08:42 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تاریخ انقضا

درخواست افزایش ۳۰ درصدی قیمت لاستیک به دلیل بالا بودن قیمت مواد اولیه
پایگاه خبری راد: این درخواست به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده و منتظر اعلام نتیجه نهایی در این زمینه هستیم.
هنگام خرید مواد غذایی یا آرایش و بهداشتی توجه به تاریخ تولید و انقضای محصول الزامی است
پایگاه خبری راد: با تحولات بازاری که این روزها اتفاق افتاده، پیدا کردن اجناس مورد نظر با کیفیت و قیمت نسبت به قبل سخت‌تر شده و این زمینه را برای عده‌ای از سودجویان بازاری فراهم کرده تا از این فرصت استفاده کرده و اجناس تاریخ مصرف گذشته خود را با قیمت‌های گزاف و یا تخفیف‌های غیرواقعی به خورد مردم بدهند.
جزییات جمع‌آوری کپسول "اکوفان" تقلبی از بازار
پایگاه خبری راد: مدیرکل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو درباره جمع آوری کپسول اکوفان تقلبی از بازار توضیح داد.
از مسمومیت با "استامینوفن" تا خفگی با "گل آپارتمانی"
پایگاه خبری راد: رییس مرکز تحقیقات مسمومیت‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مهم‌ترین دلایل بروز مسمومیت در جامعه، مسمومیت‌های دارویی را شایع‌ترین مسمومیت در دنیا خواند.
قرارداد آتی سبد سهام در راه بازار سرمایه ایران
پایگاه خبری راد: مدیر عامل بورس تهران ضمن بیان اینکه قرارداد آتی سبد سهام در آذر ماه وارد بازار سرمایه می‌شود، گفت: برای راه‌اندازی ابزار مالی "وارانت" باید زیرساخت‌ها آماده شود که در سال جاری از این ابزار نیز رونمایی خواهد شد.
لیزینگ کلاهبردار نیست/ وزارت صنعت پاسخگوی پیش‌فروش خودرو باشد
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن ملی لیزینگ در مورد تخلف شرکت‌های لیزینگ و تعقیب آنها، گفت: این‌ها در حوزه نظارت و مسئولیت سازمان حمایت و وزارت صمت قرار دارند.
دلار در شیب سقوط می‌ماند؟
پایگاه خبری راد: متخصص علم اقتصاد با تاکید بر اینکه عمر مفید فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران پایان می‌یابد، گفت: فشارهای اقتصادی علیه ایران تاریخ اعتبار دارد و با همراهی مردم نرخ دلار آرام آرام به سمت فضای تعادلی خود برمی‌گردد.
داروخانه "آنلاین" نداریم/تبلیغ دارو خلاف است
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان غذا و دارو ضمن تشریح نحوه تعیین اصالت دارو و مکمل‌ها، درباره فروش اینترنتی دارو، گفت: گاهی دارو و مکمل‌هایی از طریق سایت‌هایی تحت عنوان "داروخانه آنلاین" عرضه می‌شود، اما باید توجه کرد که داروخانه‌های آنلاین مجاز نیستند.
هشدار صنعتگران یزد از احتمال تعطیلی واحدهای تولیدی
پایگاه خبری راد: صنعتگران استان یزد با صدور بیانیه‌ای، راهکارهای پیشنهادی خود برای خروج کشور از بحران اقتصادی کنونی را ارائه کردند.
کارت‌های سوخت فعلی درصورت سهمیه‌بندی بنزین تعویض می‌شود
پایگاه خبری راد: زمانی که استفاده از کارت سوخت در کشور الزامی شد، کم‌تر کسی گمان می‌کرد ۱۱ سال بعد خرید و فروش آن به یک کاسبی تبدیل شود و بازار داغی پیدا کند. تجارتی که یک سوی آن به قاچاق و سوی دیگرش به سهمیه‌بندی مجدد بنزین ختم می‌شود. هرچند سهمیه‌بندی مجدد نه تنها تایید نشده، بلکه بارها تکذیب هم شده است.
جی‌میل اطلاعات محرمانه شما را از بین می‌برد
پایگاه خبری راد: گوگل با انتشار پیامی در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که قابلیت جدیدی را تحت عنوان «حالت سری و محرمانه» در به‌روزرسانی جدید پست الکترونیکی افزوده است.
خرید و فروش کارت سوخت غیرقانونی است
پایگاه خبری راد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای هشدار داد: هرگونه خرید و فروش کارت سوخت خودروها غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
پاسخ‌های دختر نعمت‌زاده به ادعای «احتکار دارو»
پایگاه خبری راد: دختر محمدرضا نعمت‌زاده وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت که چند روزی است ادعاهایی مبنی بر احتکار دارو توسط او مطرح است، به این ادعاها پاسخ داد.
سرمایه‌گذاران حرفه‌ای از صندوق‌های خطرپذیر و استارت‌اپ‌ها استقبال نکردند
پایگاه خبری راد: در حالی که قرار بود در سال ۱۳۹۶ و اوایل سال ۱۳۹۷ صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی جمع کنند اما این صندوق‌ها نتوانسته‌اند حتی پنج درصد این مبلغ را جذب کنند؛ این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بازار سرمایه ایران رغبتی به سرمایه‌گذاری در استارت‌اپ‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر ندارند.
زنگ خطر سایت‌های پیش‌فروش کالا به صدا درآمد
پایگاه خبری راد: اخیراً با توجه به افزایش برخی کالاهای سرمایه‌ای، برخی سوءاستفاده کنندگان فضای مجازی با طراحی و ایجاد سایت‌های جعلی و پیش‌فروش کالاهایی نظیر سکه، خودرو و نظایر آنها به قیمت پایین‌تر از بازار به کلاهبرداری از شهروندان اقدام می‌کنند.