22:43 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تبادلات مالی

پایان سلطه دلار!
پایگاه خبری راد: کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه تجارت جهانی بار دیگر بر اهمیت تبادلات مالی و تجاری با ارزهای ملی و کمک به پایان سلطه دلار تاکید کردند.
بایننس نخستین و بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتالی در جهان
پایگاه خبری راد: صرافی بایننس با آمار مبادلات بیش از یک میلیارد دلار در روز در جایگاه نخستین و بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتالی در جهان باقی ماند.
اروپا به دنبال بهانه‌ای برای به زیر کشیدن دلار
پایگاه خبری راد: اروپا با هدف مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه ایران به دنبال ایجاد سازوکاری است که در وهله اول بتواند تجارت با ایران را تسهیل کند و در نهایت با جایگزینی این سیستم به جای سوئیفت و استفاده از یورو به سلطه دلار بر اقتصاد جهانی پایان دهد.
تلاش سوئیس برای ایجاد کانال مبادلات غذایی و دارویی با ایران
پایگاه خبری راد: سوئیس درحال مذاکره با مقامات آمریکایی برای برقراری یک کانال مالی با ایران برای مبادله محصولات غذایی و دارویی و معافیت از تحریم‌های اقتصادی ایالت متحده است.
سناریوهای تحریم منجربه قطع اینترنت نمی‌شود/ برخی نگرانی‌ها ناشی از کم‌دانشی است
پایگاه خبری راد: رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: اگر می‌خواهیم شبکه اجتماعی را داخل کشور میزبانی کنیم، معنی ضمنی آن این است که شبکه اجتماعی را تعطیل نکنیم.
احتمال پشتیبانی ویزاکارت از ارزهای دیجیتال در آینده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ویزاکارت به تازگی از احتمال پشتیبانی از ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده سخن گفته است.
تحریم‌های آمریکا باج‌گیری است/با اتحاد دوره سختی‌ها کوتاه می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون اول رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران زورگویی و باج‌گیری از ملت ایران است، اظهار کرد: اینکه دولت با اطمینان اعلام می‌کند که واردات کالاهای اساسی و داروهای مورد نیاز مردم در حال انجام و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد، نه به دلیل اقدامات بشردوستانه ایالات متحده آمریکا، بلکه به دلیل راهکارهایی است که خود برای مواجهه با این شرایط اتخاذ کرده است.
FATF دروازه‌ای برای آغاز عملیات بانکی با اروپایی‌ها
پایگاه خبری راد: یک کارشناس مسائل بانکی و امور اقتصادی با بیان اینکه FATF یک ابزار تسهیل‌کننده تبادلات مالی است گفت که این قانون می‌تواند به یک دروازه برای آغاز عملیات بانکی ایران با کشورهای اروپایی تبدیل شود.
صرافی‌های ارز دیجیتال به پول‌شویی متهم شدند
پایگاه خبری راد: وال استریت ژورنال به‌تازگی مدعی شده است که صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتالی رمزنگاری‌شده در پول‌شویی ۸۸ میلیون دلار در جهان دست داشته‌اند.
فعالیت های ولوو در بازار ایران کاهش یافته است!
پایگاه خبری راد: فسخ یک‌جانبه قراردادهای خارجی به خصوص در صنایع خودروسازی از جانب خودروسازانی مانند فولکس واگن، رنو ستروئن و اخیرا خودروسازی سنگین ولوو، باعث تلاطم‌هایی در بازار خودرو در ایران شده است که نمونه آن را می‌توان در عدم تحویل خودرو به مشتریانی دید که ماه‌هاست ثبت‌نام کرده‌اند.
 ولوو از ایران نرفته است
پایگاه خبری راد: فسخ یک‌جانبه قراردادهای خارجی به خصوص در صنایع خودروسازی از جانب خودروسازانی مانند فولکس واگن، رنو ستروئن و اخیرا خودروسازی سنگین "ولوو"، باعث تلاطم‌هایی در بازار خودرو در ایران شده است که نمونه آن را می‌توان در عدم تحویل خودرو به مشتریانی دید که ماه‌هاست ثبت‌نام کرده‌اند.
خط و نشان آمریکا برای همکاری هند در بندر چابهار ایران
پایگاه خبری راد: یکی از مقامات ارشد کاخ سفید با اشاره به هند بعنوان شریک تجاری و یکی از خریداران بزرگ نفت ایران، عنوان کرد که آمریکا هیچ کشوری را از تحریم بابت تجارت و همکاری با ایران معاف نخواهد کرد.
به FATF بپیوندیم
پایگاه خبری راد: اتاق بازرگانی ایران در سی و نهمین نشست هیئت نمایندگان خود بیانیه‌ای در خصوص ارتباط با گروه کاری اقدام مالی برای پولشویی (FATF) صادر کرد و با اکثریت قاطع آرا اعضای حاضر آن را تصویب کرد.
وقتی ب.ز بزرگترین زیان صنعت نفت شد!
پایگاه خبری راد: پرونده فساد نفتی از سال ۱۳۹۲ تاکنون باز است و با اینکه فصل آخر آن نوشته شده و حکم اعدام برای متهم اصلی صادر شده است، نزدیکان متهم اصلی سعی کرده‌اند در طول این پنج سال از طرق مختلف برای وی زمان بخرند و به نظر می‌رسد سناریوی جدید این بازیگران انداختن توپ به زمین شرکت نفت و بانک مرکزی و طرح این ادعا است همکاری نکردن آنها در باز کردن حساب و اخیراً حساب مشترک، دلیل اصلی پرداخت نشدن پول بیت المال بوده است.
درخواست وکیل بابک زنجانی از رییس جدید بانک مرکزی
پایگاه خبری راد: وکیل مدافع بابک زنجانی می‌گوید شرکت نفت و شرکای خارجی بابک زنجانی قراردادی منعقد کرده‌اند که برای اجرایی شدن آن باید حساب مشترکی به اسم شرکت ملی نفت ایران و شرکای خارجی بابک زنجانی باز شود.