18:44 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تعرفه ترجیحی

ابلاغ مصوبه کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت، از ابلاغ مصوبه کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی به دستگاه های اجرایی خبر داد.
صادرات پسته کم شد
پایگاه خبری راد: معاون دفتر صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت گفت: قدسی بیان کرد: صادرات پسته از سال 1390 همواره بیش از یک میلیارد دلار بوده و در 9 ماهه امسال 964 میلیون دلار پسته صادر شده که 13 درصد از نظر ارزشی و 12 درصد از نظر وزنی کاهش داشته ایم.
ازسرگیری تولید محصولات ایران‌خودرو در بلاروس
پایگاه خبری راد: در قراردادی بین ایران خودرو و شرکت یونیسون بلاروس که با حضور وزیران صنعت ایران و بلاروس به امضا رسید، تولید محصولات ایران خودرو در بلاروس از سر گرفته می‌شود.
تولید «دنا پلاس» در بلاروس شروع می شود
پایگاه خبری راد: در قراردادی میان ایران خودرو و شرکت یونیسون بلاروس كه با حضور وزیران صنعت ایران و بلاروس به امضا رسید، تولید محصولات ایران خودرو در بلاروس از سر گرفته می شود.
مرا وارد چالش نان با وزارت صنعت نکنید/تورم محصولات کشاورزی زیاد نیست/آنفلوآنزا عامل گرانی مرغ
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی شب گذشته درباره مسائل مختلفی از جمله علت ممنوعیت ثبت سفارش و واردات برنج، افزایش قیمت محصولات پروتئینی از جمله مرغ، گوشت و تخم مرغ، همه مسائل و حواشی گندم، آرد و نان، مسئله سیب‌هایی که در کنار خیابان ریخته شده بودند، مشکلات تعرفه‌ای با عراق و برای صادرات محصولات کشاورزی و... صحبت و از کشاورزان به خاطر تاخیر در پرداخت خسارت بیمه کشاورزی عذرخواهی کرد.
بار دیگر بحث برقراری تعرفه ترجیحی میان ایران و ترکیه
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت ایران و وزیر اقتصاد ترکیه در خصوص برداشتن دیوارهای تعرفه‌ای و کاهش تعرفه‌ها، برداشتن safe card، مقررات گمرکی طرفین، برقراری تعرفه‌های ترجیحی بین دو کشور و نیز مشکلات شرکتهای فعال بخش خصوصی طرفین برای فعالیت در کشور مقابل بحث و گفتگو کردند.
۱۲۰ کالای دیگر به تجارت ترجیحی ایران و ترکیه اضافه می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه از نهایی شدن افزایش تعداد کالاهای ترجیحی میان ایران و ترکیه خبر داد و تصریح کرد که تجارت ترجیحی با ترکیه به نفع ایران بوده و صادرات ایران به ترکیه در ۹ ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
از سیر تا پیاز صادرات به پاکستان/ بازار گرم سیب و آبمیوه‌های ایرانی
پایگاه خبری راد: مروری بر آمارهای صادراتی پنج ماهه اول سال جاری گویای آن است که حجم صادرات ایران به پاکستان حدود ۲۹۷ میلیون دلار بوده که بیش از ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کم شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد