02:43 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تعاملات

۲ تکلیف بانک مرکزی برای برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده بانک انصار
نماد برتر- بانک مرکزی با برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده بانک انصار برای تصویب صورت های مالی سال ۹۷ منوط به اجرای دو تکلیف موافقت کرد.
آمادگی بانک ملت برای همکاری با "فملی" در حوزه های مختلف و اعطای وام
نماد برتر- مدیرعامل بانک ملت از امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی مس خبر داد و گفت: این بانک برای همکاری و تعامل با "فملی" در حوزه های مختلف علاوه بر اعطای تسهیلات آمادگی دارد.
انتشار ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید + مزایای اوراق گام
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اشاره به انتشار بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید طی سال جاری درباره مزایای اوراق گام توضیحاتی داد.
سهم بخش تولید از اوراق بدهی بسیار پایین است/ ۷ مزیت اوراق گام برای بنگاه‌ها
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال ۹۸ از مجموع ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی منتشر شده در بازار سرمایه، تنها در حدود ۲.۵% سهم بخش صنعت ومعدن بوده است که سهم قابل قبولی نیست.
احتمال دریافت کارت اعتباری سهام عدالت تا پایان آذر
نماد برتر- معاون سپرده گذاری مرکزی از احتمال دریافت کارت اعتباری سهام عدالت برای سهامداران روش غیر مستقیم تا پایان ماه جاری و نحوه اخذ آن خبر داد.
احتمال کارت اعتباری سهام عدالت تا پایان آذر
نماد برتر- معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی، نحوه دریافت کارت اعتباری سهام عدالت برای مشمولانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، تشریح کرد.
اولین اظهار نظر بایدن درباره ترور شهید فخری‌زاده
نماد برتر- بایدن در اولین واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران مدعی شد: سخت است بگویم این ترور چه میزان تعاملات با تهران را پیچیده خواهد کرد.
نفت، گاز و پتروشیمی با دانش‌بنیان عجین شود
نماد برتر- رئیس کمیته دانش‌بنیان در انجمن نفت، گاز و پتروشیمی با تاکید بر اینکه شعار اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقتصاد بدون نفت است، گفت: این در حالی است که نفت، گاز و پتروشیمی مزیت نسبی کشور ماست و باید با مقوله دانش بنیان عجین شود.
امکان تبادل ایده میان شرکت‌های ایرانی و اروپایی فراهم شد
نماد برتر- با برگزاری همایش تجاری ایران-اروپا برای شرکت‌های ایرانی امکان تبادل ایده‌ها و تخصص‌ها و همچنین شناسایی و برقراری ارتباط با شرکای تجاری بالقوه فراهم شد.
اعتبار صادرکننده چک از زمان صدور چک کنترل می‌شود
نماد برتر- مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی اعلام کرد:‌ طبق قانون جدید، اعتبار صادرکننده چک از زمان صدور چک کنترل می‌شود و برای صادرکنندگان چک، سقف اعتباری در نظر گرفته می‌شود.
شرط شرکت فرابورسی برای کاهش کرایه حمل دریایی / سه هدف اصلی گروه
نماد برتر- مدیرعامل شرکت فرابورسی با اشاره به سه هدف اصلی گروه کشتیرانی گفت: تعدیل نرخ کرایۀ حمل، همکاری دستگاه‌ها از جمله وزارت نفت، سازمان بنادر و دریانوردی، وزارت خارجه و بانک مرکزی را می طلبد.
تعامل مجلس با دولت و بانک مرکزی برای بازگرداندن ۲۶ هزار میلیارد دلار ارز خارجی
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تعامل مجلس با دولت و بانک مرکزی برای بازگرداندن ۲۶ میلیارد دلار ارزهای خارجی و وصول مطالبات ارزی خبر داد.
تاثیر مستقیم گشایش‌های اقتصادی بر رونق بورس
نماد برتر- مدیرعامل سبدگردان پاداش سرمایه معتقد است: تغییرات رویکردهای سیاسی تاثیر مثبتی در تعاملات بین‌المللی اقتصادی دارد که تاثیر مستقیمی بر رونق بازارسرمایه خواهد داشت.
اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت برای انتقال فناوری
نماد برتر- شرکت‌های متقاضی انتقال فناوری از معاونت علمی‌ و فناوری ریاست‌ جمهوری خدمات و تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت می‌کنند.
اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت برای انتقال فناوری
نماد برتر- شرکت‌های متقاضی انتقال فناوری از معاونت علمی‌ و فناوری ریاست‌ جمهوری خدمات و تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت می‌کنند.