02:11 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تغییر قیمت

دو مسیر متفاوت معاملات بورس + پیش بینی شکست مقاومت کانال دو میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به مقاومت شاخص در کانال ۱.۶ میلیونی از دو مسیر ادامه بازار و پیش بینی شکست خط مقاومت دو میلیونی در فروردین ماه با وجود مطرح شدن بحث انتخابات خبر داد.
جزئیات تغییر قیمت ریالی و دلاری کالاهای صادراتی
نماد برتر- قیمت کالاهای صادراتی در تابستان امسال نسبت به پارسال در بخش ریالی بیش از ۴۲ درصد و دلاری حدود دو درصد افزایش داشته است.
افزایش قیمت نفت تولیدکنندگان خاورمیانه در گروی مذاکرات اوپک پلاس
نماد برتر- انتظار می رود تولیدکنندگان نفت خاورمیانه قیمت فروش نفت برای بارگیری در دسامبر را افزایش دهند اما هر گونه تغییر قیمت در گروی نتیجه مذاکرات گروه اوپک پلاس در روزهای آینده خواهد بود.
توزیع ۵۰۰ تن مرغ گرم و منجمد در تهران
نماد برتر- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه در روزهای آینده قیمت مرغ کاهش می یابد از توزیع روزانه ۳۰۰ تن مرغ گرم با قیمت ۱۸ هزارو ۵۰۰ تومان و ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار تومان در تهران خبر داد.
قیمت محصولات لبنی قبل از تعیین نرخ شیرخام محاسبه نمی شود
نماد برتر- سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی در واکنش به صحبت های اخیر معاون امور دامی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اعلام زودهنگام قیمت مصوب شیرخام توضیحاتی ارائه داد.
"غزر" مجوز افزایش قیمت ۱۰ درصدی فروش محصول گرفت / اثر بر سود
نماد برتر- شرکت زر ماکارون از اثر دریافت مجوز افزایش نرخ ۱۰ درصدی فروش اسپاگتی از سازمان حمایت بر سودآوری و زمان اعمال خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
بدری: نباید مردم را به بازار سرمایه کشاند و پشت آنها را خالی کرد
نماد برتر- نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی از وضعیت بازار بورس انتقاد کرد و گفت که علاوه بر اقتصاد، سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی نیز هدف قرار داده شده است.
چرا کنسرو ماهی ارزان نشد؟
نماد برتر- مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات ایران گفت: اواخر آبان ماه اولین تخلیه صید این فصل آغاز می شود و با انتقال آنها به کارخانه ها تقریبا یک ماه تا یک ماه و نیم آینده قیمت تمام شده کنسرو ماهی روند کاهشی خواهد داشت.
کشتی سرگردانی به نام بورس در ایران
نماد برتر- یک کارشناس اقتصادی گفت: مردم نباید اسیر هیجانات کاذب بازار بورس شوند بلکه برای سرمایه‌گذاری و کسب سود از بازار بورس باید منتظر باشند تا این بازار به یک‌روند ثباتی برسند.
احساس تغییر در بازار مسکن اراک
نماد برتر- رئیس اتحادیه املاک اراک گفت: به نظر می‌رسد تا حدودی انتخابات آمریکا و کاهش نرخ ارز تاثیر خود را بر بازار مسکن گذاشته و شاهد تغییرات و رکود و کاهش قیمت در این بازار بوده ایم.
تضاد نامه ۲۵ پژوهشگر با اقتصاد کلان و اثر مخرب که بر سهم اولی ها گذاشت
نماد برتر- یک کارشناس، نامه ۲۵ پژوهشگر مبنی بر نسبت عمده مشکلات روز اقتصاد به بورس را در تضاد با اقتصاد کلان خواندو گفت: رونق بورس باعث کاهش سفته بازی و هدایت پس‌اندازها می شود.
تبعات منفی دستورالعمل جدید مربوط به سفارش های کمتر از ۵۰۰ هزار تومان
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به تبعات منفی دستورالعمل جدید مربوط به سفارش های کمتر از ۵۰۰ هزار تومان ، انتقاداتی را مطرح و خواهان باز نگری شد .
دوراهی بیم و امید کشاورزان؛ اصلاح قیمت خرید تضمینی در راه است؟
نماد برتر- حدود یک ماه از آغاز سال زراعی جدید می گذرد و با وجود اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات، کشاورزان همچنان چشم به راه شکل گیری شورای تخصصی قیمت گذاری در مجلس و اصلاح قیمت های خرید تضمینی محصولات کشاورزی هستند.
قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش این کمیسیون در خصوص وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار و وزارت امور اقتصادی و دارایی را قرائت کرد.
متوسط قیمت مسکن در آمریکا
نماد برتر- تقریبا دو دهه طول کشیده تا متوسط قیمت مسکن در آمریکا دو برابر شود.