03:54 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تعرفه های جدید

 خودروهای با کیفیت و مدرن به ایرانیان
پایگاه خبری راد: سال 96 برای نماینده میتسوبیشی سکوی پرش خوبی بود اما وقفه چند ماهه در عرضه محصولات جدید کمی روند صعودی این شرکت را کند کرد اما سال 97 می تواند سالی برای تصمیمات جدید و صعود چند پله ای برای آرین موتور پویا باشد.
بیش از 70 هزار دستگاه خودرو وارد کشور شد
پایگاه خبری راد: گمرک ایران با انتشار جدیدترین آمار از واردات انواع خودروی سواری در سال جاری اعلام کرد: تا 21 اسفند ماه جاری 70 هزار و 473 دستگاه خودرو وارد کشور شده است.
رونمایی از «اوتلندر پلاگین هیبرید»
پایگاه خبری راد: فردا شب(24بهمن ماه جاری) اولین شاسی بلند پلاگین هیبرید کشور از سوی آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران رونمایی و معرفی خواهد شد.
کاربران از اینترنت منصفانه ناراضی‌اند؟!
پایگاه خبری راد: تصویب مدل غیرحجمی تعرفه سرویس‌های اینترنت ثابت که هفته گذشته از سوی وزیر ارتباطات اعلام شد، انتقاداتی را از سوی کاربران اینترنت ثابت در پی داشته است که عمدتا به قیمت بالا و محدودیت مصرف در این طرح اشاره دارند.
پایان فروش حجمی اینترنت در روزهای آینده
پایگاه خبری راد: فروش قطره‌ای اینترنت آن هم به شیوه‌ای که اکنون در ایران اجرا می‌شود تقریبا در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست. این نحوه فروش اینترنت در علاوه بر تحمیل هزینه‌های غیرعادلانه بر مشترکان در نهایت از ایجاد فضایی مطمئن برای تولید محتوای ملی نیز جلوگیری می‌کند.
صفحه قبل | صفحه بعد