13:17 | يكشنبه 13 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهره بانکی

پیش‌بینی روند تورم در سال‌جاری
نماد برتر- با توجه به اینکه بانک مرکزی کاهش تورم در بازارها را مطرح کرده است، یک تحلیلگر اقتصادی ضمن تایید کاهش انتظارت تورمی، معتقد است که تا پایان سال جاری روند کاهشی تورم در بازارهای مختلف اقتصادی ادامه خواهد داشت.
بازارسرمایه تنها بازار جذاب کنونی
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به تاثیر نرخ ارز بر ارزش ریال، اگر افزایش نرخ بهره بانکی هم اتفاق بیفتد باز هم جذابیتی برای مردم ندارد، بنابراین بورس تنها بازار جذاب با سوددهی مناسب است.
دلیل فشار فروش سهام و احتمال ماندگاری شاخص در کانال ۱.۷ میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به دلیل فشار فروش در بازار و عوامل تاثیرگذار در بازگشت روند صعودی گفت: در صورت عدم اثر متغیرها شاخص نهایتا بر روی کانال ۱.۶ تا ۱.۷ میلیونی در حرکت خواهد بود.
اثر نوسان دلار ۲۶ هزار تومانی بر بورس / مهمترین تهدید و فرصت فعلی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اثر نوسان دلار بر روند بورس، مهمترین تهدید و فرصت فعلی را اعلام کرد و گفت: با عدم افزایش نرخ سود و بهره بانکی ، باراز سهام قطعاً نسبت به رقبا پیش‌تاز خواهد بود.
دلایل هجوم به بورس ، دو وظیفه اصلی و سه مؤلفه برای صلاحیت رقابت بازار
نماد برتر- رئیس هیات مدیره بورس تهران با توضیح درباره دلایل هجوم به بورس، دو وظیفه اصلی این بازار و سه مؤلفه برای صلاحیت رقابت بازار گفت: در بازه پنج‌ساله بورس از تمام بازارها بهتر است.
دو عامل جدی کاهش جذابیت بورس و ریزش بی‌سابقه‌ / پیشنهاد هدایت نقدینگی
نماد برتر- کارشناس اقتصادی با اشاره به دو عامل جدی کاهش جذابیت بورس و ریزش بی‌سابقه اخیر، پیشنهادی برای هدایت نقدینگی از بازارهای ارز و طلا به بازار سرمایه ارائه کرد.
بازار سرمایه؛ بهترین گزینه سرمایه گذاری/ بازار جایی برای کاهش قیمت ندارد
نماد برتر- با توجه به ریزش دو ماه نیمی بازار، اکنون قیمت سهام ها عموما بسیار پایین و در کف قیمتی خود قرار دارد و گزارش عملکرد ۶ ماهه شرکت ها هم بسیار خوب است، همچنین عوامل رشد دهنده بازار که عمدتا نرخ ارز است از رشد قابل توجه ای برخوردار است که همه این عوامل باید نشان از رشد بازار سرمایه باشد، اما آنچه در عمل دیده می شود این است که هنوز رغبت لازم برای سرمایه گذاری در این بازار دیده نمی شود.
عوامل تأثیرگذار و بررسی موج های ریزشی در بازار سهام
نماد برتر- موج های ریزشی چند صباحی است در بازار سرمایه با کاهش قدرت نسبی همراه و به این ترتیب، عوامل تأثیرگذار بر بازار سهام به انواع مختلفی تقسیم شده اند.
سقوط شاخص به زیر یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد/ وزیر اقتصاد خواب است!
نماد برتر- رفیعی، کارشناس بازار سرمایه مدعی شده که ذی نفعان بازار به دنبال ریزش شاخص تا زیر یک میلیون ۲۰۰هزار هستند و تا به این عدد نرسند ریزش ادامه دارد.
تصمیم بانک مرکزی چین، بازار آسیا را منفی کرد
نماد برتر- بازارهای آسیایی امروز در پی تمهیدات دولت چین برای ثبات نرخ بهره، با روند کاهشی همراه شدند.
دلار خریدار ندارد!
نماد برتر- حدود چهار روز است که در پی اجرای سیاست ارزی جدید، بانک مرکزی اقدام به عرضه ۵۰ میلیون دلار در بازار متشکل ارزی کرده و آنچه در این بین حائز اهمیت است نبود استقبال و تقاضا از این میزان عرضه اسکناسی ارز است.
پیش بینی این هفته بورس و دو گروه بزرگ و کوچک/ تحلیلی از اثر انتخابات آمریکا
نماد برتر- یک کارگزاری با اعلام اینکه بازار سهام تنها بازاری است که رشد نرخ ارز را باور ندارد ، وضعیت این هفته بورس و شرایط کلی دو گروه بزرگ و کوچک را پیش بینی و تحلیلی از اثر انتخابات آمریکا ارایه کرد.
حرکت رو به جلوی دلار در معاملات خارجی
نماد برتر- شاخص دلار در آستانه ورود به کانال ۹۴ واحدی قرار گرفت
عقبگرد جهانی دلار
نماد برتر- شاخص دلار با کاهش محسوسی مواجه شد.
بی اعتنایی دلار به کرونا گرفتن ترامپ!
نماد برتر- برخلاف بازار بورس، دلار با بی اعتنایی به خبر مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای ترامپ به مسیر صعودی خود ادامه داد.