14:50 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیمه کشاورزی

روزهای خوش ملکه الیاف
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: تعداد جامعه نوغانداران ۶۰ درصد افزایش یافته است.
به سرمازدگی پسته کشاورزان رفسنجان رسیدگی شود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کشاورزان منطقه رفسنجان و انارک تنها محصول پسته دارند. در رابطه با سرمازدگی این محصول در منطقه اقدام شود.
سرمازدگی بیش از 80 درصد باغات «سلطانیه»
پایگاه خبری راد: رئیس جهاد کشاورزی سلطانیه، از سرمازدگی بیش از 80 درصد باغات این شهرستان خبر داد و گفت: بیشتر باغات این شهرستان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار ندارد.
آغاز برداشت چای/ کاهش ۳۰ درصدی محصول بهاره
پایگاه خبری راد: رییس سازمان چای از آغاز برداشت برگ سبز چای در سال جاری خبر داد و گفت: سرمازدگی اخیر ۳۰ درصد برداشت بهاره را کاهش می‌دهد که امیدواریم در ادامه جبران شود.
از مناطق آزاد مانند مناطق ویژه اقتصادی باید حمایت شود
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به تولیدات و واردات مناطق آزاد در کشور اظهار کرد: باید مشابه مناطق ویژه اقتصادی به مناطق آزاد نیز حمایتهای لازم داده و این حمایت را به این مناطق آزاد نیز تسریع دهیم.
سوال از وزرای ارتباطات، بهداشت و کشاورزی در دستور کار مجلس
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده خود سوال از وزرای ارتباطات، بهداشت و جهاد کشاورزی را در دستور کار دارند.
برف بی‌سابقه اخیر سودش بیشتر بود تا ضرر
پایگاه خبری راد: قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی اعلام کرد که برفی که طی روزهای اخیر در بسیاری از استان‌ها آمد، خسارات چندانی برای بخش‌های مختلف کشاورزی نداشت و سودش بیشتر از ضرر بود.
مرا وارد چالش نان با وزارت صنعت نکنید/تورم محصولات کشاورزی زیاد نیست/آنفلوآنزا عامل گرانی مرغ
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی شب گذشته درباره مسائل مختلفی از جمله علت ممنوعیت ثبت سفارش و واردات برنج، افزایش قیمت محصولات پروتئینی از جمله مرغ، گوشت و تخم مرغ، همه مسائل و حواشی گندم، آرد و نان، مسئله سیب‌هایی که در کنار خیابان ریخته شده بودند، مشکلات تعرفه‌ای با عراق و برای صادرات محصولات کشاورزی و... صحبت و از کشاورزان به خاطر تاخیر در پرداخت خسارت بیمه کشاورزی عذرخواهی کرد.
عدم استقبال کشاورزان یزدی از بیمه کشاورزی
پایگاه خبری راد- معاون گروه خدمات بیمه کشاورزی مدیریت بانک کشاورزی استان یزد از عدم تغییر رشد بیمه‏‏ شدگان کشاورزی در سال جاری خبر داد و گفت: متاسفانه عدم پرداخت غرامت‏‏های برخی از بیمه ‎ شدگان موجب عدم استقبال مناسب فعالان بخش کشاورزی از بیمه محصولاتشان در سال جاری شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد