14:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیماری کرونا

"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
«تارا» ایمن‌ترین خودرو ایرانی است
نماد برتر - مدیرعامل شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو (آیکید) گفت: با استفاده از ورق‌های جدید و مستحکم در بدنه این محصول، تارا دارای مستحکم ترین و ایمن ترین بدنه در میان خودروهای کشور است.
اولین پلتفرم تامین مالی جمعی مبتنی بر فناوری بلاکچین موافقت اصولی گرفت
نماد برتر- مدیرعامل فرابورس ایران در سومین روز از نمایشگاه ایران ایتکس که اولین نمایشگاه مجازی حوزه فناوری اطلاعات در کشور است، درباره یکی از جدیدترین ظرفیت‌های فرابورس برای تامین مالی حوزه نوآوری و دانش‌بنیان گفت: ما روز گذشته با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و رئیس سازمان بورس از بازار تامین مالی جمعی رونمایی کردیم تا مسیر تجهیز منابع برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، استارتاپ‌ها و طرح‌های نوآورانه کوتاه‌تر و تسهیل شود.
چهار شرکت بورسی بزرگ در صدر برترین های ایران / رقم گردش مالی + معیارها
نماد برتر- شرکت های بورسی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، پالایشگاه بندرعباس، سرمایه‌ گذاری غدیر و فولاد مبارکه به عنوان چهار شرکت برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی معرفی شدند.
آمار تولید زامیاد با ۳۰ هزار دستگاه سبک / چند برنامه تا پایان سال
نماد برتر- معاون شرکت زامیاد از تولید ۳۰ هزار دستگاه انواع محصولات سبک تجاری تا دوم بهمن و برنامه ریزی افزایش سبد محصولات و ارائه شیوه های متنوع فروش تا پایان سال خبر داد.
رشد ۷۶ درصدی سود خالص "امین" و برنامه افزایش سرمایه ۱۵۷ درصدی
نماد برتر- مدیرعامل تامین سرمایه امین ضمن اشاره به رشد ۷۶ درصدی سود خالص در سال مالی منتهی به شهریور نسبت به مدت مشابه قبل از برنامه افزایش سرمایه ۱۵۷ درصدی در دو مرحله خبر داد.
امیدواری "فولاد" به سهامداران با اعلام فروش بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به دستاوردهای ۹ ماهه گفت: فروش شرکت از مرز۵۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد که در شرایط تحریم برای بازار سرمایه و سهامداران بسیار امیدوار کننده است.
توضیح شرکت بیمه درباره تجدید ارزیابی دارایی ها و پیگیری زمین علی‌آباد
نماد برتر- شرکت بیمه دانا درباره روند اجرای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و وضعیت پیگیری زمین علی‌آباد، دست به شفاف سازی زد.
دلایل عدم ثبت افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی جذاب شرکت دارویی و معرفی مقصر
نماد برتر- شرکت دارویی غایب ۴ ماهه ، درباره دلایل عدم ثبت صورت جلسه افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل جذاب سود انباشته، دست به شفاف سازی زد.
اقدامات فولاد مبارکه در مقابله با بیماری کووید ۱۹
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: این شرکت همزمان با شیوع کرونا اقدامات را در دو بخش داخلی و خارجی برنامه‌ریزی و عملیاتی کرد.
احتمال قیمت گذاری جدید محصولات کارخانه ایی خودرو سازان تا پایان این هفته
نماد برتر- دبیر انجمن قطعه سازان از احتمال تغییر قیمت گذاری کارخانه ای محصولات شرکت های خودروساز تا پایان هفته جاری خبر داد.
پاسخ سازمان برنامه و بودجه به کنایه عضو شورای عالی بورس
نماد برتر- سازمان برنامه و بودجه به کنایه اخیر عضو شورای عالی بورس مبنی بر نبود ردیف اعتباری در لایحه بودجه سال آینده دولت برای واکسینه کردن مردم پاسخ داد .
سود تلفیقی هرسهم "بهپاک" ۵۵۰ ریال منتشر شد
نماد برتر- شرکت صنعتی بهپاک در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۹ماهه، اعلام کرد سود تلفیقی هرسهم به ۵۵۰ ریال رسیده است.
تراز تجاری مثبت است/ چک حامل در ایستگاه پایانی
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه شرایط جدید در صدور چک را به تدریج اجرا می کنیم خاطرنشان کرد: از اواخر این ماه مردم می توانند به روش های جدید چک صادر کنند. بر همین اساس، از ۲۲ آذرماه چک در وجه حامل، به طور کلی حذف خواهد شد.
قالیباف: تلاش برای برقراری نظام عادلانه و هوشمند مالیاتی یک جهاد بزرگ است
نماد برتر- نشست رئیس مجلس با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی و با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون اقتصادی برگزار شد.