07:52 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهای معاملات نفت برنت

جهش قیمت نفت دوام نیاورد
نماد برتر- قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر افزایش تولید لیبی و نگرانی نسبت به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر روند احیای اقتصاد جهانی و تقاضا برای سوخت، حدود دو درصد سقوط کرد.
صعود قیمت نفت ادامه دار شد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه در واکنش به آمار کاهش ذخایر نفت آمریکا و امیدواری به تولید یک واکسن موثر کووید ۱۹ بیش از یک درصد صعود کرد.
روند کاهشی نفت ازسرگرفته شد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تقاضای کوتاه مدت برای سوخت در اروپای تحت قرنطینه و آمریکا، پس از جهش چشمگیری که شب گذشته داشت، دوباره کاهش پیدا کرد.
صعود قیمت نفت در واکنش به پیروزی بایدن
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه در پی اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و بهبود ریسک پذیری در بازار بیش از دو درصد صعود کرد و نفت برنت به بالای مرز ۴۰ دلار بازگشت.
نفت پایین ۴۰ دلار ماند
نماد برتر- قیمت نفت با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در جهان و طولانی شدن روند شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که بازارها را ملتهب کرد، روز جمعه چهار درصد سقوط کرد و هفته را در پایین مرز ۴۰ دلار به پایان برد.
شیب ریزش قیمت نفت تندتر شد
نماد برتر- قیمت نفت پس از سقوط حدود یک درصدی در روز گذشته، در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و طولانی شدن روند شمارش آرا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از دو درصد ریزش کرد.
سقوط قیمت نفت در واکنش به حواشی انتخابات آمریکا
نماد برتر-قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه در پی انتظارات فزاینده برای پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و قوی شدن دلار، یک درصد سقوط کرد.
ترمز ریزش قیمت نفت کشیده شد
نماد برتر- نفت عمده رشد قیمتی که شب گذشته تحت تاثیر نشانه های به تاخیر افتادن افزایش برنامه ریزی شده تولید اوپک پلاس به دست آورد را در معاملات روز سه شنبه حفظ کرد اما نگرانیهای عرضه و تقاضا روند افزایشی قیمتها را محدود کرد.
سقوط قیمت نفت شدت گرفت
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر اعلام قرنطینه از سوی کشورهای اروپایی و ضعیف شدن تقاضا برای سوخت، بیش از سه درصد سقوط کرد.
سقوط ماهانه سنگین قیمت نفت
نماد برتر- قیمت نفت روز جمعه معاملات پرنوسانی را تجربه کرد و با کاهش روبرو شد و تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و چشم انداز تیره تقاضا، دومین کاهش ماهانه متوالی را به ثبت رساند.
قیمت نفت برنت به ۳۷ دلار سقوط کرد
نماد برتر- قیمت نفت در بازار جهانی پس از ریزش سنگینی که در دو روز گذشته داشت، روز جمعه اندکی افزایش یافت اما تحت تاثیر نگرانیها از آسیب دیدن تقاضا تحت تاثیر موج جدید افزایش شیوع کووید ۱۹، در مسیر ثبت دومین کاهش ماهانه قرار گرفت.
سقوط قیمت نفت رکورد زد
نماد برتر- قیمت نفت با تشدید شیوع ویروس کرونا در اروپا و آمریکا و وضع محدودیتهای جدید، در پایان معاملات روز چهارشنبه بیش از پنج درصد سقوط کرد و قیمت نفت برنت به پایینترین حد در چهار ماه گذشته نزول کرد.
نفت دو درصد سقوط کرد
نماد برتر-قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی عمده رشد روز گذشته را از دست داد و تحت تاثیر افزایش ذخایر آمریکا و افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و اروپا حدود دو درصد سقوط کرد.
ریزش قیمت نفت متوقف شد
نماد برتر- نفت پس از سقوط سنگینی که شب گذشته متحمل شد، در معاملات روز سه شنبه اندکی افزایش پیدا کرد اما فضا در بازار تحت تاثیر افزایش موارد جهانی ابتلا به ویروس کرونا تیره مانده است.
نفت ساز کاهشی زد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر افزایش ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و اروپا و نگرانی های مرتبط با وضعیت تقاضا، حدود دو درصد سقوط کرد.