05:44 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیمه تامین اجتماعی

بخشنامه شهرداری برای احقاق حقوق کارگران پیمانکاری
پایگاه خبری راد: معاون منابع انسانی شهرداری تهران از اختصاص بودجه 10 میلیارد تومانی برای پایش سلامت کارگران تهران که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند خبر دادند.
داستان این کارگران همچنان ادامه دارد!...
پایگاه خبری راد: داستان کارگران فصلی هیچ وقت تمام نمی‌شود؛ آنجا که شرایط سخت و طاقت‌فرسای زندگی و بیکاری‌های مداوم، امانشان را بریده و دغدغه‌هایشان را نقطه پایانی نیست.
مشکل تامین لاستیک رانندگان تا پایان امسال حل می شود
پایگاه خبری راد: معاون حمل ونقل سازمان راهداری کشور گفت: مشکلات تامین لاستیک رانندگان با رایزنی ها و اقدامات انجام شده تا پایان سال حل می شود.
 مدیران شایسته از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند
پایگاه خبری راد: دکتر علی اکبر کریمی در نشست اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به اینکه کشوردر ماه های گذشته شرایط حساس و خطیری را طی کرده است، افزود: از اواخر سال گذشته شاهد حرکات جدیدی از سوی دشمنان و ایجاد محدودیت ها، وضع تحریم و ضربه زدن به منافع و مصالح عمومی هستیم.
شکاف درآمدی میان طبقات جامعه و گسترش مهاجرت تبعاتی دارد!
پایگاه خبری راد: اقتصاد غیررسمی یا زیرزمینی در سال‌های گذشته به ویژه در شهرهای بزرگ رشد زیادی داشته و یکی از دلایل اصلی آن، افزایش شکاف درآمدی میان طبقات جامعه و گسترش مهاجرت به شهرهای بزرگ بوده است.
بیمه شدن قالیبافان تنها با پرداخت ۶۰۰ هزار تومان !
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف از بهره مندی قالیبافان و بافندگان فرش دستباف از مزایای بیمه تکمیلی و درمان تامین اجتماعی خبر داد.
"دارو" در کشاکش ارز، نقدینگی و تحریم
پایگاه خبری راد: علی‌رغم همه هشدارها، پیش‌بینی‌ها، نامه‌نگاری‌ها و رفت و آمدها برای حل بحران نقدینگی بازار دارویی کشور طی یکسال گذشته، اما دست کمکی به این حوزه نرسید، تا حالا که آمریکایی‌ها تحریمی ظالمانه و غیرمنصفانه را شروع کرده‌اند و اوضاع تامین دارو و نقل و انتقالات مالی آن را پیچیده‌ کرده‌اند...
میزان جریمه نقدی کارفرمایانی که کارگر غیرمجاز به‌کار می‌گیرند
پایگاه خبری راد: ​مدیرکل امور اتباع خارجی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه موافق زباله‌گردی اتباع افغانستانی در کشور نیستیم، بیان کرد: زباله‌گردی یکی از چهار گروه شغلی برای پناهندگان محسوب می‌شود.
مالیات بخش تولید کاهش یابد
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی کاهش مالیات، ‌ کاهش سهم تولیدکننده در بیمه تامین اجتماعی و پرداخت آن از سوی دولت، ‌ افزایش بازدهی تولید در جهت جذب نقدینگی و توقف قاچاق را از مهمترین راهکارهای حمایت از تولید داخل برشمرد.
 تاکنون هیچ خودرویی از گمرکات ترخیص نشده است
پایگاه خبری راد: ارائه وعده هایی در خصوص ترخیص خودروهای متوقف در گمرک و عمل نکردن به وعده ها در وضعیت کنونی واردکنندگان، تکنیکی برای جلوگیری از فعالیت و از بین بردن و ریشه کنی واردکنندگان خودرو در کشور است.
تشکیل بانک جدید ممکن نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف معتقد است با سهم ناچیز بخش تعاون در اقتصاد نمی‌توان یک بانک تخصصی برای تعاونی‌ها تشکیل داد. او می‌گوید به جای تشکیل یک بانک دیگر در بخش تعاون، سرمایه بانک توسعه تعاون تقویت شود.
 دادن بسته حمایتی ۶۰۰ هزار تومانی از طرف دولت به اقشارآسیب‌پذیر
پایگاه خبری راد: سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت که بر اساس توافق صورت گرفته در جلسه غیر علنی امروز مجلس مقرر شد که در دو مرحله بسته‌های حمایتی به بخشی از مردم در هر مرحله ۳۰۰ هزار تومان پرداخت شود که مجموع پرداختی ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.
کدام کشورها مشتری پروپاقرص فرش ایران هستند؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف از تجهیز و احیای بیش از۲۰۰۰ کارگاه قالیبافی با حمایت بانک توسعه تعاون خبر داد و گفت: بر اساس آمارها بیش از یک میلیون بافنده در کشور وجود دارد و مشکل بیمه بسیاری از آنان هم‌چنان لاینحل باقی مانده است.
سه سیاست حمایتی دولت برای تامین لاستیک کامیون
پایگاه خبری راد: معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سه سیاست دولت برای حمایت از کامیون‌داران و بهبود شرایط بازار فروش لاستیک به آن‌ها را تشریح کرد.
وحید شقاقی شهری - عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی ایران - با بیان این‌که در حال حاضر هر کدام از گروه‌های کالایی که صادرات محور بوده‌اند، سود بالایی نصیب‌شان می‌شود، گفت: وقتی دلار چند برابر می‌شود، طبیعی است که سودآوری صادرات هم بیش‌تر شود. به‌همین دلیل عمده کالاهایی که تا ح
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های فرش دستباف از رشد ۱۰ درصدی صادرات فرش دستباف ایران خبر داد و گفت: تحریم‌ها به تنهایی نمی‌تواند بر بازار فرش ایران و صادرات آن تاثیر بگذارد.