظت محیط زیست نظارت­‌ کافی به فعالیت­‌های اقتصادی در دریا و سواحل نداشته و آسیب‌های جبران ناپذیری را به این پهنه‌ها وارد کرده است.
سفیر سوییس زنگ آغاز معاملات بورس تهران را به صدا درآورد
پایگاه خبری راد: امروز سفیر سوییس در ایران به تالار حافظ رفت و به صورت نمادین زنگ آغاز معاملات بورس را به صدا درآورد؛ سفارت سوییس در ایران حافظ منافع آمریکا و عربستان است.
آخرین گزارش از وضعیت کیفیت گازوئیل کشور
پایگاه خبری راد: مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان محیط زیست از روند بهبود نسبی کیفیت گازوئیل توزیعی در کشور خبر داد و گفت: نتایج آنالیز سوخت نشان می‌دهد که در سال ۹۷ از بین ۳۶۴ نمونه گازوئیل برداشت‌ شده از جایگاه‌های سوخت سراسر کشور، ۳۹ درصد نمونه‌ها در حد مجاز، ۴۶ درصد در شرایط مناسب و ۱۵ درصد در وضعیت قرمز بوده است.