10:29 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تروریست

بهبود پایبندی عراق به توافق نفتی با توقف صادرات کردستان
نماد برتر-کردستان عراق اعلام کرد حمله به یک خط لوله نفت باعث توقف صادرات این منطقه نیمه خودمختار شده است.
رفع موانع بانکی ظرفیت‌های مرزی ایران و عراق در راستای تقویت اقتصاد را فعال می‌کند
نماد برتر- نایب رییس مجلس شورای اسلامی بر توسعه و گسترش مبادلات اقتصادی و تجاری و رفع موانع بانکی میان جمهوری اسلامی ایران و عراق تأکید کرد.
راه آهن خواف-هرات به مرحله نهایی رسید
نماد برتر-رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان گفت: توافق برای احداث راه آهن خواف-هرات صورت گرفته و کار به مرحله نهایی رسیده است. تمرکز این پروژه روی صلح بوده و کار با علاقه مندی پیش رفته و تا هفته آینده نیز پروژه افتتاح خواهد شد.
واکنش روحانی به تحریم ۱۷ بانک بورسی و دولتی و یک تامین سرمایه
نماد برتر- رئیس‌جمهور در واکنش به تحریم ۱۷ بانک بورسی و دولتی و یک شرکت تامین سرمایه گفت: تلاش آمریکا برای ایجاد موانع در تأمین دارو و غذا غیرانسانی بوده و نمی‌تواند مقاومت ملت ایران را بشکند.
۱۷ بانک بورسی و دولتی و شرکت تازه بورس بازار سهام تحریم شدند
نماد برتر-آمریکا ۱۷ بانک بورسی و دولتی و شرکت حاضر در بازار سهام تامین سرمایه امین را با هدف اعمال فشار حداکثری بر ایران تحریم کرد .
دولت در کنار تولید کنندگان و تلاشگران است
نماد برتر- حسن روحانی: افتتاح ۶ هزار و ۷۵۰ طرح عمرانی و ۲۶ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی در روستاهای سراسر کشور در روز گذشته نشانه این است که دغدغه دولت همه مردم کشور و توسعه همه جای کشور است.
فرهنگی: رزم حسینی راهکارهای روشنی برای بخش صنعت، معدن و تجارت ندارد
نماد برتر- نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات متعدد کشور در حوزه صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر پیشنهادی صنعت راهکارهای روشنی در این زمینه ارائه نکرده است.
ارتباط فاسد وزیر پیشنهادی با دو شرکت بورسی/دو تابعیتی و تحصیلات و تجربه اندک
نماد برتر- جلسه رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت صنعت با موافقت ها و مخالفت های حاشیه دار و اتهام فسادهایی درباره دو شرکت بورسی ملی مس و هپکو همراه است.
سخنرانی روحانی درباره کرونا ، وضعیت ایران ، تحریم ها ، مذاکره با آمریکا و...
نماد برتر- رئیس جمهور درنشست سالانه مجمع سازمان ملل درباره اثر کرونا ، وضعیت مردم ایران در دوران جنگ و شرایط فعلی، تحریم ها ، مذاکره با آمریکا و... نکاتی اعلام کرد.
با طرح گشایش اقتصادی، هوای تازه به بورس می آید / بازار سرمایه محل مطمئن سرمایه گذاری
نماد برتر- رییس جمهور گفت:کسی که به طرح دولت ایراد می‌گیرد لطفاً بگوید که راه حل چیست. با ردیف کردن جملات درشت مشکلی از کشور حل نمی‌شود.
تعویق ازسرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین
نماد برتر- شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین امروز از تمدید تعلیق و لغو پروازهای بین‌المللی خود تا اواسط ماه آینده میلادی خبر داد.
در سال ۹۸ بر بازار جهانی نفت چه گذشت؟
نماد برتر- بازارهای جهانی نفت امسال شاهد چندین رویداد پراهمیت بودند که برخلاف انتظارات، تاثیر موقتی داشتند و در واقع پایان دوران کمبود و فراوانی عرضه در یک دهه گذشته را منعکس کردند و تنها شوکی که یقینا تاثیر آن به این زودی تمام نخواهد شد همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا در جهان است.
آمریکا عامل اصلی قرارگیری ایران در لیست سیاه FATF
نماد برتر- یک دیپلمات غربی افشا کرد که آمریکا خواهان اتخاذ سختگیرانه ترین موضع ممکن توسط FATF در رابطه با ایران شده است.
چه ویدیوهایی از یوتیوب حذف می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: محتوای برخی از ویدیوهای یوتیوب موجب شده است که لحظاتی بعد از انتشار از پلتفرم این شبکه اجتماعی حذف شوند.
همه چیز درباره پدافند سایبری ایران
پایگاه خبری راد: در هم آمیختگی فضای سایبری با زندگی مردم، ناگزیر ضرورت یک زیرساخت حیاتی امن در فهرست بایدهای سازمان‌ها قرار داده تا شاهد تأثیرگذاری تهدیداتی از جنس سایبری نباشیم. پروژه پیوست پدافند سایبری شبکه ملی اطلاعات هم بر همین مبنا کلید خورده است.