06:47 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهینه سازی مصرف انرژی

استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی سخت‌تر می شود!
پایگاه خبری راد: رییس سازمان ملی استاندارد ایران وجود هرگونه لابی و فشاری را برای تعدیل استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی رد کرد. وی همچنین تاکید کرد که این سازمان تمایلی به ایفای نقش پلیس در جامعه اقتصادی کشور ندارد.
خیز ایران برای آموزش بهینه سازی مصرف انرژی
پایگاه خبری راد: نماینده سازمان توسعه صنایع ملل متحد (یونیدو) در ایران با اشاره به برنامه های این سازمان برای آموزش بهینهسازی مصرف انرژی گفت: طبق تجربیاتی که تا ‌کنون در برنامه آموزش عملی سیستم مدیریت انرژی حاصل شده است، تنها در این بخش از پروژه ، صرفه‌جویی سالانه معادل ۱.۳ میلیون گیگاژول حاصل شده است که این میزان بر پایه قیمت‌های داخلی انرژی معادل ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار دلار آمریکاست. با توجه به اینکه کل هزینه صرف شده در این بخش از پروژه، 800 هزار دلار آمریکا بوده، بازگشت مالی پروژه کمتر از سه ماه محاسبه می‌شود.
وام ۲۰ میلیون تومانی برای کیفی سازی مسکن روستایی
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستائی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران در روز ملی روستا گفت: بنیاد مسکن استان تهران برای نوسازی واحدهایی که مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان را رعایت کنند ۲۰ میلیون تومان تسهیلات با سود پنج درصد پرداخت می‌کند.
راه غلبه بر کم‌آبی در نسل نوین شهرهای کشور
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: قصد داریم با استفاده از آب‌های خاکستری، بهینه‌سازی مصرف در سطح شهرها و خانه‌ها در بحث صرفه‌جویی مصرف آب، شهرهای جدید را به الگویی برای سایر شهرها تبدیل کنیم.
صفحه قبل | صفحه بعد